Fitness Seller

Aankondiging Undercover in Nederland, 11 mei.

Dikke hol!

heeft iemand die fb van die lisa al

Net even door de aflevering heen geskipt, wat is die Alberto toch een trieste knul. :roflol: Met zijn zogenaamde ''ontmaskeringen''. Wordt tijd dat hij zelf eens wordt ontmaskerd als een clown die nergens iets van weet.

Heb een deel van het transcript weten te bemachtigen:

Vandaag duiken wij in de duistere wereld van de androgene anabole steroiden. Wij staan hier, undercover met een camera in onze tas, in de sportschool. We hebben afgesproken met ene Kelvin. Kelvin is een anabolen gebruiker en beweerde stellig via eerder contact, dat deze middelen niet levensgevaarlijk zijn en dat paracetamol gevaarlijker is! Dat dit kan in Nederland! Hij heeft ons beloofd een zogeheten 'kuur' voor ons mee te nemen. Deze kuur bestaat uit meerdere van deze levensgevaarlijke middelen, en wij kunnen er hier, in Nederland, met gemak aankomen.

...

We staan nu buiten de sportschool en hebben zojuist van Kelvin, die zonder blikken of boos beweert dat dit *vial test* NIET levensgevaarlijk is, wat anabolen gekregen. Dat dit kan in Nederland! We gaan nu praten met een expert (in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen) uit Belgie en vragen wat hij hier van vindt.

...

We zijn nu in Belgie en hebben voor ons een expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen. Hij pleit voor 'TRUE NATURAL BODYDILDOING' en is fel tegen gebruik van deze levensgevaarlijke middelen. Vertel ons, kunt u wat meer vertellen over true natural bodydildoing en anabolen?
- True natural bodydildoing is bodydildoing zonder spuiten en naalden, zonder levensgevaarlijke middelen. Gezondheid i.p.v. mortaliteit. Ik ben expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen en ben doctor in de wetenschappen dus ik weet waar ik over praat.

Zoals je ziet is deze expert het duidelijk oneens met de uitlatingen van Kelvin. Ook hebben wij afgesproken met ene Anthony, een bodydildoer, om te vragen wat die ervan vindt.

We zijn nu in de sportschool met Anthony, die voor ons een seminar geeft van 50 eu pp. We stellen hem de vraag wat hij van anabolen vindt.
- Beetje rijst, beetje groentjes, beetje kuurtjes daar. Ja hoor. Was het maar zo makkelijk, met anabolen moet je nog veel harder trainen dan zonder.

:roflol:!!

Mooi om (niet) te zien dat die arts, na het overgaan op het anabolen stukje, niet meer aan het woord komt.

Stel je voor dat je je programma echt moet gaan onderbouwen met informatie, dan duurt (A) je programma te lang en (B) zal de sensatie ook ver te zoeken zijn.

Hulde voor de SBS journalistiek!!

-edit-

En als je dan iemand laat zien die bezig is met bodydildoing, laat dan iemand zien die t*ring zwaar aan t squaten/deadliften is. Krijg je een of andere sjaak te zien die met een dumbell loopt te k*tten.

Laatst bewerkt:
Jeetje, wat een agressie. Dit is weer een totaal overdreven reactie van Alberto.
En ik kan op dat lange verhaal een heel kort antwoord geven.

Bloembol maar eens een paar keer goed. Kijk maar eens wat er gebeurd.
Dan zal je zien dat er helemaal niet zoveel gebeurd als dat jij denkt dat er gebeurd met bloembollen.
Ik ken gasten die zich volgooien met shit en zien er niet uit. Op het forum zijn er hier zat, zien die eruit als top atleten?

Al trap je er 20 pallets bloembollen in wil niet zeggen dat je een topfysiek krijgt.

Bloembollen horen erbij. Dat valt niet te ontkennen. Het versterkt het proces.
Maar het is niet zo magisch en gevaarlijk als dat Alberto doet voorkomen in z'n filmpje.
Het is een combinatie van alles bij elkaar. Doe je alles goed en heb je goede genen. Dan versterken de bloembollen al deze aspecten. Maar het is geen en zal nooit een garantie zijn op een goed fysiek.

Iemand die de aflevering online kan plaatsen voor de Vlaamse dbb'ers?

Oke dan ga ik er geen tijd meer in stoppen :p

Was bij mij in de gym wel een hot item vandaag dit :D

hier op deze site werd altijd beweerd dat die sites nep waren.

hier op deze site werd altijd beweerd dat die sites nep waren.

Zó opvallend dat het onopvallend is. Mijn eerste indruk was ook dat die site fake was. Maar hij is weer online, denk gisteren niet doordat de site het hoge bezoekersaantal niet aan kon

ja natuurlijk dat was het ook, ik weet zeker dat ze nu hebben kunnen genieten van die gratis promotie btw.

Met mijn volgende kuur ga ik knallen:

1 - 12: Iris louisiana bloembollen 2 bollen EW
1 - 10: Gefranjerde dahlia bloembollen 5 bollen EW
14-17: Begonia's 1 stuks ED

Pisbloemen laat ik de hele kuur meelopen. En ik overweeg nog een kickstart van rozeblaadjes.

Met mijn volgende kuur ga ik knallen:

1 - 12: Iris louisiana bloembollen 2 bollen EW
1 - 10: Gefranjerde dahlia bloembollen 5 bollen EW
14-17: Begonia's 1 stuks ED

Pisbloemen laat ik de hele kuur meelopen. En ik overweeg nog een kickstart van rozeblaadjes.

Je hebt je goed ingelezen man! Top kuur goeie massa. Je weet iig dat de gefranjede dahla een 19-nor bloembol is. Sws pisbloem mee laten lopen. Ik zou ze verdelen 5000 stekjes over 1 vaas kunstmest en in de koelkast bewaren. Mijn vlgnde kuur wordt wel allemaal korte wortels dus wordt veel bollen rooien per week. Achja je miet er wat voor over hebben. Ik dacht ook om bloembol ace toe tevoegen maar daar is me tuin nog niet klaar voor.

[Link niet meer beschikbaar]

Lekker handig om ook de websites te laten zien. Weet je meteen waar je je alles kan kopen. Thanks Alberto...

Terug
Naar boven