MuscleMeat

Road to the most shredded me! (contest log 2013)

Bezoekers in dit topic

Thanks voor de info. Zeer leerzaam idd! En gruwelijk droog man, good job. Ben benieuwd naar de eindfoto's!

Thanks man!

Ja ben ook zeer benieuwd naar de andere. bizar veel concurrentie natuurlijk. Wanneer ga jij op voor de foto's?
 
Thanks man!

Ja ben ook zeer benieuwd naar de andere. bizar veel concurrentie natuurlijk. Wanneer ga jij op voor de foto's?

Zeg dat wel ja, paar flinke jongens! Ik ga de 27e samen met Skatermarvin foto's laten maken, Punjab maakt ze.
 
Okee dan dan heb je nog ff. Succes met de laatste loodjes!
 
Wilde een zware training doen vandaag maar zit er ff niet in. Ben gelijk ziek na die rotzooi van gisteren. Word ff veel fruit voor mij vandaag
 
Hoeveel % sta je nu?
 
Met de foto's zo rond de 6%
 
Echt ****ing netjes! Ik heb je niet de hele contest gevolgd, maar het ziet er goed uit!

Voorbereiding was ook zeker interessant.
 
Echt ****ing netjes! Ik heb je niet de hele contest gevolgd, maar het ziet er goed uit!

Voorbereiding was ook zeker interessant.

Thanks!! Ben ook trots met het resultaat
 
Pfff dude wat een definitie, durf zelf gewoon geen eens meer foto's te maken op deze manier ;)
Ben erg benieuwd hoe het eindresultaat en alle foto's in z'n geheel eruit zullen gaan zien!! :D
 
Thanks!! Ben ook trots met het resultaat

Ik zit ook even je voedingsschema te bekijken, maar je eet behoorlijk wat op je 'high' dagen! Dan zit je bijna tegen de 4000 kcal aan.. Lunch 1, Lunch 2, Lunch 3 :o Hoe krijg jij dat weg tussen je ontbijt en avondeten? Wat zijn de tijden die je ongeveer aanhoud?

Al met al heel erg nette prestatie geleverd! Ik ben erg benieuwd naar alle foto's.
 
Pfff dude wat een definitie, durf zelf gewoon geen eens meer foto's te maken op deze manier ;)
Ben erg benieuwd hoe het eindresultaat en alle foto's in z'n geheel eruit zullen gaan zien!! :D

hahaha je moet niet zoveel naar andere kijken, alleen naar jezelf. jij ben toch pas net een jaar bezig zoiets? Je mag blij zijn dat je nu al zoveel heb geleerd en gelijk zo fanatiek bent. Dat belooft veel goeds. Weet zeker dat dat straks terug te zien is in je foto's! Maar bedankt iig!

Ik zit ook even je voedingsschema te bekijken, maar je eet behoorlijk wat op je 'high' dagen! Dan zit je bijna tegen de 4000 kcal aan.. Lunch 1, Lunch 2, Lunch 3 :o Hoe krijg jij dat weg tussen je ontbijt en avondeten? Wat zijn de tijden die je ongeveer aanhoud?

Al met al heel erg nette prestatie geleverd! Ik ben erg benieuwd naar alle foto's.

Haha ja heb al dik een maand vakantie dus heb de tijd. eet zo gemiddeld om de 3 uur. En die hoge dagen had ik dat extra voedsel ook wel echt nodig. Zelf ben ik ook benieuwd naar de foto's! Als ik zo op doe camera keek zag het er allemaal heel erg ziek uit haha. Zal is kijken of ik hier een preview ga plaatsen.
 
Haha ja heb al dik een maand vakantie dus heb de tijd. eet zo gemiddeld om de 3 uur. En die hoge dagen had ik dat extra voedsel ook wel echt nodig. Zelf ben ik ook benieuwd naar de foto's! Als ik zo op doe camera keek zag het er allemaal heel erg ziek uit haha. Zal is kijken of ik hier een preview ga plaatsen.

Aah vandaar! Dat is echt ideaal!!

Ik zou geen previews plaatsen. Dan heb je straks dat 'BAM!' effect als je ze allemaal plaatst ;)
En dit zeg ik met tegenzin, want ik ben best benieuwd!
 
Aah vandaar! Dat is echt ideaal!!

Ik zou geen previews plaatsen. Dan heb je straks dat 'BAM!' effect als je ze allemaal plaatst ;)
En dit zeg ik met tegenzin, want ik ben best benieuwd!

Ja precies dat is waar. zit echt 100x p dag me mail te kijken om te kijken of ik ze heb haha. Word voor mij ook lastig om ze hier niet te plaatsen!
 
OMG dat is inderdaad shredded!

volgens mij maakt het als naturel niks uit dat zout en water enzo ga dat de volgende keer niet meer doen. Denk meer dat je dan gewoon niet droog genoeg bent als je niet hard staat. Die carbs hadden wel veel effect.
Dat vroeg ik me dus af, of dat het echt zoveel verschil maakt.

En carbs er dus niet eens helemaal uitgeknald voor een week, alleen afbouwen.
 
Aah vandaar! Dat is echt ideaal!!

Ik zou geen previews plaatsen. Dan heb je straks dat 'BAM!' effect als je ze allemaal plaatst ;)
En dit zeg ik met tegenzin, want ik ben best benieuwd!

Ja precies dat is waar. zit echt 100x p dag me mail te kijken om te kijken of ik ze heb haha. Word voor mij ook lastig om ze hier niet te plaatsen!

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 13:29 ----------

OMG dat is inderdaad shredded!


Dat vroeg ik me dus af, of dat het echt zoveel verschil maakt.

En carbs er dus niet eens helemaal uitgeknald voor een week, alleen afbouwen.

Ja naar mijn idee niet. En kh heb ik niet helemaal gedeplete idd maar voor mijn doen heel weinig en zag er ook plat uit. Na dat laden juist weer vol dus dat werkte wel. Tja dat zout geen idee, ik ga het is proberen zonder. Ik had gewoon droger moeten zijn denk ik dan. En misschien als je 4% heb dat het dan wel uitmaakt
 
Ja precies dat is waar. zit echt 100x p dag me mail te kijken om te kijken of ik ze heb haha. Word voor mij ook lastig om ze hier niet te plaatsen!

Niet plaatsen ;)
Echt pak een geeltje (zo'n plak briefje) plak die op je laptop/pc en schrijf daarop: GEEN FOTO'S PLAATSEN

Je neemt dan namelijk echt het wauw effect weg en we hebben je shape al gezien op de laatste foto's ;)
Snap dat het moeilijk is, omdat je natuurlijk super trots bent op hetgeen je hebt bereikt, maar voor de contest zou ik gewoon wachten :D
 
Niet plaatsen ;)
Echt pak een geeltje (zo'n plak briefje) plak die op je laptop/pc en schrijf daarop: GEEN FOTO'S PLAATSEN

Je neemt dan namelijk echt het wauw effect weg en we hebben je shape al gezien op de laatste foto's ;)
Snap dat het moeilijk is, omdat je natuurlijk super trots bent op hetgeen je hebt bereikt, maar voor de contest zou ik gewoon wachten :D

Hahaha ja je heb gelijk. Kan ook averechts werken die foto's die ik gisteren plaatste. Dat je straks denk Hmm valt toch een beetje tegen:p
 
complimenten, je staat er goed droog bij. Wat is je gewicht nu?
 
complimenten, je staat er goed droog bij. Wat is je gewicht nu?

Thanks!! nu weeg ik 85 voor de foto's en met depleten heb ik niet gewogen. Denk dat ik met de foto's 82 83 woog
 
Zo trainingen weer opgepakt. Gelijk vol energie nu. Ff uitkijken dat ik niet te snel teveel ga eten omdat me stofwisseling nu traag is.

Gisteren zware compound oefeningen gepakt voor alle grote spiergroepen en vandaag ff armen en buik gedaan en 10 km hardgelopen. Ga over 8 dagen op vakantie dus wil me vetpercentage nu op 6 7 houden.
 
Back
Naar boven