XXL Nutrition

Undercover: Alberto Stegeman duikt in de illegale handel van anabolen in nieuw seizoen

Die jelle zat vast wel op dbb

Je verwacht dat er ook wel een toxicologische test is uitgevoerd bij zo'n geval, daaruit zou wel moeten blijken of er ook alcohol en bepaalde drugs in het spel waren ten tijde van het overlijden. Aan de hand van de gevonden middelen (en concentraties daarvan) kun je dan wel een redelijke inschatting maken of het wel/niet een rol speelde bij het overlijden.

Gezien er nooit een woord gerept wordt over de autopsie (correct me if I'm wrong, heb niet alles gekeken), lijkt het me dat daar toch echt iets anders is uitgekomen. Het is natuurlijk wat vervelend om te communiceren dat je zoon is overleden aan een OD... Dan zoek je alternatieven.
rapporten zijn helaas niet openbaar , was idd wel fijn geweest voor de volledigheid

Geen idee... Dat "aangeboren" gedoe is gewoon vermoeiend.

Big Mike slaat gewoon de nagel op z'n kop tussen 0:23 en 0:33.

Big Mike's diet heeft daar zeker ook aan bijgedragen: In order to get bigger, I'd eat five, six, seven pounds of red meat a day, no vegetables. And I'd stay away from fruits because of their sugar.

Maar om het te normaliseren is het toch beter om erover te praten?
Voor 95% van de gymleden is het nu eenmaal niet normaal. Het aan de klok hangen vind ik iets heel anders dan erover praten als iemand jou er een vraag over stelt.

Als jij het prima vind dat mensen jou er over horen praten, jou een stempel geven en vervolgens over jou gaan praten, be my guest.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan gerust zeggen dat (jongens) 20/25% van de sportschool ooit AAS gebruikt heeft

Hoe lang praten we al over recreatieve drugs? :dunno:
Sommige dingen worden nooit genormaliseerd en dat is in veel gevallen maar beter ook. Ik heb niet de behoefte om als iedereen te zijn :emo:
In mijn omgeving doet iedereen alsof drugs heel normaal is. Er word ook open en bloot over gepraat. Soms haken er mensen op in want momenteel zit echt 90% aan de zooi en dat is wel een onderwerp waar iedereen op mee ken praten. Is het normaal ? Nee maar ik doe wel gezellig mee.

Je bedoelt 90% van de mensen in de kringen waarin jij je begeeft? :toothpick:
Het is ook niet gek want meerendeels van de drugs word in deze regio geproduceerd. En met inhaken op gesprek bedoel ik onbekende mensen. Maar kijk naar de hc scène hoe mainstream die shit is geworden. Niemand skipt meer een feestje en ik kan je vertellen dat 0.01% daar nuchter rond loopt. Jij bent wel wat ouder dan mij. En maakt ook niet meer de jeugd mee altans dat denk ik anders zou je er wel anders over praten. Het kan misschien ook aan de regio liggen. Maar drugs is zeker geen beschamend onderwerp om openlijk over te praten.

Het is ook niet gek want meerendeels van de drugs word in deze regio geproduceerd. En met inhaken op gesprek bedoel ik onbekende mensen. Maar kijk naar de hc scène hoe mainstream die shit is geworden. Niemand skipt meer een feestje en ik kan je vertellen dat 0.01% daar nuchter rond loopt. Jij bent wel wat ouder dan mij. En maakt ook niet meer de jeugd mee altans dat denk ik anders zou je er wel anders over praten. Het kan misschien ook aan de regio liggen. Maar drugs is zeker geen beschamend onderwerp om openlijk over te praten.

In mijn tijd was het ook geen taboe, maar wel heel erg afhankelijk van welke kringen je je in bewoog. De HC scene sloeg vroeger ook niemand een feestje over en was er ook niemand nuchter. Er is echt niets veranderd sinds 20 jaar terug. Maar ik kan me goed voorstellen dat als je wereld niet heel breed is op die leeftijd, waarbij je ook veelal in dat soort scenes rondhangt, dat het dan lijkt alsof iedereen elk weekend aan de drugs zit. En voor die scenes is dat ook grotendeels wel waar vaak. Maar het weerspiegeld alleszins niet de maatschappij natuurlijk.

In mijn tijd was het ook geen taboe, maar wel heel erg afhankelijk van welke kringen je je in bewoog. De HC scene sloeg vroeger ook niemand een feestje over en was er ook niemand nuchter. Er is echt niets veranderd sinds 20 jaar terug. Maar ik kan me goed voorstellen dat als je wereld niet heel breed is op die leeftijd, waarbij je ook veelal in dat soort scenes rondhangt, dat het dan lijkt alsof iedereen elk weekend aan de drugs zit. En voor die scenes is dat ook grotendeels wel waar vaak. Maar het weerspiegeld alleszins niet de maatschappij natuurlijk.
Ik heb zeker 5 jaar mee gelopen in de hc scène nou over gestapt naar techno :p hier in regio Brabant kan je zeker een flinke berg sos voor een wout zijn neus derin raggen (spreek uit ervaring want ik keek een x niet goed uit) hier werd letterlijk niks tegen gedaan. Ze roepte wat en lachte zover heen is het momenteel. Ik ben daadwerkelijk ook benieuwt hoeveel man in dit wereldje blijft hangen en hoeveel junkies er over 20 jaar hier rond lopen. In mijn ogen is drugs hier zeker dan ook meer en deels genormaliseerd.

Terug
Naar boven