MuscleMeat

Uitsmijters!

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

themanager55

Cool Novice
Lid geworden
21 jun 2011
Waardering
3
Lengte
1m97
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
verdomme ben jij mijn langverloren tweelingbroer ofso heeft dezelfde beginstats als mij en dezelfde interesses (:

Om bij een arresatieteam te komen moet je eerst een aantal jaren bij de gewone politie gediend hebben iirc. Heb je al gedacht aan het korps mariniers?

En de somatypen (ecto, endo ,meso) zijn onzin en bestaan niet in hun pure vorm hoogswaarschijnlijk heb jij gewoon VEEL te lang VEEL te weinig gegeten like me.

mack10

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
22 dec 2008
Waardering
1.815
Lengte
1m84
Massa
103kg
Vetpercentage
10%
Uitsmijters die ik ken houden van vechten....

Jeffre

Cool Novice
Lid geworden
28 mrt 2011
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
90kg
Haha, maar die uitsmijter worden ook altijd gehaat. Ik ken ook zo voorbeeld.
Zo agressieve uitsmijter bij een discotheek hierzo. Agressief zal wel te maken hebben met het feit dat hij anabolen gebruikt (hoeft niet, is wel waarschijnlijk denk ik?, want er is bewezen dat hij aan de anabolen zit.) Maarja, zulke uitsmijter kweken ook een soort agressief gedrag tegen zich. Die gast is paar keer vol voor z'n smoel geslagen door een bezoeker. Ik denk dat het misschien ook onzekerheid is? Ik ken ook uitsmijters die aan boksen doen, en die weten van zichzelf dat ze zo snel en sterk zijn, dat ze daardoor rustig overkomen.

Maar wie zou per definitie sterker zijn?

Iemand van 1.80, die al tijden bodybuilden doet, anabolen gebruikt, een hoger vetpercentage heeft, geen vechtsport doet, maar bv wel goed is in powerliften of krachtsporten (highlandgames -> auto's duwen etc etc.) ?

Of

Iemand van 1.90, die ectomorph is/was, echt een topper is in boksen en karate, snel en beweeglijk is, af en toe ook bodybuilden doet, en verder weinig anabolen slikt, maar wel creatine en shakes gebruikt?

Vind dit wel een interessant punt?

Overigens wel grappig om te vermelden, hier bij een discotheek kwam altijd een hele grote sterke gast van 2 bij 2. Die uitsmijters van die discotheek waren altijd een beetje bang voor hem, haha. En op een gegeven moment hadden ze gevraagd of die ook bij die discotheek wilde komen werken haha

Jeffre

Cool Novice
Lid geworden
28 mrt 2011
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
90kg
verdomme ben jij mijn langverloren tweelingbroer ofso heeft dezelfde beginstats als mij en dezelfde interesses (:

Om bij een arresatieteam te komen moet je eerst een aantal jaren bij de gewone politie gediend hebben iirc. Heb je al gedacht aan het korps mariniers?

En de somatypen (ecto, endo ,meso) zijn onzin en bestaan niet in hun pure vorm hoogswaarschijnlijk heb jij gewoon VEEL te lang VEEL te weinig gegeten like me.

Haha, waarschijnlijk wel, mijn verbranding was heel hoog, en ik deed veel cardio en weinig met zware gewichten, ben 1.95 lang dusja. Dan heb je echt moeite om massa aan te zetten.

mack10

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
22 dec 2008
Waardering
1.815
Lengte
1m84
Massa
103kg
Vetpercentage
10%
Meeste uitsmijters kunnen niet vechten hoor.
Ze doen vaak wel dapper.

Jij moet eten man

Ruud0111

Colossal Veteran
Lid geworden
7 jun 2009
Waardering
2.484
Lengte
1m83
Massa
91kg
als je een beetje kan vechten kan je 90% van de uitsmijters hebben..

mack10

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
22 dec 2008
Waardering
1.815
Lengte
1m84
Massa
103kg
Vetpercentage
10%

Jeffre

Cool Novice
Lid geworden
28 mrt 2011
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
90kg
Ja hier staat ook altijd zo blonde gast. Die zit echt vol met anabolen. Dan draagt die zo korte broek, van die bergschoenen, een shirtje van de bewuste discotheek. En als je dan wat vraagt scheld die je bijna de pleuris in. Die heeft ook een keer mensen gewoon van zo trap geflikkerd. Op een gegeven moment hebben ze hem toen een keer teruggepakt.

Maar ik ken ook iemand die al meer dan 10 jaar op boksen zit. Is ook uitsmijter, is verbaal heel sterk. Hij is fysiek heel erg droog, geen anabolen, wel creatine en shakes. Hij is altijd wel rustig, maakt praatjes met bezoekers van die disco en is ook wel geliefd bij het uitgaanspubliek.

Dit zijn 2 verschillende types van uitsmijters. Maar in principe maakt het niet uit dan welk type je bent? Of zijn er wel een soort "standaard regels" onder uitsmijter dat het gebruikelijk is dat je bv aan de anabolen zit, of dat je aan bodybuilding doet?

Nomen Nescio

.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2010
Waardering
12.558
Weet je zeker dat je 18 bent piem?Je lult als een 12 jarige vind ik.

