AndroidHealthClinic

underwear Model wanna-be schema, Check en verbeter me, het word gewaardeerd ;)

Pics zien er al behoorlijk uit hoor! Goed dat je net als je begint pics post, zo krijg je een goed beeld van je vooruitgang. Over je training: is al veel beter! Ik zie dat je het niet kon laten om een tweede setje DLs te doen, wel da's geen ramp. Ik raad je wel aan om de SQ als eerste oef te nemen (ook zo in Rips prog), dat geeft je lichaam een betere algehele opwarming + lichte stretching van de borst voor je aan de bench begint. Over de gewichten: zijn zeker niet te laag! Rippetoe zelf zegt dat een eerste squat rond de 85lbs (+- 38 kg) kan liggen, en dat dat helemaal niet te weinig is, integendeel! Immers, de bedoeling is voor de squat elke week 10 lbs (+- 5 kg) bij te steken. Dus, ookal doe je het net zoals Rippetoe het zegt, en je begint laag (neem 40 kg), zit je met je squat na één maand al op 40 + 5 x 12 workouts = 100 kg !

werkte dat maar he, dat je binnen 1 maand op 100kg squat zit? ^^

• Topic Starter Topic Starter
Hey bb friends, its been a while..
ik heb zeker niet stil gezeten moet ik erbij vertellen elke dag getraind zowat.. Hier de stats:

Zondag:

Squat:

10 (kg)x 12
20 (kg)x 10
55 (kg)x 5x3 (allen plus stang dus 75kg)

Military press: (moeite)

stang20kg x 12
10+stang x 10
15+stang x 5x3 (35kg)

Bent over Rows:

10 +stang20kg x12
15 +stang x10
25 +stang x5x3 (45kg)

Maandag:

Cardio op lege maag 45 min 75/80% HR

Dinsdag Vandaag:

Squat:

20+stang x 12
30+stang x 10
55+stang x 5x3 =75kg

Bench Press

20+stang x 15
30+stang x 10
50+stang x 5x3 = 70kg

Deadlift:

20+stang x12
30+stang x 8
50+stang x 5x3 = 70kg

-----------------------

ik moet zeggen dan Clean eten wel zwaarder is geworden dan ik in de eerste instantie had gedacht,

vooral op dagen dat ik in de ochtend cardio heb ik zo een erge honger in de avond.. en dan ben ik vaak al door mn voorraad goede voeding heen of heb ik er gewoon geen trek in.. mn wilskracht zwakt ver af en grijp ik snel naar chips of duyvis pinda's..

Ik weet dat ik deze troep niet in mn huis hoor te hebben.. maar er zijn andere mensen die deze 'cravings' hebben in huis waardoor ik het maar al te graag eet..

nog een vraagje..

Instant noodles voor het slapen gaan? zijn deze slecht?
ik weet dat je in principe carbs for bedtime moet vermijden wil je ultimate fatloss.. maar op een of andere manier heeft mn lichaam er zo een ontembare trek in..

untill next time..

ik moet zeggen dan Clean eten wel zwaarder is geworden dan ik in de eerste instantie had gedacht,

vooral op dagen dat ik in de ochtend cardio heb ik zo een erge honger in de avond.. en dan ben ik vaak al door mn voorraad goede voeding heen of heb ik er gewoon geen trek in.. mn wilskracht zwakt ver af en grijp ik snel naar chips of duyvis pinda's..

Ik weet dat ik deze troep niet in mn huis hoor te hebben.. maar er zijn andere mensen die deze 'cravings' hebben in huis waardoor ik het maar al te graag eet..

nog een vraagje..

Instant noodles voor het slapen gaan? zijn deze slecht?
ik weet dat je in principe carbs for bedtime moet vermijden wil je ultimate fatloss.. maar op een of andere manier heeft mn lichaam er zo een ontembare trek in..

untill next time..

Ja het is maar hoe graag je het wilt he. Zo ben ik aan het cutten en onder mn neus worden er lekkere dingen gegeten, kast ligt vol lekkernij. Mja stoppen met roken deed ik ook terwijl de sigaretten voor me lagen, en ik zat toen ook nog niet lekker in me vel.

Maargoed zijn dr niet bepaalde noten die je lekker vind. Cashewnoten zijn voor mij gewoon een snack, en dat elke dag in de cut. en een junkdag?

Ja het is maar hoe graag je het wilt he. Zo ben ik aan het cutten en onder mn neus worden er lekkere dingen gegeten, kast ligt vol lekkernij. Mja stoppen met roken deed ik ook terwijl de sigaretten voor me lagen, en ik zat toen ook nog niet lekker in me vel.

Maargoed zijn dr niet bepaalde noten die je lekker vind. Cashewnoten zijn voor mij gewoon een snack, en dat elke dag in de cut. en een junkdag?

gelijk heb je, ik heb zelf gemerkt dat doorzettingsvermogen alles is wil je wat bereiken.

ik heb zelf via prometeus.nl een goede carb cycle methode gevonden

dag 1: alle carbs die je wilt zolang ze maar whole-grain zijn
dag 2: de eerste 3 van de 6 maaltijden koolhydraten daarna niet meer
dag 3: 0-carb dag

daarna weer een reload en begin je weer met dag 1.

die gast heeft echt geweldige results moet ik ook zeggen check zn blog en fotos hier:

http://www.prometeus.nl/webfront/article_info.php?articles_id=36

verder dacht ik eraan om no-explode en/of cellmass te gaan gebruiken van bsn. iemand commentaar hierop?

thanks!

Bwa carbs vermijden voor je naar bed gaat. Theoretisch klopt het mss, maar ik neem altijd een laatste maaltijd met boterham met mager vlees, een ei of 2, bana(a)n(en), volle melk en water (of vergelijkbare maaltijd, niet altijd hetzelfde) voor ik naar bed ga. Veel eiwit maar ook heel wat koolhydraten. Doe ik dit niet, zakt mijn gewicht en dat verlies is in spiermassa, dat merk ik. Verder slaag ik er (zelfs nu met blessure, shin splints) in om vetperc laag te houden. De spiermassa blijft ook vrij goed zitten.

Sorry hoor maar max 2000 kcal per dag is schandalig weinig...

Ik zit met de zelfde lengte op meer dan het dubbele...

Wat je nu doet is trainen maar tegelijk ook weer niet omdat je spieren amper kunnen herstellen met zo weinig kcal .. ga gewoon max. 500 onder je behoefte zitten dus dan kom je vast op iets van 3000 kcal per dag.

Verder ziet het er voor een "ik wil graag een laag bf en weinig massa" schema wel aardig uit.

Aangezien je toch niet behoefte hebt aan al die compound oefeningen omdat de nieuwe mode ecto worden is ;)

succes

Waarom gaat het cutten bij mij pas beginnen als ik onder de 2500 cals uit kom?

Erboven kom ik zelfs langzaam aan dan praat ik over 3000cals.
Ik ben nu in bijna één jaar tijd met een cals inname van +- 2300 A 2500 cal afwisselend zo'n 14 kg vet kwijt en dat in bijna één jaar tijd. Maar goed sta dan nu wel op 10% bij 80kg
Stofwisseling verschilt volgens mij heel veel bij verschillende mensen. Wie weet word de TS wel moddervet op 3000cals

gisteren las ik over workout van matthew mccounechy of zo, actor/model, ik denk dat die wel in aanmerking komt voor underwear model? wel die bezoekt geen gym, hij gaat elke dag lopen, trekt zich op, doet push ups en buikspieren, het resultaat mag er wezen.. nu en dan es gaat ie een gym binnen (voor de zomer of actiefilm) en doet ie een paar weken supersets om massa te krijgen. misschien helpt dit je

gisteren las ik over workout van matthew mccounechy of zo, actor/model, ik denk dat die wel in aanmerking komt voor underwear model? wel die bezoekt geen gym, hij gaat elke dag lopen, trekt zich op, doet push ups en buikspieren, het resultaat mag er wezen.. nu en dan es gaat ie een gym binnen (voor de zomer of actiefilm) en doet ie een paar weken supersets om massa te krijgen. misschien helpt dit je

matthew mcounaughy, ja hij is de show off van hollywood,
ik heb ook Burn the fat feed the muscle van Tom Venuto goed doorgenomen en hij zegt wederom ook, als ik ontevreden zou zijn met mn vetpercentage, zou ik gewoon elke dag 40 tot 1 uur cardioén op een hoog intensiteit. dus dat ben ik nu aan het doen.

ik lift 3x in de week compound volgens rippetoe, daarna vul ik de gaten op mn lichaam aan.. bijv. als ik mn armen lang niet heb getraind dan doe ik die achteraf, vind ik mn bovenborst inzakken dan focus ik me meer daar op etc.

en ik probeer op een lege maag een uur te cardioén en op fitness dagen na de training nog een uur.. en om spierverlies te voorkomen neem ik dagelijks en voor de trainingen bcaa pillen en eiwitshakes, verder heb ik onlangs ook VAPORIZE van MAN aangeschaft...

we zullen het zien, over een week post ik nieuwe pics.. :o

training is wel erg vaak, neem om de dag rust met krachttraining, ma kracht, di cardio (interval/spinning/rpm) geeft bij mij super kwaliteit. ik doe maandag spinning/rpm (erg goed voor benen en buik (vooral onderkant) heeft met hormonen te maken schijnt;) verlies is minstens 600 kc dinsdag krachttraining (fullbody) woensdag lichte dag met benen en buik, donderdag spinning of full body, vrijdag fullbody zaterdag lichte training of spinning wissel het af) heb zelfde doel als jou maar wat er idd gezegt wordt voor de cover models van mens health klopt en ik heb dat zelf ook nu ingezien hahahaha

enne ik zou erg veel eten maar let wel vooral op wat je eet, ikzelf zit met een vet% van 8% ook best weinig maar train wel voornamelijk op massa! korte herhalingen met 4 a 5 sets.

mijn resultaten zijn in 2maanden erg gegroeid, ik ben zeer tevreden nu maar er is altijd wel iets waar verandering in kan zitten!

als je vragen hebt mail maar even

ciaooooo

Terug
Naar boven