Fitness Seller

Gestopt Unstoppable, mission shredded 4 summer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice legs/delts!
Dacht even zn triceps lopen wat achter, maar de deur stond er blijkbaar voor :D

Gaat goed man, nog even doorbijten, we zijn er bijna ;)
 
Groot man, massief! Wil ik ook weer :(
 
Groot man, massief! Wil ik ook weer :(

Eigelijk moesten we Ff de fusion dance kunnen doen à la dragonball Z :D Bob k + unstoppable = Un-bob-able ? xD delen we de 1e prijs :D
 
Eigelijk moesten we Ff de fusion dance kunnen doen à la dragonball Z :D Bob k + unstoppable = Un-bob-able ? xD delen we de 1e prijs :D

hahaha ik lachte bijna hardop op mn werk :roflol:

Strak plan :cool:
 
Gaat lekker hier zo te zien mooi fysiek
 
Do you even lift?

:D:o
 
1 week out

2nibthg.jpg
 
Geweldig fysiek gast top!
 
Ziet er goed uit gozer, idd nice veins :cool:
 
Idd een top foto! Ben zo jelly op die armen. En je bent duidelijk droger geworden mate!
 
thx bro's keepin me motivated :D vandaag weer <50g carbs en ging me goed af zowel lichamelijk als geestelijk, ook minder crash als andere dagen. ook alweer zo'n 6L water / gemberthee op. had vandaag schouders gesuperset in circuits en daarna nog zware shrugs gedaan, aders popten hard haha :D zo'n vriendin van me die ik momenteel af en toe help met het aanleren van compounds als SQ en DL bleef er maar over bezig :o feelsgoodman.

maar goed morgen weer een dag :)
 
Ik zie nu pas je BW... 97 kg! Das niet mis man.

Goeie body man!

Ik schiet zondag de foto's en heel vreemd, maar ben opeens een beetje zenuwachtig.
 
Wauw man jij bent echt goed vooruitgegaan. Keep it going!
 
thx bro's :D vanaf nu ga ik geen foto's meer posten. ben vandaag 20 min onder dat zonkanon geweest :eek: met factor 4 tanning olie, maar volgens toch lichtjes verbrand nu. achja trekt wel bij ^^

voeding tot zover vandaag: handje onbewerkte notenmix (walnoot,hazelnoot,amandel,cashew) 170kcal , 250gr koolvis 160kcal , 200gr wokgroente 50kcal , whey shake 120kcal, 140 gr tonijn met klein beetje yoghurt mayo 200kcal = 720kcal so far. over half uurtje naar de gym!

edit: oja en al 3.5L water :o word steeds makkelijker :D
 
gvd :mad: net te horen gekregen dat mijn shoot niet door kan gaan donderdag :S ik zie het even niet meer zitten.... :( geen idee waar ik zo snel nog iets anders ga kunnen regelen.... :( en het moet ECHT donderdag ochtend want in de middag vertrek ik al naar tomorrowland....
 
Aaah man, dat is klote! Ik wil je wel helpen maar zit met werktijden dus kan alleen in de avond, dus zeg het maar!
 
Gaat het nog goedkomen?
 
Ooww ****ed up Unstoppable!

We hope the best for you!
 
Laatst bewerkt:
Hoezo kan de shoot niet meer doorgaan :O?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven