AndroidHealthClinic

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wauw, er lijkt geen einde aan al die oefeningen te komen! Sterke training!

Ik vind dit een beetje makkelijk gezegd of ken je mijn coach persoonlijk?
Ik bedoelde de “jij” als voorbeeld. Het was niet persoonlijk bedoelt naar jou. Ik ken Jeffrey niet en ga er vanuit dat hij het beste met je voor heeft.

Ik zie alleen in mijn huidige en vorige gym coaches die zowel winnende wedstrijd atleten coachen, als ook mensen met het potentieel van een zak aardappelen.

Al kom je binnen met een waterhoofd, maar 1 arm, en een houten poot... Zo lang je met je goede hand twee briefjes van 50 kunt overhandigen ben je welkom in “het team”.

Of ik op de goede weg ben of een aanpassing moet doen.
In principe zeggen de weegschaal en spiegel genoeg, maar een vetpercentagemeting kan voor sommige mensen nog even een extra bevestiging zijn van hetgeen ze eigenlijk al zien en weten. Daarnaast willen mensen vaak meetbare, kwantitatieve data. Je gewicht is natuurlijk ook een cijfer, maar zegt nog niet of het vet/vocht/glycogeen/spiermassa is. De spiegel zegt wel genoeg, maar is weer niet kwantitatief. Conclusie: als jij graag getangd wilt worden, gaan we dit gewoon doen. :) Houd er wel rekening mee dat het enigszins subjectief is en beter door iemand die hier veel ervaring mee heeft uitgevoerd kan worden.
Ach, iedereen is wel een beetje onzeker toch. Het is juist de kracht om daaraan te werken :)
Voor sommige of misschien wel veel mensen is onzekerheid over hun eigen lichaam aanleiding geweest om de stap naar de gym te zetten. Als je dan meteen 'hooked' bent door het virus, kom je er niet meer vanaf. :P
Als je echt een goede coach hebt die wedstrijdatleten begeleidt niet. Jij bent reclame voor hem op het podium. Als jij er niet uitziet is dat slechte reclame.
Eens.:) Een goede coach zal ook je voedingsschema aanpassen aan de hand van je metingen, dus als dit niet met elkaar zou rijmen zou een vreemde indruk wekken en onverklaarbaar zijn. Zolang je coach je maar gerust kan stellen en overtuigen dat het goed komt, geeft dit vaak al genoeg vertrouwen om te voorkomen dat je gaat lopen stressen.

Ik bedoelde de “jij” als voorbeeld. Het was niet persoonlijk bedoelt naar jou. Ik ken Jeffrey niet en ga er vanuit dat hij het beste met je voor heeft.

Ik zie alleen in mijn huidige en vorige gym coaches die zowel winnende wedstrijd atleten coachen, als ook mensen met het potentieel van een zak aardappelen.

Al kom je binnen met een waterhoofd, maar 1 arm, en een houten poot... Zo lang je met je goede hand twee briefjes van 50 kunt overhandigen ben je welkom in “het team”.
Geef ze eens ongelijk

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.145
EDC88DF5-449D-483D-8EFE-78B51FC1D845.jpeg

Gaat toch nog wel iets worden.

Ziet er goed uit hoor!

• #1.151
Training van vandaag:

Leg press high stand
4x15x 127kg

One leg press glutes
4x15x 55kg

Db deadlift
4x8x 24kg

Cable pull through
6x10x 36kg

Leg press narrow stand
20x 109kg

Leg press wilde stand
5x8x 118kg

One leg cable kickback
4x12x 30kg

Seated leg curl
4x20x 30kg

Ohp
4x8x 30kg

Incl db bp
2x8x13kg 2x8x 14kg

Face pull
4x10x 41kg

Sterke OHP!

Lekkere training hoor :thumbs:

• #1.157
Vandaag heb ik de feeders redelijk kunnen weerstaan, alleen een blokje chocolade en wat kroepoek buiten m’n schema gegeten. Even een beetje gepast en gemeten en kwam uit op 1509 kcals met de juiste macro’s. Helemaal prima. Net nog even extra cardio gedaan, 45minuten gefietst. Woop woop!

Flinke lijst oefeningen!:flex:

• #1.159
Training van vandaag:

Elevated bridge
5x10x 75kg

Front squat
5x 20kg
4x5x 40kg

One leg elevated bridge
3x15x 30kg

Cable pullthrough
5x10x 46kg

Leg press high stand
4x8x 146kg

Leg press narrow stand
20x 118kg

Calf press
4x20x 64kg

Calf press seated
5x10x 50kg

Db shoulder press
2x8x 12kg.
3x8x 13kg woop woop

Side raises
5x12x 6kg

Reverse fly
4x10x 23kg

Weighted sit-ups
4x10x 10kg

Russian twist
4x10x 10kg

Leg raises
4x10

• #1.160
Yes 60 kilo, het nieuwe doel is 59 kilo. Mooi getal. Moet lukken de laatste weken. Ik had er eerst een hard hoofd in, ik was bang dat mijn eindfoto erger zou zijn dan mijn beginfoto. Nu hoef ik ze gelukkig niet om te ruilen.

Dadelijk trainen, woop woop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven