XXL Nutrition

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag me af hoeveel DBB'ers snappen wat je hiermee bedoelt.
Ik bedoel gewoon verschillen tussen metingen. Ik weet dat als ik mijzelf ga tangen ik waarschijnlijk geen hele goede (absolute) indicatie van m'n VP krijg, aangezien ik hier 0 ervaring mee heb. Wel kan ik het gebruiken om te kijken of het aantal milimeters afneemt of toeneemt tussen verschillende metingen, dus of ik goed bezig ben of niet.

Net als dat het ik het niet relevant vind om exact mijn onderhoud te weten qua kcalbudget en ook echt niet olijfolie e.d. waarin ik bak ga wegen of een banaan of appel die ik eet (de rest wel, want als je alles op de gok doet loopt de optelsom van afwijkingen door schattingen wel erg op). Ik weet hoeveel ik standaard gebruik / eet en als ik t.o.v. deze standaard dingen toevoeg of verminder kan ik op die manier onder/boven onderhoud gaan zitten. Als je een beetje een consistent eetschema hebt en dezelfde producten van hetzelfde merk / bakker / slager hanteert, gaat het meer om de delta's dan om alles exact te weten (zeker in de bulk wanneer je iets losser kunt zijn).

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.091
  • Like
Waarderingen: LM
  • Like
Waarderingen: LM
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.095
Goeie training, sterke Front Squats! :)

Het zit 'm niet in de kosten, maar meer in de ervaring met tangen. Ik heb er thuis wel een paar liggen (dan wel van die goedkope plastic dingen).

Je krijgt er van 't weekend wel één van mij. :)

Ik tang zelf nooit, omdat ik vind dat je dit fatsoenlijk moet kunnen om een goeie indicatie te krijgen. Nu kun je natuurlijk wel prima jezelf tangen om progressie bij te houden en delta's te bepalen, zolang je maar consequent op dezelfde wijze meet. Ik ga je van het weekend wel even tangen en als het nodig is doen we gewoon wat extra weekendcardio. ;)

Lief! :kiss:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven