- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoelde de “jij” als voorbeeld. Het was niet persoonlijk bedoelt naar jou. Ik ken Jeffrey niet en ga er vanuit dat hij het beste met je voor heeft.Ik vind dit een beetje makkelijk gezegd of ken je mijn coach persoonlijk?
In principe zeggen de weegschaal en spiegel genoeg, maar een vetpercentagemeting kan voor sommige mensen nog even een extra bevestiging zijn van hetgeen ze eigenlijk al zien en weten. Daarnaast willen mensen vaak meetbare, kwantitatieve data. Je gewicht is natuurlijk ook een cijfer, maar zegt nog niet of het vet/vocht/glycogeen/spiermassa is. De spiegel zegt wel genoeg, maar is weer niet kwantitatief. Conclusie: als jij graag getangd wilt worden, gaan we dit gewoon doen.Of ik op de goede weg ben of een aanpassing moet doen.
Houd er wel rekening mee dat het enigszins subjectief is en beter door iemand die hier veel ervaring mee heeft uitgevoerd kan worden. Voor sommige of misschien wel veel mensen is onzekerheid over hun eigen lichaam aanleiding geweest om de stap naar de gym te zetten. Als je dan meteen 'hooked' bent door het virus, kom je er niet meer vanaf.Ach, iedereen is wel een beetje onzeker toch. Het is juist de kracht om daaraan te werken![]()

Eens.Als je echt een goede coach hebt die wedstrijdatleten begeleidt niet. Jij bent reclame voor hem op het podium. Als jij er niet uitziet is dat slechte reclame.
Een goede coach zal ook je voedingsschema aanpassen aan de hand van je metingen, dus als dit niet met elkaar zou rijmen zou een vreemde indruk wekken en onverklaarbaar zijn. Zolang je coach je maar gerust kan stellen en overtuigen dat het goed komt, geeft dit vaak al genoeg vertrouwen om te voorkomen dat je gaat lopen stressen.Geef ze eens ongelijkIk bedoelde de “jij” als voorbeeld. Het was niet persoonlijk bedoelt naar jou. Ik ken Jeffrey niet en ga er vanuit dat hij het beste met je voor heeft.
Ik zie alleen in mijn huidige en vorige gym coaches die zowel winnende wedstrijd atleten coachen, als ook mensen met het potentieel van een zak aardappelen.
Al kom je binnen met een waterhoofd, maar 1 arm, en een houten poot... Zo lang je met je goede hand twee briefjes van 50 kunt overhandigen ben je welkom in “het team”.
Denk het ook wel!
Heee, die schoenen ken ik. Adidas toch?
Dit