AndroidHealthClinic

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
Gelukkig heb ik wel de discipline om het met cardio goed te maken, maar als ik me gewoon aan m’n schema hou, is zoveel cardio niet nodig. Lastige les voor me schijnbaar...

Beter niet meten als het telkens tegenvalt. Dan is het alleen maar een deuk in je motivatie steeds.
Ben ik helemaal akkoord mee hoor.
Ik heb het in mijn hele leven nog maar een drietal keer laten doen. Dus zoveel is dat niet. Ik doe het ook niet met het oog op het kennen van mijn vetpercentage (I don’t really care). Ik wil vooral weten of mijn FFM toeneemt of niet.

Wb pat! Hoe gaat ie nu?

Je kunt jezelf misschien wel blindstaren op je eigen progressie. Daarom heb ik een coach voor o.a. een objectief stel ogen. Hij doet overigens ook niet aan vetpercentage meten.
Coach is ook niet objectief.

Zijn business is om jou tevreden te houden. Maar wel met net genoeg onzekerheid dat je niet zonder hem verder gaat.

• #1.136
  • Like
Waarderingen: LM
Coach is ook niet objectief.

Zijn business is om jou tevreden te houden. Maar wel met net genoeg onzekerheid dat je niet zonder hem verder gaat.
Als je echt een goede coach hebt die wedstrijdatleten begeleidt niet. Jij bent reclame voor hem op het podium. Als jij er niet uitziet is dat slechte reclame.

• #1.138
Training van vandaag:

Calf press seated
4x20x 45kg

Calf press
4x20x 64kg

Seated row
6x 79kg Had verkeerd gekeken, was een andere oefening, kreeg het al moeilijk van de plaats en dacht dat ik slapper was geworden.
4x8x 64kg Dit gewicht ging een stuk beter en een betere uitvoering.

Chin-up
5x2 woop woop

Lat pulldown kl greep
4x8x 82kg

Straight arm lat pulldown
8x 41kg 3x10x 36kg

Bicep curl iso
8x 7kg. 8x 8kg. 2x8x 9kg

Inner bicep curl
4x8x 7kg

21en ez
4x8x 13,5kg

Reverse grip tricep pushdown
4x12x 23kg

Tricep rope
4x10x 18kg

Tricep cable boven hoofd
4x10x 23kg

Abs rope
5x12x 43kg

Cable side bends
4x12x 18kg

Weighted sit up
4x10x 5kg

Russian twist
3x12x 5kg

Eten 1500kcals vandaag . Vanavond nog wat extra cardio doen.

Als je echt een goede coach hebt die wedstrijdatleten begeleidt niet. Jij bent reclame voor hem op het podium. Als jij er niet uitziet is dat slechte reclame.
Als je wint dan heeft hij je goed gecoacht.
Als je verliest heb jij het protocol niet gevolgd, als je ziek wordt van de diuretica reageer jij daar slecht op.

Er is geen slechte reclame! Mensen zien toch alleen 1000x de # en de naam op insta. Niemand zal een coach aanspreken als iemand verliest, ziek wordt, of sterft.

Als je wint dan heeft hij je goed gecoacht.
Als je verliest heb jij het protocol niet gevolgd, als je ziek wordt van de diuretica reageer jij daar slecht op.

Er is geen slechte reclame! Mensen zien toch alleen 1000x de # en de naam op insta. Niemand zal een coach aanspreken als iemand verliest, ziek wordt, of sterft.
Ik vind dit een beetje makkelijk gezegd of ken je mijn coach persoonlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven