Fitness Seller

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Op andere forums zie je nog wel eens een topic met leden die geband zijn + reden en lengte van de ban? Waarom is dat hier niet

Is dit een rel zonder dat ik hem begonnen ben

Isthisreallife

Opgeschoond, dit is geen chatroom.

Oooh, of een wit nog half warm pistoleetje! Helft met echte boter en pure chocoladepasta, helft met crunchy pindakaas drool:
Laten we de klaaskoeken (of andere varianten doorheen het jaar) met veel echte boter, kaas en chocolademelk niet vergeten! :eating:
Pistoletje met chocopasta en pindakaas is zalig, maar is voor mij toch wel een zeldzame cheat. Klaaskoeken heb ik nog nooit van gehoord; ik beperk mijzelf met Sinterklaas tot een chocoladeletter extra puur drool:.
Wat heeft iedereen toch met zoete zooi, mij maak je daar niet gelukkig mee.
Doe mij maar rijst, kip, groenten en wat kruiden en ketjap.
Potver zeg :roflol::roflol::roflol: En hoe zag ik eruit? :eyebrow:
Ik weet toch wel wie de bufste was. :rolleyes:
IRL helaas nog niet. :P
Die naam hier niet noemen a.u.b.
Serieus?? Deze man heeft echt issues, eerst stuurt ie dreigmail, probeert me te intimideren en nu gaat ie z’n naam veranderen in camelus?
Probeer het van je af te zetten schat, laat 'm maar lekker. :aai:
Ja, serieuze dreiging met geweld, helaas. :(
Mijn post hieronder werd als dreiging met geweld opgevat, maar had ik niet zo bedoeld:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/ra-ra-wie-ben-ik.422421/page-3#post-10240574
Ik dacht dat dat met die knipogen wel duidelijk was; daarnaast had ik ook een karmabericht gestuurd dat het een geintje was. Toch bleek dit niet voldoende. In een PB heb ik 'm nog vrij beleefd gestuurd dat ik het niet zo had bedoeld, slechts als grap; en dat ik nooit iemand serieus met geweld zou bedreigen of zou willen kwetsen. Het gevolg was dat ie IRL met mij wilde afspreken. :dunno:
Ik snap ook niet hoe het zo geëscaleerd is, erg jammer. :(
Ok nu ben ik de zielige in het verhaal. Denk dat jij dat in deze bent. Je had het ook al over snitchen, we zitten niet in de gevangenis. Ik wilde hier eigenlijk niks zeggen, maar je gaat gewoon door met etteren. Nu via karma weer dreigen, heel stoer. Ik hoef geen beef, ik wil dat je me gewoon met rust laat.
:aai: heb dit even gemist. :(
had ik niet achter hem gezocht ,vind hem een zeer relaxte kerel met humor en zelfspot
Dat dacht ik eerst ook, helaas....
De rest is ook allemaal zo heilig:engel: ;)
Ik zal maar citeren wat er is gezegd, maar dit was a) geen grap en serieus en b) kan echt niet door de beugel.

Laten we hopen dat het vanaf nu gezellig blijft. :wave2:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.052
Vandaag op het werk zoveel complimenten gehad over mijn gespierde armen en over mijn gewichtsverlies. Dat is toch leuk om te horen.

Ik maak de gains van mijn leven en ben verliefd, wat wil een mens nog meer? Vandaag ook aan mijn dieet gehouden en morgen weer lekker trainen.

• #1.053
Ik ga het hierbij laten, het zou leuk moeten zijn om hier lekker te loggen en een beetje actief zijn op het forum.

Alle positieve mensen, bedankt voor de support en alle negatieve mensen, succes verder met zeiken,haten en steuken.

Uiteraard ga ik lekker verder met trainen, heb nu extra motivatie door B. Ik ga er iets moois van maken en dit gedoe allemaal, laat maar zitten.

Veel succes verder met de contest, ik heb de hoofdprijs:heart: :flexbiceps: al gewonnen. Haha nog een keer braken voor jullie om het af te sluiten.

Laatst bewerkt:
  • #1.054
Nog even stevig aan de bak komende weken. Vandaag goed begin, 1600kcals en een uur op stevig tempo gefietst dus helemaal prima. Zit op 62kg nu en hoop nog onder de 60 te kunnen duiken voor het einde van de contest. In sommige spiegels zie ik m’n triceps, jeey!

Welcome back :)
2kg in een drietal weken is niet min, maar moet wel lukken denk ik.
Nogmaals succes gewenst!

De 'before' foto's ontbreken of zijn verwijderd... Hoe kunnen we de progressie nou beoordelen? :huilen:

Volgens de reglementen:
'In de openingspost van de log moet een startfoto geplaatst worden. Dit moet binnen de eerste week na het plaatsen van de log.'

Volgens de reglementen:
'In de openingspost van de log moet een startfoto geplaatst worden. Dit moet binnen de eerste week na het plaatsen van de log.'

@pat82 heeft deze allicht verwijderd toen ze even een break van het forum nam. Ze zal deze wel weer toevoegen neem ik aan :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven