Fitness Seller

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Haar log is nog maar weer open en het gezeik begint alweer.
Sommigen hier zijn echt top in het wegjagen van forumleden... Geef haar nou gewoon de tijd om haar log weer op punt te zetten ffs.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
De foto stond er wel.

050C42F2-813B-4B2E-BAF0-1932B4470CEC.jpeg
E939FE37-629A-47E0-B38F-7C78EAF9C2F4.jpeg

Ik begon met 61.1kg en 32%vet en weeg nu nog steeds 61.1kg en heb 30% vet. Volgens zo’n tanita weegschaal. Ben er geen fan van, maar ja tangen is schijnbaar nergens meer mogelijk.

Vandaag benen/billen/schouders:

Sumo deadlift
15x 10kg
4x8x 65kg

Hip trust
5x8x 85kg

Front squat
1x5x 40kg
4x5x 35kg

Outer thigh
2x25x 77kg

Leg extensions
4x15x 36kg

Seated leg curl
4x15x 30kg

Db mp
4x12x 12kg

Side raises
4x15x 6kg

Front raises
4x8x 5kg

Geen tijd meer voor kuiten, morgen dan maar.

Wow heel netjes Pat, goede bovenbenen ook.

Ik volg !

Woot! Nette training Pat! :o

Zelf eentje bestellen? Zijn niet zo duur.
Beter dan zo'n weegschaal.

• #1.069
Heb zo’n ding nog, kan hem alleen niet vinden en ben te groen om een nieuwe te bestellen. :hahaha:

Heupen/ taille meten met een meetlint en een berekening erop loslaten is ook aardig accuraat kwa vetmeting.
Als dat 30% is dan vreet ik mn schoen op :o

Heupen/ taille meten met een meetlint en een berekening erop loslaten is ook aardig accuraat kwa vetmeting.

Ja ik ook, want ik schat in dat ik ongeveer gelijk zit in vetpercentage en ik ging uit v 20, hoewel ik dat ook niet met cijfertjes kan staven.

• #1.072

Volgens dat ding heb ik overgewicht.. met amper visceraal vet dus ik ben vet maar gezond:D.

Goeie training, sterke Front Squats! :)

Zelf eentje bestellen? Zijn niet zo duur.
Beter dan zo'n weegschaal.
Het zit 'm niet in de kosten, maar meer in de ervaring met tangen. Ik heb er thuis wel een paar liggen (dan wel van die goedkope plastic dingen).
Heb zo’n ding nog, kan hem alleen niet vinden en ben te groen om een nieuwe te bestellen. :hahaha:
Je krijgt er van 't weekend wel één van mij. :)

Ik tang zelf nooit, omdat ik vind dat je dit fatsoenlijk moet kunnen om een goeie indicatie te krijgen. Nu kun je natuurlijk wel prima jezelf tangen om progressie bij te houden en delta's te bepalen, zolang je maar consequent op dezelfde wijze meet. Ik ga je van het weekend wel even tangen en als het nodig is doen we gewoon wat extra weekendcardio. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven