MuscleMeat

uniek in NL: Moskee Deventer mag dagelijks oproepen tot het gebed

Je profielfoto ben ik het niet mee eens, tbeest: het land is van ons allemaal, ook van de Turken en Marokkanen met een Nederlands paspoort.

Ik noem mensen liever bij de nationaliteit waarmee ze zich willen mee vereenzelvigen

Een Turk of Marokkaan, hier geboren of niet, zal zich altijd in de eerste plaats Turk of Marokkaan voelen. (dat werd héél duidelijk tijdens België - Turkije toen in zowat elke stad met een Turkse gemeenschap rellen uitbraken)

Intolerant
Sexistisch
Leugenachtig
Antidemocratisch
Middeleeuws

Tekortzichtig door de bocht
Besmeurder van irrationeel gedachtengoed op het internet
Equivalent aan naïviteit
Enorm ervan overtuigd, dat wanneer iets geschreven in op het internet dat het voor waar mag worden aangenomen
Slecht in compassie en wederzijdsbegrip
Te weinig letters om hier mee door te gaan

Ik vind wel dat je één lijn moet trekken: wat voor moslims niet mag, moet voor andere geloven ook niet mogen.
Ik denk ook dat er verschil zit tussen klokkengelui en een oproep tot gebed in woorden, zoals in de islam gebeurt. Dus je discrimineert niet noodzakelijkerwijze als je klokkengelui toelaat, en de islamitische oproep tot gebed niet.

Klinkt als het jongetje die het vergalt voor iedereen tijdens de gymles en de hele groep vijftig keer moet laten opdrukken.

Tekortzichtig door de bocht
Besmeurder van irrationeel gedachtengoed op het internet
Equivalent aan naïviteit
Enorm ervan overtuigd, dat wanneer iets geschreven in op het internet dat het voor waar mag worden aangenomen
Slecht in compassie en wederzijdsbegrip
Te weinig letters om hier mee door te gaan

nice ik wou ook zoiets proberen alleen ik liep vast na t*fus

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 17:31 ----------

De Islam is het jongetje; het Christendom is de rest van de groep.

al hebben we wel weer meer last van christenenpartijen in de politiek dan van moslimpartijen.

En zo begint het, stapje voor stapje.

Moet je eens kijken hoe het er over 10 jaar aan toe gaat, misselijk wordt je er van.

Beter kopen die gasten een horloge, dan heb je die k*tspeakers niet nodig.

Godgodgod, wat zijn ze toch weer bezig in dit land, echt belachelijk.

Zo lok je nou haat en oorlog uit, langzamerhand word het erger en erger, zo ging het ook bij de joden in europa, rechts was extreem en hebben gruwelijke daden verricht met de jodenvervolging, maar links zijn de politicus die de grootste misdaad hebben gepleegd ooit, de multiculturele samenleving ondersteunen met de nodige omstandigheden en het klimaat waarin een allochtoon zo langzamerhand meer rechten heeft dan een autochtoon.

Het geluid van of uit een moskee moet maar binnen de muren blijven, buitenstanders mogen er geen overlast van hebben, lijkt me niet meer dan normaal voor de leefomgeving.

Godgodgod, wat zijn ze toch weer bezig in dit land, echt belachelijk.

Zo lok je nou haat en oorlog uit, langzamerhand word het erger en erger, zo ging het ook bij de joden in europa, rechts was extreem en hebben gruwelijke daden verricht met de jodenvervolging, maar links zijn de politicus die de grootste misdaad hebben gepleegd ooit, de multiculturele samenleving ondersteunen met de nodige omstandigheden en het klimaat waarin een allochtoon zo langzamerhand meer rechten heeft dan een autochtoon.

Het geluid van of uit een moskee moet maar binnen de muren blijven, buitenstanders mogen er geen overlast van hebben, lijkt me niet meer dan normaal voor de leefomgeving.

Dat laatste ja. Jouw eerste paragraaf, het roodgedrukte: dat is natuurlijke pure onzin.

Zoiets hoorde ik 10 jaar geleden ook, zelfs al eerder. Waar blijft die overname dan?

Zoals je in mijn post kan teruglezen gaat het stapje voor stapje. Wat ik er mee bedoelde is dat er over 10 jaar weer allemaal aanpassingen zijn gemaakt die nu als belachelijk klinken, speciaal voor de Islam, maar dat wist jij wel.

Dat laatste ja. Jouw eerste paragraaf, het roodgedrukte: dat is natuurlijke pure onzin.

Oke meneer, hier in de stad is er in het zwembad een speciale avond voor moslimsvrouwen waarbij de gordijnen dichtgaan omdat ze niet bespioneerd willen worden, als een groep nederlandse tieners dit voorstel doen, wij willen alleen nederlandse meiden op woensdagavond met de gordijnen dicht worden ze toch vierkant uitgelachen, ga jij maar in bad zitten als je niet bekeken wil worden meisje :D

moet ik nog meer opnoemen.Nee ik laat het hierbij.

Oke meneer, hier in de stad is er in het zwembad een speciale avond voor moslimsvrouwen waarbij de gordijnen dichtgaan omdat ze niet bespioneerd willen worden, als een groep nederlandse tieners dit voorstel doen, wij willen alleen nederlandse meiden op woensdagavond met de gordijnen dicht worden ze toch vierkant uitgelachen, ga jij maar in bad zitten als je niet bekeken wil worden meisje :D

moet ik nog meer opnoemen.Nee ik laat het hierbij.

Ik vind zoiets gezegd persoonlijk ook onzin.
Maar zwembaden die niet van de staat zijn, daar beslist de eigenaar zelf over - dat heeft niets met gelijke behandeling te maken.

Terug
Naar boven