XXL Nutrition

UltraX's Bill Starr Log

Waarom heb je de standaard incline van woensdag vervangen voor MP?

Waarom niet? Bill geeft zelf aan dat je OF Incline Bench kan doen OF MP. Er zijn zat mensen die meer waarde hechten aan OH kracht dan aan Incline Bench. En dat moeilijke gedoe over die gewichten; download gewoon het excell bestand in het pl gedeelte, dan weet je zeker dat je het goed doet. Succes iig.

• Topic Starter Topic Starter
Begin is natuurlijk makkelijk.
Waarom typ je je training niet ?
je weet wel, zo met cijfers :p

Wou ik wel doen, maar ik heb bijvoorbeeld de bench nogal verdoet, heb nu toch het gevoel dat ik mijn borst gewoon niet getraint heb. Volgende keer doe ik mijn reps toch wat langzamer aan.

Ik heb nu ook besloten om volgende week pas verder te gaan. Vorige week woensdag had ik al last van mijn bovenben tijdens het deadliften, nu voelde ik mijn bovenbeen tijdens het squaten. Dus ik heb maar besloten om het nog 1weekje uit te stellen.

Naast dat ik OH presses ook wel belangrijk vindt. Is afwisseling ook wel belangrijk. Alleen maar benchen is ook niet alles, inplaats van 1 bench een MP doen is wel leuk voor de afwisseling. Alleen zal hier mijn bovenkant borst niet een beetje onder gaan lijden?

Bij MP gebruik je de bovenkant borst ook (niet zoveel als bij Incline BP natuurlijk). Maar een maand of 2 geen incline bp heeft echt geen grote gevolgen voor je borst hoor. Als je dit schema goed volgt zal je sowieso goed aankomen in massa (over je hele lichaam), mits je goed eet. Dus boeie die bovenkant borst.

Min bovenkant borst loopt zowiezo al achter, vanwege dat ik altijd alleen maar flat heb zitten benchen. Ik heb dit ook een week uitgesteld zodat ik mijn voedngschema kan maken en gelijk goed kan beginnen.

Ik heb mijn tijdelijke halfe schema als gepost, dus als je wilt kun je daar een kijkje nemen:cool:

Volgende keer doe ik mijn reps toch wat langzamer aan.
QUOTE]

nonsensssss zorg dat je met die lichte gewichten juist explosief traint! dan leer je je volledige kracht er in te gooien.. ga je nog hard genoeg nodig hebben bij de zwaardere gewichten

De eerste 4 weken zijn als het goed is easy. Kan je mooi aan je uitvoering werken, je dieet op orde krijgen en aan het volume wennen. Daarna wordt het elke week pr's zetten, denk dat je het dan niet meer zo licht vind. ;)

Over 1 a 2 maandjes ga ik ook beginnen met Bill Star, ben benieuwd. :D

Over 1 a 2 maandjes ga ik ook beginnen met Bill Star, ben benieuwd. :D

Jij ook al vast succes dan maar, ben nu al bezig met gewoon 5x5 trainen. Volgende week begin ik aan mijn eetschema. Die week heb ik dan ook op school toetsweek (dus vakantie:D ) en ga ik alles bijhouden en serieus trainen.

Er is alleen nog 1 probleem waar ik tegenaan kijk. Ik heb alleen de beschikking over 2,5 KG schijven en stappen van 5KG gaat niet lukken. Ik heb al gevraagd of ze die willen aanschaffen. Vraag ik 3 dagen later of ze er al naar gekeken hebben. Zeggen ze, ja alleen ik kreeg niks op marktplaats gevonden. OMG 2 schijven kost 5-8 euro ongeveer. Ga je dat als sportschool op marktplaats kopen.

Maarja als hun volgende week niks kopen, ga ik zelf wat kettingen aanschaffen. Iemand een idee hoeduur 2x1,25KG kettingen kosten?

Terug
Naar boven