- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Super lekkere pannenkoeken daar!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op de boot?
Ik bedoel gewoon verschillen tussen metingen. Ik weet dat als ik mijzelf ga tangen ik waarschijnlijk geen hele goede (absolute) indicatie van m'n VP krijg, aangezien ik hier 0 ervaring mee heb. Wel kan ik het gebruiken om te kijken of het aantal milimeters afneemt of toeneemt tussen verschillende metingen, dus of ik goed bezig ben of niet.Ik vraag me af hoeveel DBB'ers snappen wat je hiermee bedoelt.
Na de contest gaan we daar lekker eten, oké?

Ik weet toch dat het goed zit.

Neeee Coekepanne is in Lierop. als je eckte goeie pannenkoeken wil eten moet je naar de Hooijse Hoeve in Someren.
daar dacht ik ook meteen aan@Vieze jij is een vieze pannenkoek
Neeee Coekepanne is in Lierop. als je eckte goeie pannenkoeken wil eten moet je naar de Hooijse Hoeve in Someren.
dat hoor ik vakerWij gingen vroeger wel eens naar Lierop voor pannenkoeken.Neeee Coekepanne is in Lierop. als je eckte goeie pannenkoeken wil eten moet je naar de Hooijse Hoeve in Someren.
Goeie training, sterke Front Squats!
Het zit 'm niet in de kosten, maar meer in de ervaring met tangen. Ik heb er thuis wel een paar liggen (dan wel van die goedkope plastic dingen).
Je krijgt er van 't weekend wel één van mij.
Ik tang zelf nooit, omdat ik vind dat je dit fatsoenlijk moet kunnen om een goeie indicatie te krijgen. Nu kun je natuurlijk wel prima jezelf tangen om progressie bij te houden en delta's te bepalen, zolang je maar consequent op dezelfde wijze meet. Ik ga je van het weekend wel even tangen en als het nodig is doen we gewoon wat extra weekendcardio.![]()

Die boot is gewoon kut. Pannenkoeken zijn niet bijzonder en relatief duur.
Die boot is gewoon kut. Pannenkoeken zijn niet bijzonder en relatief duur.
Snap ik. Parijs heeft dat ook.je betaald wat extra om in een wereldstad te mogen eten
Kan serieus tegenslaan in beide richtingen trouwensIk ging ervanuit dat ik 25% was en ik ben 32, die percentjes kunnen serieus tegenslaan :')