Fitness Seller

Gestopt Unstoppable, mission shredded 4 summer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maar gister had ik ook echt een overschot van 3k+ :o haha, balansdagje indeed. Was wel vol energie vandaag en trainen ging ook heerlijk dus de glycogeen voorraad was wel goed aangevult volgens mij :D
 
ziet er goed uit succes
 
Ja maar gister had ik ook echt een overschot van 3k+ :o haha, balansdagje indeed. Was wel vol energie vandaag en trainen ging ook heerlijk dus de glycogeen voorraad was wel goed aangevult volgens mij :D

Het is ook net een soort spaarsysteem met rente he :D
 
Elk nadeel heb z'n voordeel... Of zoiets :D vandaag uur cardio gedaan op lege maag toen thuis omeletje gemaakt+gegeten en halve kilo tilapila met 400gr wokgroenten klaargemaakt + 3/4 opgegeten. Net benen/buik getrained en 20 min HIIT. Helemaal kapot nu. Zo maar even m'n restje tilapila opmaken ^^
 
Gaat goed zo te zien.

Je borst lijkt op de foto's wel achter te lopen, is het een vertekend beeld (je pr op de bp is namelijk erg goed)?
 
is GEEN vertekend beeld :( helaas. Ik weet ook niet wat het is, kracht gaat prima maar de massa blijft achter :( Genetics I guess. Maarja doe natuurlijk mn best om er alsnog wat van te maken :)

Weer uurtje gefietst op de lege maag vanochtend, omeletje zit erin nu kip + wokgroenten aant prepareren. straks armen eens goed aanpakken, denk dat ik weer eens wat supersets ga doen, lang niet gedaan dus wie weet net de prikkel die ze nodig hebben :D
 
Hoe is je kracht op flyes en dumbbell presses dan?
 
Dumbbells gaan maar tot 32 kg bij m'n gym =( dus daar kan ik niks mee qua pressen

Flys kan ik er wel mee maken af en toe. Maar doe toch liever de cable fly / peck deck
 
Maar kracht op flyes is wel goed dan? Of voornamelijk presses?
 
ik zou hoger kunnen als die 32 DB's met flyes, vooral op plat bankje. incline kan ik het nog wel pittig maken met 32.

supersets armen was great succes :D ubermasterlijke pomp voor half uur lang, zat mezelf vies te miren in de spiegel tijdens cardio erna :o wahahah. morgen denk ik ff carbs laden en borst knallen! kijk er nu al naar uit want mn carb craving is weer torenhoog :o als ik deze week nog progress zie tegenover vorig zal ik weer een fototje schieten :)
 
Nadat ik vanmiddag terug kwam van uurtje buiten fietsen op lege maag, mijn eerste slechte ervaring gehad door de ECA stack, echt niet normaal. Mega duizelig/ hart sloeg circa 140bpm en ik schrok me kapot hierdoor(het fietsen ging prima, nergens last van). Meteen een appel + wat aardbeien naar binnen gewerkt en een paar slokken ice tea om toch snel wat suikers binnen te krijgen. :(

Nu m'n omeletje op en voel me stuk beter gelukkig. Maar als ik nog een keer zon reactie krijg gooi ik ze weg!
 
Dat is niet zo mooi man, maar dat soort dingen op een lege maag nemen moet je altijd voorzichtig mee zijn.

Enneh, niet weggooien he, maar doneren aan de help-bob-naar-zes-procent-bodyfat-stichting ;)
 
foto van mn shape gisteravond:

21n0i7k.jpg

zie zelf niet echt veel progressie van deze week wat nogal demotiverend is momenteel... maar goed we gaan nog maar ff door eh :D
 
Refeed aka cheat dag vandaag :o wat heb ik al gegeten vandaag: appel met kaneel, whey shake met halve liter melk en 100g havermout, zelfgemaakte whey koek bestaande uit pindakaas honing whey en casseine, zojuist bord friet + sitostick en een soort Magnum almond met kokosijs ipv vanille. Feeling like a million bucks :D
 
10 days out van foto dag, shits getting real :D minimaal 1.5 uur cardio per dag en <50g carbs. probeer 5-6L water per dag te drinken tot 2 dagen voor de shoot. ga ook paar keer onder de zonnebank als ik tijd heb.
 
kuur je momenteel bro? nice fysiek, nog een tan erbij en wat verder cutten en ur ready (no homo)
 
Ja 500mg test + 50mg provi. Ja hoop dat ik nog wat vet kan verliezen want ben toch wat ontevreden over t vet verlies tot nu. Maar we zullen zien ^^
 
vandaag lekker de armen gesuperset + anderhalf uur cardio, ben ook flink veel water aan het drinken, ga voor minimaal 5 liter per dag. heb na de training even wat progressiefotos gemaakt. zie spoiler.

3447beg.jpg

28rdwfp.jpg

funkw6.jpg

Zoals ik al zei nog altijd niet tevreden over vet% :( maar blijf mn best doen om toch een noemenswaardige eindprestatie neer te kunnen zetten :D
 
Ziet er echt heel bruut uit bro, ****ing hell. Vetpercentage zou inderdaad nog wel wat naar beneden kunnen voor de eindfoto's.
 
Ziet er indrukwekkend uit man, nog ff volhouden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven