Fitness Seller

Contest Log Road to the most shredded me! (contest log 2013)

• Topic Starter Topic Starter
1 van de geilste maaltijden die ik ooit gegeten heb. hou van die hoge kh dagen!

Goede pre workout met 475 gram zoete aardappel

IMG_20130629_114702.jpg

workout:

Dl:
6x100
6x110
4x120
4x130
1x140
1x140

Front squat:
6x6x90

Leg extension:
8x8x 67 20 seconden rust tussen de sets

Leg curl:
8x8x 52 20 sec rust tussen de sets

Superset:
Walking dumb lunge: 4x8x 20
Dumbell leg curl 4x8x 18

calf press:
4x8x 156 elke set 2 dropset

Standing calf:
6x12x110

Sterke fsq man!
Deadlift is niet zo hoog zit daar reden achter of ligt het je gewoon niet?

Sterke fsq man!
Deadlift is niet zo hoog zit daar reden achter of ligt het je gewoon niet?

Nee deadlift gaat meestal klote, zodra ik zwaarder ga word me techniek slecht. Ben met me quads een stuk sterker alhoewel het deadliften al stuk beter gaat. hamstrings en billen doen knetter zeer nu ipv onderrug dus dat is goed nieuws!

Front squat heb ik 4x 110 gedaan alleen door die schouder blessure een tijd niet kunnen doen.

Wanneer heb je die nieuwe versie van Maps op je buik gedownload?? :D :D

Gaat goed zo te zien.

Goede benen ook man!
Gaat goed hier, merk dat ik zelf nog veel moet leren op gebied van cutten ;)

Wanneer heb je die nieuwe versie van Maps op je buik gedownload?? :D :D

Gaat goed zo te zien.

Hahaha Thanks!

Goede benen ook man!
Gaat goed hier, merk dat ik zelf nog veel moet leren op gebied van cutten ;)

Ja alles gaat wel zo als het moet gaan, ben wel een hoop massa verloren zo op het oog, vanaf het begin tot nu ook zo 10 kg . Afgevallen. Hopen dat ik met de foto's er top bij sta, zal ik ook nodig hebben wil ik een top 15 halen. Nu 2 weeks out.

---

Vandaag hiit training gedaan in het zwembad. Afwisselend met borstcrawl en schoolslag. Ik ben niet zo zwemmer. Wel lachen om eens te doen.

Vandaag rug en triceps gehad. Weer hard ertegenaan geweest, vandaag hoge carb dag:)!

Iemand nog lekkere/leuke recepten die pre contest verantwoord zijn? Of een link waar ik die kan vinden?

Zo borst biceps achter de rug, laatste tijd niet zo heel actief geweest maar het gaat nog steeds lekker. Ben vandaag 9 days out, langzaam beginnen met depleten en hopen dat ik er met de foto's top bij sta.

Ben benieuwd hoe het met de andere gaat? Mensen die stoppen? al wel een paar potentiële winnaars gezien iig!

Vandaag schouders buik. Doel: korte rust veel herhalingen niet tot spier falen. laatste dagen glycogeen depleten uit mijn spieren.

Dumbell press 4x20x14
side raise 4x20x6
Front raise 4x18x6
Lying lateral raise 4x20x6
Barbell shrug 4x20x60
Lying dumbell shrug 4x15x18
1 arm side raise: 4x12x6
Lateral raise 3x20x6

hanging knee raise 4x15xbw
side crunch 4x15xbw

Leg raise 4x15
Bosubal crunch 4x15

Side twist kabel 3x15x22

heb flink weinig energie. Denk dat zo laag vet percentage niet heel gezond is. Ben moe de laatste tijd en zelfs fietsen valt zwaar. Kan niet wachten tot ik weer mag snaaien

Vandaag borst rug

incline Dumbell press 4x20x18
lat pulldown 4x20x47

smitch machine bench press 4x20x50
Vbar row 4x20x47

incline Dumbell fly 4x20x12
Small pulldown 4x20x40

Kabel fly 4x20x15
Machine row 4x20x42

Dumbell fly 4x25x10
Kabel pushdown 4x30x22

Training ging nog wel lekker, werk nu elke avond van 5 tot 11 en loop er bij als een zombie. De laatste,loodjes zijn het zwaarst!

