- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn gewoon bang voor de competitieHaar log is nog maar weer open en het gezeik begint alweer.
Sommigen hier zijn echt top in het wegjagen van forumleden... Geef haar nou gewoon de tijd om haar log weer op punt te zetten ffs.

Ik weet niet meer waar, maar ergens waar ik wat shizzle zou kunnen gekocht hebben kreeg je zelf 1 gratis bij :dZelf eentje bestellen? Zijn niet zo duur.
Beter dan zo'n weegschaal.
Xxl nutrition enz enzIk weet niet meer waar, maar ergens waar ik wat shizzle zou kunnen gekocht hebben kreeg je zelf 1 gratis bij :d
Heupen/ taille meten met een meetlint en een berekening erop loslaten is ook aardig accuraat kwa vetmeting.
Als dat 30% is dan vreet ik mn schoen op![]()
Heupen/ taille meten met een meetlint en een berekening erop loslaten is ook aardig accuraat kwa vetmeting.
.
Het zit 'm niet in de kosten, maar meer in de ervaring met tangen. Ik heb er thuis wel een paar liggen (dan wel van die goedkope plastic dingen).Zelf eentje bestellen? Zijn niet zo duur.
Beter dan zo'n weegschaal.
Je krijgt er van 't weekend wel één van mij.Heb zo’n ding nog, kan hem alleen niet vinden en ben te groen om een nieuwe te bestellen.![]()

Soms verkijk je je hier mal op hoor.Heupen/ taille meten met een meetlint en een berekening erop loslaten is ook aardig accuraat kwa vetmeting.

Ik ging ervanuit dat ik 25% was en ik ben 32, die percentjes kunnen serieus tegenslaan :')Ja ik ook, want ik schat in dat ik ongeveer gelijk zit in vetpercentage en ik ging uit v 20, hoewel ik dat ook niet met cijfertjes kan staven.
Ik vraag me af hoeveel DBB'ers snappen wat je hiermee bedoelt.
Uit Helmondik in ieder geval niet ,maar ik ben dan ook zo'n typisch voorbeeld van een hersenloze
Maar eigenlijk zeggen die procentjes niet zoveel, zolang het er maar mooi uitziet