MuscleMeat

Upgrade je hotmail account!

Zou Yahoo mail verkiezen boven Gmail, is dan maar 1 Gb maar dat blijft ruim voldoende. Zit bijvoorbeeld ook een directe koppeling naar foto opslag bij, ontvang je een mail met foto kan je die direct opslaan bij de rest van je gallery op Yahoo.

Ik heb het 2 jaar geleden gedaan, en het werkte voor mij ook.

Mensen die nog een invite willen voor een gmail account.. Ik heb 3 accounts dus 300 gratis invites.. mensen die geinteresseerd zijn; PM me maar.

Laatst bewerkt:
Ik heb dit al 2 jaar, het is dus wel bij meerdere mensen bekend.
Werkt perfect, nog steeds!

tegenwoordig heb je ook windows live mail.. ik gebruik nu de beta en dan heb je ook iets van 2 gigabyte ruimte, je kunt mailtjes slepen etc... kijk maar is op www.live.com

dat nog niemand dat hier wist zeg? Kan ik niet van over.
In belgie was het zo bekend geraakt dat ze in België ook 250mb hebben gegeven
kan ik lekker in nederlands blijven mailen

MrJ zei:
Misschien heeft hij al 6 jaar een hotmail account waar al z'n contact aanhangen?

Precies....
Ik kan ook wel gmail nemen, maar tegen die tijd dat iedereen dat e-mail account heeft zijn we ook wel ff verder.
En ik dacht dat je hem nu nog steeds wel zou kunnen upgraden, maar dat kan dus niet:o .

Misschien toch ook maar aan de g-mail.

mijn gewone hotmail is al 250 mb? Dacht dat het vrij normaal was...

Waarom zitten we in een 2 jaar oud topic?

Omdat ik nog niet mijn kwalitatief hoogstaande posts van de week heb gedropt.

:roflol:

Bij deze dan? :D

Slotje!

LeXxx zei:
lekker he!!!! :D

Maar MENSEN ga a.u.b dit bericht niet verspreiden op hotmail zodat de hotmailmedewerkers erachter komen! Laten we het plezier binnnen de dutchbodybuilding.com community houden! :D

:roflol: deze truc is al zo oud als de weg naar rome, hoevaak ik hier wel geen mails over heb gehad.....

een van die ketting-mails is volgens mij weer bij Bill Gates uitgekomen, zo veel mailtjes heb ik er over gehad.

EDIT; ik zie net de datum van de begintopic :cool:

welke dwaas haalt een topic van 2 jaar oud weer naar boven ???

je hoeft voor msn toch geen andere account te gebruiken en mail die naar je hotmail gaat kun je door laten sturen naar g-mail

Terug
Naar boven