Leuke log! ik ga volgen :) succes met de contest!

Vandaag schouders gedaan. Zelfde training ongeveer als vorige keer.

Planning komende dagen: vandaag nog 120 gram carbs, maandag ochtend nog 30 gram en daarna S
Tot 4 uur niks. Om 4 uur tot 10 11 uur 60 gram carbs per maaltijd (voornamelijk witte rijst, rijstwafels, bananen en dat soort maaltijden.

Volgende dag tot de shoot 40 tot 60 gram carbs elke 2 uur. Voornamelijk complexe. Kijken hoe dit uitpakt. om 4 uur foto's maken en daarna voor het eerst sinds 2 jaar echt cheaten. Worden sowieso 6 donuts, chocolade reep, en bolussen.

Avondeten worden denk 2 pizzas en zak snoep

Iemand nog suggesties??

Carb laden is dan toch eindelijk begonnen. Kon niet wachten. Heb er vertrouwen in dat het allemaal goed gaat komen. Heb alleen nog geen idee van poses of wat dan ook. Ik zie wel welke foto's mooi worden.

Vanochtend na mijn ontbijt nog borst rug en armen getraind.

Werd misselijk op het einde van de training. Denk fokt de shake van te voren en de intensiteit. Flink veel pompwerk om mezelf nog helemaal leeg te trekken. Nu maar hopen dat ik genoeg gedeplete ben en dat ik genoeg laad. Eerste keer dat ik dit probeer dus de kans is natuurlijk groot dat het fout gaat.

Vroeg me alleen nog af hoeveel vet je nou moet nemen tijdens carb up. is dat nou minder of gewoon normaal?

Op naar amsterdam. sta er goed bij. Nu maar hopen dat de foto's en poses goed lukken!

Oja ff mijn cheat meal:

heb de calorieën maar niet geteld. Denk niet eens dat het kwaad kan eigenlijk na zo voorbereiding.

20130716_104937.jpg

Zoooo foto's zijn gemaakt. Nog ff wachten tot ik ze binnen heb en je ziet ze 1 augustus. Even een korte samenvatting:

Echt heel veel geleerd weer met deze contest. wat ik wel en niet moet doen. Weer veel nieuwe dingen over voeding en een wedstrijdvoorbereiding. Kortom het was de investering dubbel en dwars waard. Na het snoepen flink ziek geworden en zit nu thuis met energie wat ik laatste maanden niet heb gehad. Ga straks denk ik gewoon ff hardlopen!

Mooi man! Ben je er tevreden over? Door wie heb je de foto's laten maken?

Kan je nog wat meer kwijt over hoe je hebt geladen enzo? Hoe lang, hoeveelheden etc?

Door ene eric hij had hier ook een advertentie geplaatst over een Fotoshoot dus had gelijk contact gezocht.

ik heb 6 dagen gedeplete. Dag 1 250 g, dag 2 220, dag 3 190, dag 4 160 enzovoort tot de ens laatste dat 120 gram en gisteren 30 gram sochtens. Daarna laatste training gedaan. Eiwitten zo tussen de 250 en 275 gram gehouden. Vet ook normaal tussen de 65 en 85 gram.

vanaf gisteren 4 uur elke 2 uur 60 gram kh op en eiwitten slechts kleine hapjes dus totaal zo 9 maaltijden met 60 carbs 20 gram kip ofzo en vet niet.
Daarna nog een aatje voor de shoot. Zo dat was nog zwaar ook. Keihard zweten en nu verkrampte spieren.

Zout heb ik geladen 15 dagen uit en vanaf dag 10 langzaam afbouwen. Gewoon veel gedronken tussendoor. vandaag slechts slokjes tijdens het eten denk 300 ml totaal.

volgens mij maakt het als naturel niks uit dat zout en water enzo ga dat de volgende keer niet meer doen. Denk meer dat je dan gewoon niet droog genoeg bent als je niet hard staat. Die carbs hadden wel veel effect.

Ik had droger kunnen staan alleen vond het wel prima zo!

Foto's paar dagen terug.en vanochtend:

IMG_20130710_234233.jpg

20130716_110044.jpg

Thanks voor de info. Zeer leerzaam idd! En gruwelijk droog man, good job. Ben benieuwd naar de eindfoto's!

Terug
Naar boven