MuscleMeat

Gestopt (v) Nog meer Geroezemoes

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Foto's zijn scheef genomen, dat zal het wel zijn.
 
Goedenavond samen,

Ik heb echt een hele drukke periode op werk en heb NU tijd om mn log te updaten. Nu vind ik het nog wel een beetje lastig wat er wordt verwacht dat ik hier ga plaatsen, dus ik begin maar gewoon bij het begin denk ik :)

Door de drukte op mn werk heb ik gister een rustdag gehad. Dus de hele dag op zo'n 1500 kcal geleefd. Had nog heel eventjes de hoop te kunnen trainen 's avonds maar dat is uiteindelijk 45 min wandelen geworden. Ik probeer nu weer een beetje zoveel mogelijk cardio erin te gooien. En dan voornamelijk wandelen.

Vandaag had ik een bbq op het werk (Yes heel gevaarlijk voor het dieet). Heb het netjes gehouden op de hamburger na (als in het stukje vlees uiteraard, niet zoals de MCdeluxequarterpoundermetbaconetc), veel salade (courgette, komkommer, paprika, ui, sla, stukjes kip). Had hier zo'n 600 kcal voor ingecalculeerd in mn schema voor vandaag, denk dat ik wel goed zit.
Mn ogen even dicht gedaan dat de ijsco kar tevoorschijn kwam, ben echt extreme zoetekauw dus dat is altijd wel even lastig. Verder drink ik geen druppel alcohol, dus dat is iets waar ik gelukkig geen moeite mee hoef te hebben. Nu sta ik op mijn werk wel bekend als degene die altijd zelf maaltijden meeneemt dus vielen ze bijna van hun stoel dat ik in de rij stond om eten te halen... Living on the edge guys ;)

Om 20.30 uur ben ik door geracet naar de gym om er een legday tegen aan te gooien.
Ik train 3 keer per week benen, waarvan 2 x hamstring focus en 1 x quadfocus. Hams need to growwww!!
Vandaag was hams. Omdat ik nog geen cardio had gedaan heb ik er nog 10 minuten HIIT op de fiets gedaan aan het einde van de training.

De workout van vandaag:
Stiff legged dead lifts 5 x 10 met 40 kg
Legpress hamfocus 5 x 10 met 120 kg
Lying leg curl 4 x 15 met 27 kg
Walking lunges met 10kg dumbbells 3 x
Machine calve press 4 x 15 met 39 kg
Cardio 10 min HITT

De rest van de week wordt het wel minder een race tegen de klok, dus kan ik hopelijk gewoon uit mn werk weer trainen.

Het diëten gaat best prima, ik heb nu wel weer redelijk de smaak te pakken. Het lastige blijft etentjes met vrienden en familie. Maar ik hoop door dit soort etentjes in te calculeren in de dag dat het niet een al te grote paniek hoeft te veroorzaken. Ik wil niet weer in preplife/nosociallife. Dus hoop wel een goede balans te kunnen vinden in de etentjes en gezond schema aanhouden. Best wel een uitdaging want die "balans" had ik na mn wedstrijd eigenlijk al moeten hebben. Had nooit gedacht dat ik daar toch zoveel moeite mee zou hebben. DUS ik ga weer een poging doen :) keep you posted!
 
Lekker bezig al!

Nice dat je 3x per week benen traint, hoe vaak doe je dan je upperbody? En kun je misschien uitleggen hoe je die legpress met hamfocus doet? Klinkt nice :D

Ik herken dat preplife/nosociallife wel van de contest van vorig jaar.. Ik probeer er dit jaar iets makkelijker mee om te gaan, temeer omdat het zo'n effect heeft op m'n gemoedstoestand. Ik wil niet meer compleet in de put zitten omdat ik ergens in die week een etentje heb ofzo en dat niet past in mijn "cut", terwijl je het best passend kunt maken. Deze week iets meer moeite mee, maar uiteindelijk leren we daar vast wel eens mee omgaan, toch?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Lekker bezig al!

Nice dat je 3x per week benen traint, hoe vaak doe je dan je upperbody? En kun je misschien uitleggen hoe je die legpress met hamfocus doet? Klinkt nice :D

Ik herken dat preplife/nosociallife wel van de contest van vorig jaar.. Ik probeer er dit jaar iets makkelijker mee om te gaan, temeer omdat het zo'n effect heeft op m'n gemoedstoestand. Ik wil niet meer compleet in de put zitten omdat ik ergens in die week een etentje heb ofzo en dat niet past in mijn "cut", terwijl je het best passend kunt maken. Deze week iets meer moeite mee, maar uiteindelijk leren we daar vast wel eens mee omgaan, toch?
Ik weet niet of ik het zo goed uitleg haha maar voeten hoog op de plaat en tenen naar buiten wijzen. Voor mij is het in ieder geval echt een killer oefening. Lukt niet op elke legpress het beste, ik pak hiervoor zo'n lage legpress altijd.

Ik hoop ook dat we daar ooit mee om leren gaan ja zou fijn zijn als niet bij elke hap van iets buiten je schema er totale paniek in de bovenkamer ontstaat. Ik ben heel benieuwd in hoeverre ik dit kan doen zonder dat het mijn progressie heel erg in de weg staat
 
In! komt allemaal wel goed! Zo erg ben je er helemaal niet aan toe!
 
Succes! Ik keek altijd al met veel interesse naar je vlogs.
 
Vandaag upper getraind. Heb nog steeds redelijk drukke dag gehad op mn werk dus mn half uurtje cardio zit er nog steeds niet in. Heb wel in de gym even 15 min flink doorgelopen op de stairmaster :) lekker zweten altijd op dat ding.

Training van vandaag:
Machine row 5 x 10 x 27kg
Narrow Vgrip pull down 5 x 8 x 32kg
Lat pull down 4 x 10 x 39kg
Dumbbell flyes 4 x 10 x 3kg
Face pulls 3 x 10 x 9kg
Cardio: stairmaster 15 min

Zit vandaag op 1600 kcal. Dus zit qua voeding wel prima. Ben echt blij dat ik eindelijk weer een beetje mn routine heb gevonden (much needed). Nu nog dit vast houden, dan hoop snel resultaat te kunnen zien :) Ennnnnn zal ik dit uiteraard ook delen ;)
 
Jaaa ik lees ook gaaarne mee:)
 
Yesssss tijd voor weer een kleine update. Vandaag best met pijn en moeite een benen training eruit geknald met dit weer :O

Afgelopen week is sowieso beetje tegen gevallen met trainen. Ik geloof dat ik toe ben aan vakantie... Ik merk dat motivatie tegenwoordig wel te vinden is, het is niet weg, maar het vast houden is denk ik meer een dingetje haha.

Heb hier een foto van mn shape van vandaag:
34605357_10215271542077215_2773991785892937728_n.jpg

Ben nog steeds behoorlijk spekkie. Ik zit nu op ongeveer 1600/1700 kcal op trainingsdagen en rustdagen ongeveer 1400.
Misschien wel geinig om te zien wat mijn gewicht heeft gedaan sinds ik me heb ingeschreven voor de contest.
Ma 28 mei: 66,7
29 mei: 65,9
30 mei: 66,4
31 mei: 65,3
1 juni: 65,5
2 juni: 65,0
Zo 3 juni: 66,6 (gevolg van kleiiiiiiin etentje zaterdag)

Ma 4 juni: 66,0
5 juni: 65,4
6 juni: 65,3
Vandaag 7 juni: 65,1

Ja ik hoor je zeggen HOE DAN?! haha. Sowieso heeft de vreetschuur waar ik zaterdag ben geweest niet veel goeds gedaan. Maar toch vind ik dat ik 4 dagen later redelijk ben recht getrokken.
Ik weet dat gewicht per dag flink kan verschillen, maar vind het leuk om dit bij te houden. Zo heb ik dat ook in mijn prep gedaan. Ik vind het tempo waarop het nu gaat best prima.
Maandag is het tijd voor vakantie dus ben benieuwd hoe het daar zal gaan :) Als er mensen tips hebben voor op vakantie mbt eten hoor ik het graag! De weegschaal en whey gaan sowieso mee de koffer in ;)
 
Netjes hoor! Ondanks het etentje alweer vrij snel gezakt in gewicht.. Heel goed!

