Fitness Seller

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal er seffens op letten.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag stond cardio op het programma, maar ik was misselijk en moe. Dan maar een p*ssy krachttraining, gelukkig heeft niemand me gezien.

Seated calf press
5x20x 30kg

Andere calf press
5x20x 50kg

Mp/Fl
4x15x 5kg

Cable front raise
4x12x 7kg

Cable side raise
4x12x 7kg

Tricep dip machine
4x8x 50kg

Bicep curl machine
4x8x 7,5kg

Cable side bends
4x12x 9kg

Abs rope
4x12x 43kg

Leg raise recht/schuin
4x12

Gisteren netjes aan m’n dieet gehouden, 1500kcals, zoals normaal op lowerbody-dagen. Vandaag is 1200 de planning. Heb niks slechts meer in huis, dus kan niet mis gaan.

Nette training hoor gezien je misselijkheid en vermoeidheid!
Succes met de 1200kcal dag, I feel your pain :)
Niets ongezonds nodig om het te verpesten btw, een lepel pindakaas kan al roet in het eten gooien :roflol:

Nette training hoor gezien je misselijkheid en vermoeidheid!
Succes met de 1200kcal dag, I feel your pain :)
Niets ongezonds nodig om het te verpesten btw, een lepel pindakaas kan al roet in het eten gooien :roflol:
nee @Bubs ; je weet toch dat "een dag zonder pindakaas is een dag niet geleefd" :o

Helemaal juist! Maar dan moet je het bij een beetje kunnen houden op 1200kcal. Een eetlepel binnenwerken kan je al op rantsoen zetten de rest van de dag :p
Op 1200 kcals mag je toch zo'n 200g pindakaas hebben hoor.
Maar dat is het dan inderdaad ook wel qua voeding... voordeel is wel dat je dan niet meer moet koken die dag :p

Bah pindakaas :kots:

Ik steek mijn lepel liever in een pot nutella, of duo penottidrool:
Dat kan zeker ook! (voor mij mag er wel nog een extra lepel pindakaas bij :p).
Als je van zoet houdt, kan speculoospasta mss ook nog in de smaak vallen.
Maar om dat allemaal in het 1200 kcals budget van @pat82 te laten passen, wordt wel een moeilijke klus :)

Dat kan zeker ook! (voor mij mag er wel nog een extra lepel pindakaas bij :p).
Als je van zoet houdt, kan speculoospasta mss ook nog in de smaak vallen.
Maar om dat allemaal in het 1200 kcals budget van @pat82 te laten passen, wordt wel een moeilijke klus :)

Het kan best in het kcal budget hoor (als je de hoeveelheden beperkt houdt), maar of de macro's dan nog goed zijn is een andere vraag :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.000
Hmm vers witbrood met pindakaas en suiker of witbrood met Nutella en fristi..... Krijg er trek van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven