XXL Nutrition

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol: en dan alsnog 30+

Omdat dexa zei dat ik 32% was :treuren:

Still not over it
In dat geval gewoon niet meer meten. Ik snap sowieso niet waarom men zo dringend dat cijfertje wil weten. Kijk gewoon in de spiegel, zegt naar mijn mening veel meer dan het cijfertje van je vetpercentage.

In dat geval gewoon niet meer meten. Ik snap sowieso niet waarom men zo dringend dat cijfertje wil weten. Kijk gewoon in de spiegel, zegt naar mijn mening veel meer dan het cijfertje van je vetpercentage.
Was de eerste keer dat ik eens m'n vetpercentage ging meten. Nu aan het cutten en dan nog eens kijken, daarna moet het niet meer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.115

Ogen en spiegels liegen soms, meten is weten?

• #1.116
Ik weet in elk geval wel dat je vetpercentage verlagen verdomd lastig is met de ruggengraat van een weekdier en allemaal feeders om je heen.

Ogen en spiegels liegen soms, meten is weten?
Je kunt jezelf misschien wel blindstaren op je eigen progressie. Daarom heb ik een coach voor o.a. een objectief stel ogen. Hij doet overigens ook niet aan vetpercentage meten.

Ik weet in elk geval wel dat je vetpercentage verlagen verdomd lastig is met de ruggengraat van een weekdier en allemaal feeders om je heen.
Is maar net hoe graag je iets wilt naar mijn mening. Als je doel belangrijk genoeg is komt die ruggengraat vanzelf.

• #1.119
Je kunt jezelf misschien wel blindstaren op je eigen progressie. Daarom heb ik een coach voor o.a. een objectief stel ogen. Hij doet overigens ook niet aan vetpercentage meten.

Daar zit wat in, is dat niet moeilijk op hem vertrouwen?

Huidplooi meting is juist DE manier om te zien of je vet afvalt. Niet blindstaren op de procenten die er uit komen maar de millimeters.

Werkt overigens alleen als je het consistent laat doen door dezelfde persoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven