AndroidHealthClinic

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Camelus? Really :o

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Dreigmail? :roflol:

bekijk het in een positieve zin, hij heeft 20 euro voor je over (of was @Camelus al elite member?)

Sukkels gonna sukkel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.027
Ok nu ben ik de zielige in het verhaal. Denk dat jij dat in deze bent. Je had het ook al over snitchen, we zitten niet in de gevangenis. Ik wilde hier eigenlijk niks zeggen, maar je gaat gewoon door met etteren. Nu via karma weer dreigen, heel stoer. Ik hoef geen beef, ik wil dat je me gewoon met rust laat.

• Like
Waarderingen: Bubs
Ok nu ben ik de zielige in het verhaal. Denk dat jij dat in deze bent. Je had het ook al over snitchen, we zitten niet in de gevangenis. Ik wilde hier eigenlijk niks zeggen, maar je gaat gewoon door met etteren. Nu via karma weer dreigen, heel stoer. Ik hoef geen beef, ik wil dat je me gewoon met rust laat.
Kun je mij die karma even doorsturen, dan tref ik maatregelen.

Kun je mij die karma even doorsturen, dan tref ik maatregelen.
29173-1-1262760146.jpg

Strike hard and true, Sanca Magni!

Volgens mij kon dat wel, heeft @Sanca Magni een keer geopperd ergens..

Mag ik weten wat er is gezegd? Snap niet dat @Camillio aka @saik dat heeft gezegd. Ik vind dit soort praktijken meer iets voor small chungus...

Mag ik weten wat er is gezegd? Snap niet dat @Camillio aka @saik dat heeft gezegd. Ik vind dit soort praktijken meer iets voor small chungus...
Laat ons het er op houden dat hij het kersverse Dbb-koppeltje bleef lastigvallen en intimideren, daar staan wij als forum uiteraard niet achter.

Kan zijn dat hij pissed was omdat ik hem hier een logban had gegeven maar dan moet hij zo tegen mij doen want dit heb ik buiten Pat haar weten gedaan.

had ik niet achter hem gezocht ,vind hem een zeer relaxte kerel met humor en zelfspot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven