Fitness Seller

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een gedoe om een beetje vagina zeg. Bij elke man in een speedo zie je toch ook van alles?

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Soms zit het mee en soms zit het tegen he.. Je kunt ook niet altijd maar volle bak + het is ook helemaal niet (mentaal) gezond om altijd maar gelijk te gaan compenseren en er een drama van te maken. Nieuwe dag nieuwe kansen toch.

Pun en ik hebben dat zo afgesproken hoor :eyebrow: Ik heb hem gevraagd mij te helpen met mijn voeding (hij heeft mijn schema's opgesteld en weet wat ik dagelijks eet) en om die reden vraag ik aan hem of er naast mijn normale voedingsschema nog ruimte is voor iets extra's.

Want in mijn ogen is er altijd ruimte voor extra :roflol: Dus kan hij dat beter bepalen (om mij te helpen met mijn doelen) dan wanneer ik dat zelf zou moeten doen. Als het aan mij lag had ik gisteravond, naast dat we hadden gebbq'd (+-500gr vlees, half stokbrood met heksenkaas + een salade), dus ook nog een halve beker magnum double caramel opgegeten. Het is maar goed dat hij dan zegt dat daar echt geen ruimte meer voor is. Had daar vandaag dan echt wel spijt van gehad :roflol:

Hahaha :roflol: aanstaande vrijdag zelfs 5 jaar :eyebrow:

Het is voor mij veel makkelijker vol te houden om mijn fysiek te behouden wanneer ik mijn voeding afstem met Pun. Is niet altijd even leuk, want ik neem het hem soms wel kwalijk dat ik iets niet mag :roflol: Is voor hem ook niet leuk om altijd maar de ontzegger te zijn :P. Maar het moet wel, anders zit ik continu vanalles te vreten.. Het is niet zo dat ik het echt niet mag van hem, of dat hij mij tegenhoud om iets te eten. Het gaat meer in de trant van dat het beter is dat ik het niet eet..

En daar ga ik dan schoorvoetend maar mee akkoord, want hij heeft wel altijd gelijk. Ik zat al vol van de BBQ, wilde dat ijs gisteren alleen nog voor de smaak. Ik haat het dat ik zo'n bodemloze put ben. Ik zou forever fatty zijn als ik altijd alles maar mocht eten wat ik wilde (en niet carede om mijn fysiek :sad: )

Maar, back to pat nu hoor haha.

Helemaal waar! Moet alleen niet te vaak gebeuren. Ik had inderdaad zoiets begrepen, toch fijn dat hij je zo helpt. Ben jij ook zo bodemloos zoals ik?

Ik eet echt slecht en B super clean, dus ik denk dat ik vanzelf wel iets gezonder ga eten. Wel fijn als je elkaar motiveert en B inspireert me ook echt wel om de dingen goed of beter te doen. Alvast proficiat met jullie jubileum!

• Like
Waarderingen: BB_
Helemaal waar! Moet alleen niet te vaak gebeuren. Ik had inderdaad zoiets begrepen, toch fijn dat hij je zo helpt. Ben jij ook zo bodemloos zoals ik?

Ik eet echt slecht en B super clean, dus ik denk dat ik vanzelf wel iets gezonder ga eten. Wel fijn als je elkaar motiveert en B inspireert me ook echt wel om de dingen goed of beter te doen. Alvast proficiat met jullie jubileum!

Hier zijn wel een aantal onderdeurtjes met een bodemloze maag :roflol:
Count me in :rolleyes:
Clubje oprichten? :roflol:

Tussen alle gezelligheid en complimentjes naar elkaar toe door heb ik net getraind. Dat zouden trouwens meer mensen moeten doen, maar ik zeg niks. Lowerbody

Front squat
10x 20kg 3x10x 35kg

Db dl
10x 20kg 3x 24kg 8x 24kg 7x24kg

Pull through
4x12x 41kg

One leg press glute variant
4x8x 64kg

Outer thigh
20x 84kg

Leg extensions
4x8x 64kg
2x20x 36kg

Leg curl
4x15x 43kg

Tussen alle gezelligheid en complimentjes naar elkaar toe door heb ik net getraind. Dat zouden trouwens meer mensen moeten doen, maar ik zeg niks. Lowerbody

Front squat
10x 20kg 3x10x 35kg

Db dl
10x 20kg 3x 24kg 8x 24kg 7x24kg

Pull through
4x12x 41kg

One leg press glute variant
4x8x 64kg

Outer thigh
20x 84kg

Leg extensions
4x8x 64kg
2x20x 36kg

Leg curl
4x15x 43kg
Geen kuiten?

Serieuze gewichten wat je verzet, netjes! Werk je ploegen dat je vaak overdag traint of?

Serieuze gewichten wat je verzet, netjes! Werk je ploegen dat je vaak overdag traint of?

Begin eindelijk een beetje sterk te worden haha. Nee, ik kan tussen m’n werk door lekker gaan trainen. Na het werk is het me te druk.

Hoe heet de Belgische winnaar van idols

Amai grap uit 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven