XXL Nutrition

Uitsmijters!

Bezoekers in dit topic

18 jaar ga mooi een jaartje het leger in, staat gelijk goed op je cv en je kan zo horecaportier worden ze nemen je zo aan of je nou ecto bent of niet.
 

Moet je keertje langskomen voor een pilsje? Dan gaan we alle kroegen en discotheken af? Ik heb zelfs met sommige gesproken, ook op de sportschool, en die geven toe dat ze gebruiken. Er zit zelfs een uitsmijter op mijn sportschool die in anabolen handelt en zelf ook gebruikt. Dus ik weet echt zeker dat 50% het gebruikt, want ik heb daar echt goede bronnen voor.

Overigens weet ik dat het gevoelig kan liggen, want niet elke uitsmijter vind het leuk om te horen te krijgen "oh hij zit aan de anabolen". Ik sta er zelf heel nuchter in. Als iemand het gebruikt krijgt die van mij respect, want ik weet dat die ook hard zal moeten blijven trainen en vreten, in tegenstelling tot wat veel mensen denken. Veel mensen denken dat je alleen zo spuit in je reet moet zetten en dat je dan klaar bent. Maar ik weet van dit forum ook dat dat niet zo is. Maarja, dat geheel terzijde.
 
pfff verleden week nog in de discotheken met 4 portiers zitten praten over anabolen, ze hebben wel goed verstand ervan. of ze gebruiken of niet is voor mij een vraag maar ze wisten wel aardig wat van aas.

was een dood normaal gesprek.
 
Je hebt het alleen maar over fysiek, een portier moet, zoals eerder gezegd, kunnen communiceren met alle soorten en kleuren mensen. Portier kun je beter niet al te dicht bij huis zijn, strax ben je genoodzaakt bekenden/vrienden ergens uit te gooien of te weigeren. Heb ooit gehoord dat je juist voor de kleine smalle portiertjes bang moet zijn, en niet voor de grote gespierde huge-ass portiers. Zelf niet veel ervaring mee, werd helaas woensdag wel ergens geweigerd, de portier in kwestie meldde ons dat het alleen voor vaste gasten was..? Heb geen actie ondernomen en ben maar weg gegaan..:D
 
verdomme ben jij mijn langverloren tweelingbroer ofso heeft dezelfde beginstats als mij en dezelfde interesses (:

Om bij een arresatieteam te komen moet je eerst een aantal jaren bij de gewone politie gediend hebben iirc. Heb je al gedacht aan het korps mariniers?

En de somatypen (ecto, endo ,meso) zijn onzin en bestaan niet in hun pure vorm hoogswaarschijnlijk heb jij gewoon VEEL te lang VEEL te weinig gegeten like me.

Politie achtergrond voor het arrestatieteam is niet vereist, kan ook een functie in het leger zijn geweest. Maar de selectie voor de BBE is strenger dan voor mariniers dat weet ik zeker. Denk minimaal KCT vereisten qua keuring.
 
Maar qua fysiek?

Want zoals ik al zei, ik ben een 'ectomorph'. Wel tussen de 1.96 en 2 meter lang. 18 jaar.
Heb ik potentie om een horecaportier te worden. Of is de minimale vereiste gewoon dat je flink gebouwd moet zijn van nature? Want ik ken portiers die superbreed zijn, ook aardig wat vet hebben, etc. Maar ik ken ook hele slanke die aan vechtsporten doen, en bv niet zo breed zijn. Of verklaar ik nu zelf het antwoord al?

Gezien je visie over zaken zou ik maar een paar jaartjes wachten met de keuzes die je aan gaf. Naar mijn mening heb je nog veel te veel leren om een goede collega te zijn in plaats van een sukkeltje die brute kracht nodig denkt te hebben.

Remember, vandaag sta je in een vechtpartij en morgen of met wat pech dezelfde avond in een steek of schietpartij...maar zo lang jij maar breed bent en sterk bent kom je er wel...

Communicatief sterk in je schoenen staan , mensen kunnen overtuigen, manipuleren dát is wat het beste is maar zeker niet de makkelijkste weg is!
 
Moet je keertje langskomen voor een pilsje? Dan gaan we alle kroegen en discotheken af? Ik heb zelfs met sommige gesproken, ook op de sportschool, en die geven toe dat ze gebruiken. Er zit zelfs een uitsmijter op mijn sportschool die in anabolen handelt en zelf ook gebruikt. Dus ik weet echt zeker dat 50% het gebruikt, want ik heb daar echt goede bronnen voor.

Overigens weet ik dat het gevoelig kan liggen, want niet elke uitsmijter vind het leuk om te horen te krijgen "oh hij zit aan de anabolen". Ik sta er zelf heel nuchter in. Als iemand het gebruikt krijgt die van mij respect, want ik weet dat die ook hard zal moeten blijven trainen en vreten, in tegenstelling tot wat veel mensen denken. Veel mensen denken dat je alleen zo spuit in je reet moet zetten en dat je dan klaar bent. Maar ik weet van dit forum ook dat dat niet zo is. Maarja, dat geheel terzijde.


You talk to much and when u talk , u say the wrong things ...

If u keep walking this path , u will make more enemies than friends .

Think twice and wise young ecto .


TS heeft een verkeerde visie over portiers , is nog erg naïf , ouder worden zal hem goed doen
 
Laatst bewerkt:
Politie achtergrond voor het arrestatieteam is niet vereist, kan ook een functie in het leger zijn geweest. Maar de selectie voor de BBE is strenger dan voor mariniers dat weet ik zeker. Denk minimaal KCT vereisten qua keuring.
Sinds 2 jaar geleden ben je verplicht eerst de politieopleiding N4 te voldoen naarmate je kan solliciteren na het AT. De doorstroom van militair naar politie is gewijzigd.
Dan zou je moeten solliciteren bij de BSB.
 
Communicatie is belangrijk maar dat zit bij de TS wel goed
 
Ligt er ook aan bij welke tent je staat natuurlijk. Tegenwoordig hebben de portiers ook de steun vaak van de agenten. (niet dat je daar altijd blij mee moet zijn). Ik heb zelf veel aan de deur gestaan, in binnen en buitenland, en vond het altijd een mooi beroep waar je veel voldoening uithaalde. Tegenwoordig werk ik voor justitie en heb ik een eigen trainingsbureau. Het portierswerk zal altijd blijven trekken en wie weet, neem ik de stap nog wel een keer!
 
Ik ben ook bouncer en sla er toch wel vaak op los hoor, verbaal los je niks op.
Dus of ga meer eten en aan de roids of word geen bouncer

xxx
 
Of doe gewoon normaal zoals een uitsmijter behoort te doen, behandel mensen met respect. Heeft niks met wel of niet kuren te maken. Ik heb ook genoeg aan de deur gestaan en altijd mensen met respect behandeld, dan krijg je ook respect terug. Alleen je moet ergens de lijn trekken, en dan is het ook meteen afgelopen met iemand.
Heb ook uitsmijters meegemaakt die er bij het minste of geringste op los begonnen te meppen, die konden over het algemeen heel snel weer vertrekken. Heb je niks aan.
 
Lekker toekomstperspectief heb je als je uitsmijter wil worden. Misschien als ik het IQ van een doperwt had en nooit aan de middelbare school was begonnen dat ik zou overwegen om uitsmijter te worden. Het zijn meestal brede (lees dikke) kerels van middelbare leeftijd die aan deur 16 jarige breezersletjes proberen te versieren.
 
Lekker toekomstperspectief heb je als je uitsmijter wil worden. Misschien als ik het IQ van een doperwt had en nooit aan de middelbare school was begonnen dat ik zou overwegen om uitsmijter te worden. Het zijn meestal brede (lees dikke) kerels van middelbare leeftijd die aan deur 16 jarige breezersletjes proberen te versieren.

Tuurlijk:rolleyes:
 
Moet je keertje langskomen voor een pilsje? Dan gaan we alle kroegen en discotheken af? Ik heb zelfs met sommige gesproken, ook op de sportschool, en die geven toe dat ze gebruiken. Er zit zelfs een uitsmijter op mijn sportschool die in anabolen handelt en zelf ook gebruikt. Dus ik weet echt zeker dat 50% het gebruikt, want ik heb daar echt goede bronnen voor.

Overigens weet ik dat het gevoelig kan liggen, want niet elke uitsmijter vind het leuk om te horen te krijgen "oh hij zit aan de anabolen". Ik sta er zelf heel nuchter in. Als iemand het gebruikt krijgt die van mij respect, want ik weet dat die ook hard zal moeten blijven trainen en vreten, in tegenstelling tot wat veel mensen denken. Veel mensen denken dat je alleen zo spuit in je reet moet zetten en dat je dan klaar bent. Maar ik weet van dit forum ook dat dat niet zo is. Maarja, dat geheel terzijde.


ik waardeer je posts jeffre, jij hebt tenminste verstand van zaken. ik geef je gelijk.
 
echt een ruktopic dit.
Doet me denken aan toen ik 18 was, en eigenlijk alle andere 16-18 jarige die op zn moment intresse daarvoor krijgen.

TS maak je niet druk, tis maar een fase die zo overwaait
 
Back
Naar boven