XXL Nutrition

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm vers witbrood met pindakaas en suiker of witbrood met Nutella en fristi..... Krijg er trek van.

Oooh, of een wit nog half warm pistoleetje! Helft met echte boter en pure chocoladepasta, helft met crunchy pindakaas drool:
Laten we de klaaskoeken (of andere varianten doorheen het jaar) met veel echte boter, kaas en chocolademelk niet vergeten! :eating:

Wat heeft iedereen toch met zoete zooi, mij maak je daar niet gelukkig mee.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.003
Oooh, of een wit nog half warm pistoleetje! Helft met echte boter en pure chocoladepasta, helft met crunchy pindakaas drool:
Laten we de klaaskoeken (of andere varianten doorheen het jaar) met veel echte boter, kaas en chocolademelk niet vergeten! :eating:

Ik heb die combinatie nog nooit gegeten. Ga het binnenkort proberen. Wat zijn klaaskoeken? Ik ken wel knapkoeken en mijn favoriet: pims.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #1.005
Ik kreeg behoorlijk trek, maar toen keek ik even naar m’n fysiek en dacht ik nee, doorzetten.

Bekijk bijlage 460109

Ik vind m’n benen wel leuk zo. Woop woop

Laatst bewerkt:
Jou benen zijn al aardig droog! Ik heb het precies andersom:p

Nice legs! Sorry voor je logverzoetiging of zoiets :o

• #1.014
Mijn god, ik begin zelfs over jullie te dromen. We werkten allemaal bij hetzelfde bedrijf en de lunchpakketjes van iedereen waren echt huge :roflol:. Het was een lucide droom, dus ik (nieuwsgierig) keek in de pakketjes. Veel eten, maar ook bac-water?

Vandaag heb ik rustdag en de planning is laag te blijven in calorieën.

Mijn god, ik begin zelfs over jullie te dromen. We werkten allemaal bij hetzelfde bedrijf en de lunchpakketjes van iedereen waren echt huge :roflol:. Het was een lucide droom, dus ik (nieuwsgierig) keek in de pakketjes. Veel eten, maar ook bac-water?

Vandaag heb ik rustdag en de planning is laag te blijven in calorieën.
Heel apart.

Wie was baas? :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven