- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom eigenlijk?Waarom doe ik nog de moeite om dit log schoon te houden?
Waarom zijn bananen krom?Waarom doe ik nog de moeite om dit log schoon te houden?
Hey, weer wat nieuws geleerd. Dus dat doe ik elke Leg work-out.
zou mooi zijn als pat ook geïnteresseerd is in zwarte gaten, wordt het nog leuk ookIk ben weegschaal. Schijnt een goeie match te zijn met @pat82 , maar ik ben veel te rationeel voor astrologie. Doe mij maar astronomie, zwarte gaten enzo, best interessant.

Waarom doe ik nog de moeite om dit log schoon te houden?
Ik ben weegschaal. Schijnt een goeie match te zijn met @pat82 , maar ik ben veel te rationeel voor astrologie. Doe mij maar astronomie, zwarte gaten enzo, best interessant.
Voor het vrouwelijk schoon in dit log.Waarom doe ik nog de moeite om dit log schoon te houden?

Ik stuur je wel een uitnodiging.Maar wanneer gaan jullie nou eens een keer samen trainen?
zou mooi zijn als pat ook geïnteresseerd is in zwarte gaten, wordt het nog leuk ook![]()
, haha goeie.Nou ben ik benieuwd.Ja waarom mijn post verwijderd he pat vond hem leuk cencuurpiraat
Nou ben ik benieuwd.
Wat is 'cencuur' trouwens (je weet dat als een 'u' volgt op een 'c', de 'c' als een 'k' uitgesproken wordt, dus er staat "senkuur")?
Dus censuur. Sorry, kon deze niet door de vingers zien.