Deurbelz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 183
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun je mij die karma even doorsturen, dan tref ik maatregelen.Ok nu ben ik de zielige in het verhaal. Denk dat jij dat in deze bent. Je had het ook al over snitchen, we zitten niet in de gevangenis. Ik wilde hier eigenlijk niks zeggen, maar je gaat gewoon door met etteren. Nu via karma weer dreigen, heel stoer. Ik hoef geen beef, ik wil dat je me gewoon met rust laat.
Jullie kunnen geen karma lezen?Kun je mij die karma even doorsturen, dan tref ik maatregelen.
Kun je mij die karma even doorsturen, dan tref ik maatregelen.
@Big Chungus als ze jou karma berichten maar niet gaan lezen.

jouw@Big Chungus als ze jou karma berichten maar niet gaan lezen.
Niet aantrekken piraat. Op jouw leeftijd kan dat al eens gebeuren

Laat ons het er op houden dat hij het kersverse Dbb-koppeltje bleef lastigvallen en intimideren, daar staan wij als forum uiteraard niet achter.Mag ik weten wat er is gezegd? Snap niet dat @Camillio aka @saik dat heeft gezegd. Ik vind dit soort praktijken meer iets voor small chungus...
De rest is ook allemaal zo heiligLaat ons het er op houden dat hij het kersverse Dbb-koppeltje bleef lastigvallen en intimideren, daar staan wij als forum uiteraard niet achter.