Dat kan ook natuurlijkKan het zijn dat ze.. U tegen mij zeggen omdat ik een ouwe man ben?![]()

Gedraag je.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan ook natuurlijkKan het zijn dat ze.. U tegen mij zeggen omdat ik een ouwe man ben?![]()

Gedraag je.
Wij zijn old school. De man werkt, de vrouw zit thuis.Serieuze gewichten wat je verzet, netjes! Werk je ploegen dat je vaak overdag traint of?

Ik ga dat subiet even opzoeken.

Haha, ik ga stuk.Hoe heet de Belgische winnaar van idols
Amai grap uit 2003

*sebiet
Excusez-moi.

nee @Bubs ; je weet toch dat "een dag zonder pindakaas is een dag niet geleefd"Nette training hoor gezien je misselijkheid en vermoeidheid!
Succes met de 1200kcal dag, I feel your pain
Niets ongezonds nodig om het te verpesten btw, een lepel pindakaas kan al roet in het eten gooien![]()

nee @Bubs ; je weet toch dat "een dag zonder pindakaas is een dag niet geleefd"![]()

nee @Bubs ; je weet toch dat "een dag zonder pindakaas is een dag niet geleefd"![]()

Pindakaas wie is er niet groot mee geworden.nee @Bubs ; je weet toch dat "een dag zonder pindakaas is een dag niet geleefd"![]()
Op 1200 kcals mag je toch zo'n 200g pindakaas hebben hoor.Helemaal juist! Maar dan moet je het bij een beetje kunnen houden op 1200kcal. Een eetlepel binnenwerken kan je al op rantsoen zetten de rest van de dag![]()

Ik steek mijn lepel liever in een pot nutella, of duo penotti

Dat kan zeker ook! (voor mij mag er wel nog een extra lepel pindakaas bijIk steek mijn lepel liever in een pot nutella, of duo penotti![]()
).
Dat kan zeker ook! (voor mij mag er wel nog een extra lepel pindakaas bij).
Als je van zoet houdt, kan speculoospasta mss ook nog in de smaak vallen.
Maar om dat allemaal in het 1200 kcals budget van @pat82 te laten passen, wordt wel een moeilijke klus![]()

Laten we de macro's dan gewoon even achteloos negeren die dagHet kan best in het kcal budget hoor (als je de hoeveelheden beperkt houdt), maar of de macro's dan nog goed zijn is een andere vraag![]()