MuscleMeat

Uitspraken wilders uit verband getrokken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik blijf bij mijn vorige post wat betreft die burgerslachtoffers en vind het nog steeds een misselijke daad. Ik geloof zeker dat in Irak ook vele onschuldige slachtoffers zijn gevallen, al vind ik het geen vergelijking.

Met de 2e alinea ben ik het grotendeels eens. Er loopt teveel oorlogszuchtig geboefte rond in deze wereld. Zowel de VS als bepaalde groepen moslimfundi's doen erg hun best om olie op het vuur te gooien via smerige praktijken. Echter, geloof is nog steeds een van de tools van deze figuren om mensen te activeren tot gruweldaden. Dat kan nooit de bedoeling hierachter zijn geweest, of misschien ook wel:(

Dat 3e wist ik ja. Dat figuren die vrijheid niet respecteren als gevaarlijk gezien worden, kan ik begrijpen.
 
musclebear donder alsjeblieft op als je niks zinnigs hebt in te brengen. of donder eigenlijk ook maar helemaal op. beetje de mods lopen irriteren die morgen weer werk hebben aan die slotjes en deleten. doe is ff niet zo kinderachtig.

ohwjah, report knop gebruiken. bij deze dan. excuses.
 
Ik blijf bij mijn vorige post wat betreft die burgerslachtoffers en vind het nog steeds een misselijke daad. Ik geloof zeker dat in Irak ook vele onschuldige slachtoffers zijn gevallen, al vind ik het geen vergelijking.

Met de 2e alinea ben ik het grotendeels eens. Er loopt teveel oorlogszuchtig geboefte rond in deze wereld. Zowel de VS als bepaalde groepen moslimfundi's doen erg hun best om olie op het vuur te gooien via smerige praktijken. Echter, geloof is nog steeds een van de tools van deze figuren om mensen te activeren tot gruweldaden. Dat kan nooit de bedoeling hierachter zijn geweest, of misschien ook wel:(

Dat 3e wist ik ja. Dat figuren die vrijheid niet respecteren als gevaarlijk gezien worden, kan ik begrijpen.

Mooi, goed dat we het daarover eens zijn ;)
 
Van Dale online woordenboek

re·la·ti·ve·ren (ov.ww.)
1 de betrekkelijkheid erkennen of laten uitkomen van => iets met een korreltje zout nemen, iets tot zijn /ware/juiste/ proporties terugbrengen

Goed bezig spiermans:D

zouden meer mensen moeten doen
 
Laatst bewerkt:
Haha, dat laatste is toch wel een load of crap. Gezien je onderschift hou jij zo hard van amerika en wil jij hem waarschijnlijk gebanned zien door een sentimentele larie erachterzetten. Ok, zijn mening kon niet door de beugel, maar jij wilt het zeer overdramatiseren.
Dat is wat ik er van denk.

mijn onderschrift is vanwegen onze dikke:p roxxe:D die iets van het andere bij zijn zich heeft of had staan:cool:

ik vind bush niks maar amerika wel degenlijk

maar dat geeft mij echt geen ander en of verkeerd beeld hoor:mad:

ik wil spiertje idd gebanned zien maar niet alleen van dit forum....
als hij tenminste echt achter zijn uitspraken staat waarvan ik nu denk dat hij dat idd doet.

Feit blijft dat niet alle moslims onvredelievende mensen zijn. Dat er teveel malloten tussen zitten is helaas een feit.

Om even te reageren op jouw post: Zijn gedachten laten niet alleen weinig, of beter gezegd geen ruimte voor discussie, hij geeft zelf ook aan dat hij eigenlijk niet eens in discussie wil gaan. Dit omdat hij "de enige absolute waarheid" kent:rolleyes:

Lees en trek je conclusies maar, voorzover niet gedelete dan. De discussie begon al eerder in ander topic.http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/trestan-s-vs-spiertje-16-a-125158/
Een uitgebreide discussie is imo niet mogelijk met iemand die zo'n enorm bord voor zn harses heeft. Parels voor de zwijnen noemen we dat. De censuur maakt dat ik hier al helemaal geen zin meer in heb.

ik ben blij dat hier de discussie nog wel open is gebleven

Je moet eens meer leestekens gebruiken, wat kommas hier en daar
Weet je waar bij mij pas een brok in de keel van sprong? Toen ik las dat er tot nu 80duizend slachtoffers zijn gevallen in Irak.Wenste ik allah nog 10 twin towers tegen Amerika om die doden te vergelden.Maar ok dat was een gedachte in een opwelling, maar dan alsnog zou ik er geen tranen om laten als het zou gebeuren.
Je moet je niet zo fixeren op Amerika, hun zijn schuldig aan hoop dingen en als je de verhoudingen gaat bekijken...

ik vind het jammer dat je over leestekens begint .. laten we het bij het verhaal houden.

80 duizend slachtoffers is jammer maar bijna onmogenlijk dit te vermijden in een oorlog
enm saddam heeft vele mensen vermoord in zijn jaren van bewind.

de mensen in die twin towers hebben niks te maken met de oorlog in irak.
bush daar integen wel
richt je op hem en niet op de onschuldige mensen
er zijn genoeg mensen in de usa die protesteren tegen de oorlog.

en of usa nu schuldig is of niet

bush mag je belachelijk maken.... daar word je niet voor vermoord zoals in andere landen.....

Van Dale online woordenboek

re·la·ti·ve·ren (ov.ww.)
1 de betrekkelijkheid erkennen of laten uitkomen van => iets met een korreltje zout nemen, iets tot zijn /ware/juiste/ proporties terugbrengen

Goed bezig spiermans:D

zouden meer mensen moeten doen


ik relativeer heel erg goed
maar er valt niet veel te relativeren als mensen gewoon zeggen dat er maar 1weg is en dat is de weg van allah...

dan is discussie ook uitgesloten eigenlijk helaas
 
ik relativeer heel erg goed
maar er valt niet veel te relativeren als mensen gewoon zeggen dat er maar 1weg is en dat is de weg van allah...

dan is discussie ook uitgesloten eigenlijk helaas

Bedoelde dit in het algemeen, anders had ik wel de ballen om er een naam bij te zetten hoor. En dat spiermans nu zijn best doet te relativeren siert hem. Dat is naar mijn mening erg belangrijk in dit soort kwesties. Stond eigenlijk verbaasd van die nieuwe sig. Goed, On-topic. :D
 
Bedoelde dit in het algemeen, anders had ik wel de ballen om er een naam bij te zetten hoor. En dat spiermans nu zijn best doet te relativeren siert hem. Dat is naar mijn mening erg belangrijk in dit soort kwesties. Stond eigenlijk verbaasd van die nieuwe sig. Goed, On-topic.

ik dacht dat hij niet relativereerde maar 1 mening had gepost?
die van dat er maar 1 weg was...
 
ik dacht dat hij niet relativereerde maar 1 mening had gepost?
die van dat er maar 1 weg was...

Snap je punt en deel je mening hoor. Volgens mij wordt dat ook vrij duidelijk in oudere posts:) Die nieuwe signature heeft hij nog maar net;) Een goede ontwikkelig als je het mij vraagt. In hoeverre hij erin gaat slagen om te relativeren moge nog blijken.
 
Snap je punt en deel je mening hoor. Volgens mij wordt dat ook vrij duidelijk in oudere posts:) Die nieuwe signature heeft hij nog maar net;) Een goede ontwikkelig als je het mij vraagt. In hoeverre hij erin gaat slagen om te relativeren moge nog blijken.

ik denk dat gezien zijn eerdere posts zijn vorm van relativeren eerder te maken heeft dat andere de koran moeten relativeren in de zin dat ze er maar in moeten geloven.

maar goed als spiertje16 andere mensen met rust laat in de praktijk en andere godsdiensten en ook de ongelovigen met rust laat
lijkt me dat het een goede kant op is
 
Wist je dat Amerika 50 biljoen dollar in totaal heeft uitgegeven aan de oorlogen?

Je weet ook dat het niet kan kloppen natuurlijk. Er wordt per jaar zo'n $ 500 miljard uitgegeven (give or take $ 100 miljard). Dat is dan in 4 jaar oorlog een bedrag van $ 2.000 miljard oftewel $ 2 biljoen (in USA trillion).
 
Back
Naar boven