MuscleMeat

Gestopt Niet geschoten is altijd mis!

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ben me ook al aan het verheugen op mijn gymbezoek zo meteen:o

Prima macro's houdt je aan trouwens!:thumbs:
Ja jij kunt in je pauze gaan, dat is wel echt chill:p..
Ik probeer altijd bij mijn eiwitten minimaal mijn gewicht x2 in gram aan te houden, de vetten ongeveer iets onder mijn gewicht in gram en de rest met carbs.

Ja jij kunt in je pauze gaan, dat is wel echt chill:p..
Ik probeer altijd bij mijn eiwitten minimaal mijn gewicht x2 in gram aan te houden, de vetten ongeveer iets onder mijn gewicht in gram en de rest met carbs.
Prima gedachtegang..

Tja, in de winter is het helemaal top tijdens de pauze! Maar nu..er is geen airco en moet er door de warmte heen lopen...en weer terug.

Dat betekent dat ik vanmiddag weinig productief ben qua werk, maar zorg daarom wel altijd dat het meeste praktische werk in de ochtend al gedaan is:thumbs:

Wat minder actief de laatste dagen, lekker vrij gehad en genoten van het toch wel redelijke weer. Hier en daar wat gecheat maar uiteindelijk onder de 2000 kcal gebleven maar de macro’s waren wat minder. Van het trainen is niet veel gekomen, dit pak ik morgen weer op

In!

Succes! Ik volg je! :)

Druk druk en nog een druk. Tussendoor natuurlijk nog wel gegymt: Dinsdag mijn borst en triceps aangepakt en gisteren rug en biceps. Vandaag ga ik waarschijnlijk tegen het eind van de avond nog even de schouders en benen aanpakken aangezien ik morgen toch vrij heb. Ik zal het vanaf volgende week wat preciezer bij gaan houden met voeding en met trainingen(oefeningen+setjes/herhalingen+kilo's). Volgende week ook maar 3 dagen werken en daarna een weekje spanje dus heb dan genoeg tijd om te loggen:).

Zaterdag nog een borst/tricep training gedaan:
Bench press: 30kg, 60kg, 60kg, 70kg
Incline dumbbell press: 14kg, 18kg, 18kg, 20 kg
Low cable flys + High cable flys
Nog wat tricep oefeningen

Zondag was onze gym gesloten en gisteren was hij tot 12:00 open en lag ik te pitten tot 11:30 dus dat ging hem niet worden:o

voeding beetje iifym gedaan laatste dagen en ook goed actief geweest dus dat zit wel goed. Vandaag rug/biceps op de planning en de voeding voor vandaag:
10:00: smoothie + skyr 450g
12:00: broodje hete kip (lunch vergeten:rolleyes:)
16:00: 50gr oats + 30 gr whey
18:30: eten bij schoonouders, ga uit van zo'n ~800kcal
23:00: Night protein 30gr
totaal: ~2000kcal

Sta je zo laat op dat je om 10 pas eet?

Nee, wekker gaat rond half 7 maar heb in de ochtend nooit veel honger dus wacht ik altijd liever:)

Nee, wekker gaat rond half 7 maar heb in de ochtend nooit veel honger dus wacht ik altijd liever:)

ik doe dat ook zo, tot ik een hongerke heb :-). Kan 2 uurtjes duren, kan 6 uurtjes duren. Hoe langer eten uit te stellen is hoe meer je het gevoel hebt je kans schransen erna :-)

Helaas dinsdagavond ineens ziek in de avond en gisteren en vandaag ziek thuisgebleven.. Wordt geen training meer tot mijn vakantie, misschien dat ik daar nog een keer een gym op zoek

Beterschap man!

Succes en beterschap

In! Beterschap.

In. Succes!

Beterschap! Altijd vervelend en zeker in een cut.

We zijn inmiddels anderhalve week verder. Vorige week zaterdag op vakantie gegaan met een buikgriepje waar ik pas echt op maandag/dinsdag vanaf was. Wel klote want ik kreeg ook echt haast niks binnen qua eten maar dat heb ik daarna ruimschoots goedgemaakt:D. Goed genoten van even een weekje ertussen uit. Zaterdagochtend al om 06:55 teruggevlogen dus een lekker gebroken nacht gehad en uiteindelijk heel de zaterdag een beetje lam geweest.
Voeding vandaag:
10:00: Smoothie + Skyr 500gr
13:00: 150gr spirelli, 200gr kipfilet, 200 gr broccoli
18:30: 200gr, basmati rijst, 150gr tartaar, 200gr wokgroente
21:00: 30gr noten
23:00 30gr nightprotein, 250ml halfvolle melk
kcal: 1839. E:203 K:174 V: 40

vandaag geen training, weinig tot geen tijd voor. Misschien dat ik in de avond nog even gauw ga.

voeding vandaag:
09:00: Smoothie + Kefir 500gr
11:30: pindasoep
13:30: 150gr spirelli, 200gr kipfilet, 200gr broccoli
18:00: 150gr gehakt, 250gr aardappelenschijfjes, 200gr wokgroente
23:00: 30gr nightprotein
1850kcal, E:161 K:158 V:73

Training vandaag:
Borst / Triceps, zal na training plaatsen

Pfoe, behoorlijk laag in kcal hier ook... Is dat een beetje te doen voor je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven