zo terug
en gelijk weer het bed in
maar vind het jammer dat in dat andere topic spiertje en Yzord ruzie hebben gemaakt
maar nog veel jammerder dat die discussie is afgesloten
ik vond dat een dergelijke discussie in zijn geheel dus met alle uitspraken ( dus niks deleten ) moet kunnen plaats vinden
http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/ha-wilders-gesprek-moslimraad-zinloos-125414/
maar dat hele topic en specifiek spiertjes uitspraken maken me erg zorgen over zijn fundimantale manier van geloofs overtuiging...
ik vraag me ook af of mensen die zoals hem denken dat allah het enige is voor deze hele wereld niet een bedrijging vormen voor onze samenleving
of spiertje nu een fundimentale moslim is of niet als men zo erg van het geloof is overtuigd zal ook de drempel minder hoog zijn
daarnaast vind ik het schandalig dat hij een uitspraak doet dat hij DE aanslag van binladen ( neem aan dat hij de twin towers bedoelde ) niet erg vond
natuurlijk mag iedereeen zijn mening hebben maar ik vind dat hij daar misbruik van maakt
want er zijn natuurlijk grensen en ik voel mij aardig gekwets door zijn uitspraak
mij springen nog de brokken in de keel als ik terug denk hoe ik live op tv zag hoe het 2e vliegtuig erin vloog...