XXL Nutrition

Upgrade je hotmail account!

Te relax!! Dacht echt dat dit zo'n flauwe grap was....

Die woongegevens kan je achteraf gewoon weer aanpassen.

btw leXxx: hoe kom je hierbij eigenlijk? :)

Zie alleen in meeltje niks over 250 mb staan... ???

Apenootje zei:
btw leXxx: hoe kom je hierbij eigenlijk? :)
Wat denk je van: gewoon via de hotmail gekregen? Kreeg het vanochtend ook via de mail binnen van de grootste internet-apaat die ik ken.

Dus LeXxx, om nu te denken dat je het geheim houdt door het alleen op dbb te zetten: kul.

En voor ik het vergeet: wees ook zo slim om bij de instellingen de taal te wijzigen in 'english' om de boel enigzins geloofwaardig te houden!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Er zijn natuurlijk weer stomme mensen (die zul je altijd houde) die het nieuws via hotmail gaan verspreiden :rolleyes:

Leuk, maar het plan van MS is om alle accounts binnen 3 maanden te upgraden naar 250 mb. Die van mij is ook al een paar weken 250, omdat ik op een amerikaans adres sta ingeschreven.

Jaaaaaaaaaa, klopt!

Nou herinner ik het me weer, ze gingen het gefaseerd invoeren, Amerika eerst natuurlijk, maar ja nu hebben we het alvast!

Ik had vanzelf 250mb zonder er iets voor te moeten doen. Stak gewoon een mailtje in mijn inbox, you've been upgraded to 250mb!!!

En ik heb ook niet betaald...

Dit werkt echt super, ik hoop alleen dat het niet in het engels moet voortaan want dan word het een stuk langzamer met me berigies,.

Flex, het werkt! Karma voor jou! :thumbs:

LeXxx zei:
lekker he!!!! :D

Maar MENSEN ga a.u.b dit bericht niet verspreiden op hotmail zodat de hotmailmedewerkers erachter komen! Laten we het plezier binnnen de dutchbodybuilding.com community houden! :D

kerel denk je nou echt dat jij de enige bent met deze info :P

kheb et al op de sportschool, op school, in de super, bij et uitgaan etc, van ruim 40 mensen gehoord :P

Da moet toch opvallen allez. Iedereen gaat dit nu toch bijna doen. Zijn die bij hotmail nu echt zo dom :D

Guntheru zei:
Da moet toch opvallen allez. Iedereen gaat dit nu toch bijna doen. Zijn die bij hotmail nu echt zo dom :D
Ach, dat hebben ze allang door. Denk je dat ze daar bij M$ aan het slapen zijn ofzo? Als ze merken dat het hun bandbreedte teveel gebruikt zetten ze het vanzelf wel terug.

Dit moet zeker goed gaan? ben het ff aan het proberen

5. druk dan op close my account

6. sluit je explorer af.

7. ga dan naar ww.hotmail.com en geef je mail adres op en u paswoord
dan zegt hij dat u account terug is geactiveerd.

ik probeer het met mijn msn account, moet niet die breezah's verliezen ;)

jaja, 25 mb dank u wel. Mijn karma heb je kerel!!
:thumbs:

If you signed up after November 18th, 2004, receive 25MB at sign-up. Please allow at least 30 days for activation of your 250MB of storage. Microsoft Corporation reserves the right to provide 250MB Inbox to free Hotmail accounts at its discretion.

Helaas zijn de nieuwe accounts niet meer via outlook express te benaderen, dus je moet wel met die web-client aan de gang :(

kende hem al maar tog bedankt

Cool ik ga eff uit proberen

Terug
Naar boven