Nu met het warme weer ook best veel vocht denk ik, althans ik heb er wel last van. Paar dagen terug had ik nog een smal hoofd, vandaag weer een plofkop :roflol:

Wat lekker dat je maandag op vakantie gaat! Wij gaan dinsdag.. :cheer:

Ik heb nog geen tips :roflol: Ik heb voor mijzelf bepaald dat ik:

- niet fullretard eat all the food gaan
- cardio op nuchtere maag doen
- gezonde keuzes maken met het all inclusive eten (:bang:)
- niet elke maaltijd carbs en niet teveel alcohol.

Nou, als ik dit zo opschrijf en lees wordt het echt een superleuke vakantie :windup:

Knap wel overigens dat je dagelijks je gewicht zo bij kunt houden. Ik deed dat voorheen ook, maar ga er nu nog maar zelden opstaan, ik kijk wat dat betreft wat meer naar de spiegel, omdat ik echt heel snel "depressief" word als ik de ene dag bijv. 57 weeg, en de volgende dag 57,5. Mijn brain kan dat niet handelen... Dan krijg ik van die gedachten "Nou, dan kan ik verdomme ook wel die reep chocola opeten, het maakt allemaal toch niet meer uit :emo:"

Keep it up girl, ik vind jou echt een voorbeeldfysiek en instelling hebben!
 
Beter laat dan nooit, ik volg ook :)
 
Netjes hoor! Ondanks het etentje alweer vrij snel gezakt in gewicht.. Heel goed!

Nu met het warme weer ook best veel vocht denk ik, althans ik heb er wel last van. Paar dagen terug had ik nog een smal hoofd, vandaag weer een plofkop :roflol:

Wat lekker dat je maandag op vakantie gaat! Wij gaan dinsdag.. :cheer:

Ik heb nog geen tips :roflol: Ik heb voor mijzelf bepaald dat ik:

- niet fullretard eat all the food gaan
- cardio op nuchtere maag doen
- gezonde keuzes maken met het all inclusive eten (:bang:)
- niet elke maaltijd carbs en niet teveel alcohol.

Nou, als ik dit zo opschrijf en lees wordt het echt een superleuke vakantie :windup:

Knap wel overigens dat je dagelijks je gewicht zo bij kunt houden. Ik deed dat voorheen ook, maar ga er nu nog maar zelden opstaan, ik kijk wat dat betreft wat meer naar de spiegel, omdat ik echt heel snel "depressief" word als ik de ene dag bijv. 57 weeg, en de volgende dag 57,5. Mijn brain kan dat niet handelen... Dan krijg ik van die gedachten "Nou, dan kan ik verdomme ook wel die reep chocola opeten, het maakt allemaal toch niet meer uit :emo:"

Keep it up girl, ik vind jou echt een voorbeeldfysiek en instelling hebben!
Thanks echt behoorlijke complimenten :) idem dito chick! Goeie tips ook! Ik ga ook gewoon tracken wat ik eet per dag denk ik. Dat is wel het beste. Sowieso komt er dagelijks watermeloen in mn schema :cheer: I LOVE IT. Grote struikelpunten worden echt de Griekse koekjes (believe me die zijn GE WEL DIG) de gyros en eigenlijk alles dat gefrituurd is.... Waarom is de Griekse keuken zo lekker :janken:

Heb sowieso ook Tupperware bakjes bij me, weegschaal en whey.
Zie hier de essentiële benodigdheden voor mijn cutvakantie:
35079469_10215292916091552_7193776805814206464_n.jpg

Op een of andere manier is het voor mij een soort motivatie om elke dag mn gewicht bij te houden, zit ik hoger weet ik dat ik op moet letten zit ik lager ben ik blij dat het de goede kant op gaat. Maar ik kan ook wel begrijpen dat sommigen er helemaal krank van worden (gelukkig heb ik daar geen last van).

Heb nu inmiddels mn koffer ingepakt en dacht gooi er nog even een bikini foto tegenaan van mijn huidige shape (vanochtend woog ik 64,7):
34881913_10215292915931548_5185518813386375168_n.jpg

Vannacht gaan wij op vakantie, kan niet wachten! Probeer hier gewoon nog steeds zo vaak mogelijk te loggen ook op vakantie!
 
Enjoy op vakantie!
 
Haha, erg is dat hé.. hoe lekker dat eten in Griekenland is.. Can't wait :D

Heel veel plezier, geniet er lekker van samen!!!
 
Heel veel plezier op vakantie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven