AndroidHealthClinic

V Cut lukt niet

sam12345

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
67kg
Vetpercentage
9%
Hallo allemaal,

Ik fitness nu al ongeveer 2 jaar en ben mij het laatste half jaar flink aan bezighouden met droog trainen. Heb nu vetpercentage van 8%. Het kweken van een mooie v cut blijft echter een beetje achterwege. Ben de laatste weken bezig met 1x in de week buikoefeningen met veel gewicht te doen (3 tot 4 oefeningen maximaal 10 herhalingen).
Daarnaast squat, deadlift ik veel wat hier ook genoeg aan bijdraagt..

Iemand idee waar het aan kan liggen? ideeën? Tips? Nieuwe oefeningen?

Bedankt voor jullie feedback:)

Groet.

Wss omdat je weinig tot geen massa hebt.
Als je eerst flink bulkt tot de 75 a 80kg en dan cut is het denk ik een ander verhaal.

Heb je misschien een foto met wat je precies bedoelt? En hoe heb je je cut aangepakt?

• Topic Starter Topic Starter
voor de lower abs gebruik ik de roller (geen idee hoe de oefening heet) en leg lifts

V shape heeft te maken met de verhouding rug/taille en ik denk wat dat betreft je je meer moet richten op het breder krijgen van je rug dan het smaller krijgen van je taille.

Bedoel je de V-shape in je rug zoals wij denken of de "V op je buik"?

Dit is wat je in gedachte hebt ongeveer als je het hebt over een v shape?

WhenboyshavetheV-46513.jpg

Heb je ook foto s want nu kunnen we ons geen beeld vormen

Hij bedoeld de obliques lijn naar je piemeltje...

tje? 3 hele cms hoor

Adonis belt.

Heeft in eerste plaats met vorm van je spier- en zelfs botstructuur te maken. Ik heb ongeveer dezelfde stats als jou, maar heb altijd al een duidelijke "V" gehad, zelfs op een hoger vetpercentage.

Al wil ik daarmee niet zeggen dat je die V maar op buik moet schrijven nu (pun intended). Als ik mijn buik bekijk, heb ik redelijk brede obliques. Wat ik persoonlijk altijd een goede oefening daarvoor vond, zijn "windshield wipers", of hoe ze die dingen ook noemen. Heb je wel een pull up bar voor nodig.

Verder kan ik me ook inbeelden dat die V ook wel vanzelf komt naarmate je meer massa opbouwt.

Terug
Naar boven