Tranquillos

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
8 mrt 2010
Waardering
31
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
10%
als je een beetje kan vechten kan je 90% van de uitsmijters hebben..

Hahaha jij bent echt een grappenmaker als je serieus bent. Ik denk eerder dat je bedoeld dat 90% van de uitsmijters meer dan een beetje kunnen vechten.

Je moet sowieso al ballen hebben om dat werk te doen en dat is misschien wel het belangrijkst aspect van vechten ;)

mack10

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
22 dec 2008
Waardering
1.815
Lengte
1m84
Massa
103kg
Vetpercentage
10%
Hoe groter hoe beter:D

Maartennnn

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 mrt 2011
Waardering
193
Lengte
1m85
Massa
90kg
Ja hier staat ook altijd zo blonde gast. Die zit echt vol met anabolen. Dan draagt die zo korte broek, van die bergschoenen, een shirtje van de bewuste discotheek. En als je dan wat vraagt scheld die je bijna de pleuris in. Die heeft ook een keer mensen gewoon van zo trap geflikkerd. Op een gegeven moment hebben ze hem toen een keer teruggepakt.

Maar ik ken ook iemand die al meer dan 10 jaar op boksen zit. Is ook uitsmijter, is verbaal heel sterk. Hij is fysiek heel erg droog, geen anabolen, wel creatine en shakes. Hij is altijd wel rustig, maakt praatjes met bezoekers van die disco en is ook wel geliefd bij het uitgaanspubliek.

Dit zijn 2 verschillende types van uitsmijters. Maar in principe maakt het niet uit dan welk type je bent? Of zijn er wel een soort "standaard regels" onder uitsmijter dat het gebruikelijk is dat je bv aan de anabolen zit, of dat je aan bodybuilding doet?

:roflol:

tymboo

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
12 jun 2007
Waardering
5.203
Lengte
1m87
Massa
120kg
Jezus, dit topic is echt hilarisch

Silentio

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
9 mei 2009
Waardering
889
Lengte
1m93
Massa
106kg
Haha, maar die uitsmijter worden ook altijd gehaat. Ik ken ook zo voorbeeld.
Zo agressieve uitsmijter bij een discotheek hierzo. Agressief zal wel te maken hebben met het feit dat hij anabolen gebruikt (hoeft niet, is wel waarschijnlijk denk ik?, want er is bewezen dat hij aan de anabolen zit.) Maarja, zulke uitsmijter kweken ook een soort agressief gedrag tegen zich. Die gast is paar keer vol voor z'n smoel geslagen door een bezoeker. Ik denk dat het misschien ook onzekerheid is? Ik ken ook uitsmijters die aan boksen doen, en die weten van zichzelf dat ze zo snel en sterk zijn, dat ze daardoor rustig overkomen.

Maar wie zou per definitie sterker zijn?

Iemand van 1.80, die al tijden bodybuilden doet, anabolen gebruikt, een hoger vetpercentage heeft, geen vechtsport doet, maar bv wel goed is in powerliften of krachtsporten (highlandgames -> auto's duwen etc etc.) ?

Of

Iemand van 1.90, die ectomorph is/was, echt een topper is in boksen en karate, snel en beweeglijk is, af en toe ook bodybuilden doet, en verder weinig anabolen slikt, maar wel creatine en shakes gebruikt?

Vind dit wel een interessant punt?

Overigens wel grappig om te vermelden, hier bij een discotheek kwam altijd een hele grote sterke gast van 2 bij 2. Die uitsmijters van die discotheek waren altijd een beetje bang voor hem, haha. En op een gegeven moment hadden ze gevraagd of die ook bij die discotheek wilde komen werken haha

weinig anabolen slikken? kan je een voorbeeld geven van doseringen, want uit de gegeven info kan ik geen enkele uitsmuiter boven de andere verkiezen.

Situation

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 mei 2010
Waardering
145
Denk dat buitenwipper worden niet zo moeilijk is en stats niet zo veel uitmaken.

Jeffre

Cool Novice
Lid geworden
28 mrt 2011
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
90kg
Denk dat buitenwipper worden niet zo moeilijk is en stats niet zo veel uitmaken.

Dan zou iedereen het kunnen worden? mm, maar ik denk toch wel dat de ene makkelijker staat dan de ander? Waarom zou 50% dan aan de anabolen zitten?
Als je toch niet breed hoeft te zijn om buitenwipper te worden?.. Hoeveel procent aan de anabolen zit, weet ik niet, maar als ik hoor/weet/zie, is dat hier bij mijn regio minimaal 50% dat aan de anabolen zit.

Maartennnn

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 mrt 2011
Waardering
193
Lengte
1m85
Massa
90kg
buitenwipper verzin alsjeblieft een anders woord

Nomen Nescio

.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2010
Waardering
12.558
Dan zou iedereen het kunnen worden? mm, maar ik denk toch wel dat de ene makkelijker staat dan de ander? Waarom zou 50% dan aan de anabolen zitten?
Als je toch niet breed hoeft te zijn om buitenwipper te worden?.. Hoeveel procent aan de anabolen zit, weet ik niet, maar als ik hoor/weet/zie, is dat hier bij mijn regio minimaal 50% dat aan de anabolen zit.

Bron?

Bovenaan