- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was in het begin wel even lastig loslaten, maar toen ik eenmaal zag dat het heel goed ging, was het geen probleem meer.Daar zit wat in, is dat niet moeilijk op hem vertrouwen?
Ben ik helemaal akkoord mee hoor.Beter niet meten als het telkens tegenvalt. Dan is het alleen maar een deuk in je motivatie steeds.
Inderdaad, misschien slaat dat ding helemaal tilt van zodra er vegans in de buurt komenDat ding had vast een storing. Niks van aantrekken.

Klopt, kijk maar naar @SkatermarvinIs maar net hoe graag je iets wilt naar mijn mening. Als je doel belangrijk genoeg is komt die ruggengraat vanzelf.

Kan begrijpen dat je af en toe is wat stats wilt zien als je serieus met deze sport bezig bent.
De DBB contest is het meest belangrijke aspect in mijn leven!

Coach is ook niet objectief.Je kunt jezelf misschien wel blindstaren op je eigen progressie. Daarom heb ik een coach voor o.a. een objectief stel ogen. Hij doet overigens ook niet aan vetpercentage meten.
Coach is ook niet objectief.
Zijn business is om jou tevreden te houden. Maar wel met net genoeg onzekerheid dat je niet zonder hem verder gaat.

Ach, iedereen is wel een beetje onzeker toch. Het is juist de kracht om daaraan te werken

Ach, iedereen is wel een beetje onzeker toch. Het is juist de kracht om daaraan te werken![]()
Als je echt een goede coach hebt die wedstrijdatleten begeleidt niet. Jij bent reclame voor hem op het podium. Als jij er niet uitziet is dat slechte reclame.Coach is ook niet objectief.
Zijn business is om jou tevreden te houden. Maar wel met net genoeg onzekerheid dat je niet zonder hem verder gaat.
Als je wint dan heeft hij je goed gecoacht.Als je echt een goede coach hebt die wedstrijdatleten begeleidt niet. Jij bent reclame voor hem op het podium. Als jij er niet uitziet is dat slechte reclame.
Ik vind dit een beetje makkelijk gezegd of ken je mijn coach persoonlijk?Als je wint dan heeft hij je goed gecoacht.
Als je verliest heb jij het protocol niet gevolgd, als je ziek wordt van de diuretica reageer jij daar slecht op.
Er is geen slechte reclame! Mensen zien toch alleen 1000x de # en de naam op insta. Niemand zal een coach aanspreken als iemand verliest, ziek wordt, of sterft.