MuscleMeat

Gestopt (v) Sp's summer shred 2018

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Wow respect hoor, wat een fysiek nu.
Voorbeeld voor velen.

In
Dankjewel:)

Met dit weer voelt iedereen zich fluffy geloof ik. Waar is je huidige schema eigenlijk op gebaseerd? Uiteraard nieuwsgierig omdat ik weet hoe dol je bent op slim programmeren.

Wil jij nou SP's fysiek? :scratch: :clown:
Blessurevrij blijven is voor mij nu vooral van belang.Ik heb ook bewust gekozen voor kortere ROM varianten van sq/dl ivm sneller herstel en mijn knie voelt nog steeds niet 100% tijdens diepe squats. Qua herstel zit ik nu precies goed, al is het afwachten hoe dit richting het einde van de cut is. Over het algemeen heb ik oefeningen gekozen waar ik snel van herstel, daarom bijv ook geen walking lunges of rdls nu.

Voor de rest hou ik qua sets de adviezen van Mike Israetel aan, waar ik nog steeds rekening hou met MRV. Ik heb nu wekelijks iets verhoogd, (sets/reps/gewicht), maar dit zal tijdens de cut puur op gevoel zijn (alleen als ik niet binnen de reprange zit ga ik verhogen of verlagen).

Zeg maar gerust een bro schema:D

Ontbijt!

Recept is inmiddels iets aangepast. Ik eet dit nog steeds elke dag met plezier, cut of geen cut:D

Mugcake white chocolat
100 ml magere melk
10 g kokosmeel
40 g whey white chocolat b&f
3 g hagelslag
Halve tl bakpoeder
Snuf zout
1.20 min in de magnetron 800 watt

262 kcal
37 g eiwit
16 g koolhydraten
5 g vet
6 g vezels

20180608_090654.jpg

ziet er goed uit succes!

Blessurevrij blijven is voor mij nu vooral van belang.Ik heb ook bewust gekozen voor kortere ROM varianten van sq/dl ivm sneller herstel en mijn knie voelt nog steeds niet 100% tijdens diepe squats. Qua herstel zit ik nu precies goed, al is het afwachten hoe dit richting het einde van de cut is. Over het algemeen heb ik oefeningen gekozen waar ik snel van herstel, daarom bijv ook geen walking lunges of rdls nu.
Om de blessures heen trainen is inderdaad gewoon het slimste om te doen. En dan de range of motion gebruiken die je pijnvrij kunt doen is de goede manier, je zou zelfs de box steeds iets lager kunnen zetten en aanvoelen hoe het gaat en zo langzaam weer opbouwen. Herstel zal naast de oefeningskeuze vooral afhangen van je MRV en denk dat het meevalt zolang je niet te diep gaat cutten.

Voor de rest hou ik qua sets de adviezen van Mike Israetel aan, waar ik nog steeds rekening hou met MRV. Ik heb nu wekelijks iets verhoogd, (sets/reps/gewicht), maar dit zal tijdens de cut puur op gevoel zijn (alleen als ik niet binnen de reprange zit ga ik verhogen of verlagen).
Zoiets dacht ik al inderdaad. Met behulp van Mike Israetel's richtlijnen kan je wel een topschema maken, vooral als je daarbij ook nog in staat bent om dingen als je MRV in te schatten.

Zeg maar gerust een bro schema:D
Mwah, daar is het een beetje te goed voor uitgedacht. :p

Beter laat, dan nooit... IN! Succes en je startfysiek is al top!

Om de blessures heen trainen is inderdaad gewoon het slimste om te doen. En dan de range of motion gebruiken die je pijnvrij kunt doen is de goede manier, je zou zelfs de box steeds iets lager kunnen zetten en aanvoelen hoe het gaat en zo langzaam weer opbouwen. Herstel zal naast de oefeningskeuze vooral afhangen van je MRV en denk dat het meevalt zolang je niet te diep gaat cutten.

Zoiets dacht ik al inderdaad. Met behulp van Mike Israetel's richtlijnen kan je wel een topschema maken, vooral als je daarbij ook nog in staat bent om dingen als je MRV in te schatten.

Mwah, daar is het een beetje te goed voor uitgedacht. :p
Ja dat was indd het idee, maar heb gisteren zonder extra schijf geprobeerd en dat voelde toch nog niet goed. Ik fiets tussen de 13 - 23 km per dag dus ik blijf het steeds belasten. Hopelijk heeft mijn kerel snel zijn rijbewijs, hij had nmlk beloofd mij naar de sportschool te brengen:) Dat scheelt alweer 13 km:p

HS PLATELOADED PRESS
10X37.5 PR +2.5KG
10X37.5
10X37.5
10X37.5

PULLUPS WIDEGRIP GROENE BAND
10X
9X
9X
9X

BOR CABLE
12X70
12X70
12X70 VID
12X70

UPRIGHT ROWS
9X42
9X42
9X42

LATERAL RAISES
18X2X6
16X2X6
16X2X6

CROSSBODY DB CURL
8X2X10
8X2X10
8X2X10
8X2X10

TRICEP ROPE PUSHDOWN SS CABLE ROPE CURL
10X30 / 10X30
10X30 / 10X30
10X30 / 10X30
10X30 / 12X30

FACEPULL SS OVERHEAD EXTENSION
12X35 / 14X35
12X35 / 14X35
12X35 / 14X35
12X35 / 12X35

Laatst bewerkt:
Lunch!!!
Vanmorgen alleen een mugcake gehad en daarna 2 uur huishouden gedaan als afleiding XD

Ik heb alles al ingecalculeerd en nog zat macro's over voor wat extra's in de avond, dat is voor mij ook het moeilijkste moment.

Btw, de steak tartaar vd lidl is prima qua smaak en is super laag in vet (4.5 g p 100 g). Een stuk beter dan de reguliere tartaartjes. Ik gooi het in de airfryer daardoor blijft het ook nog mals.

20180609_115437.jpg

Screenshot_20180609-115614_MyFitnessPal.jpg

Lunch!!!
Vanmorgen alleen een mugcake gehad en daarna 2 uur huishouden gedaan als afleiding XD

Ik heb alles al ingecalculeerd en nog zat macro's over voor wat extra's in de avond, dat is voor mij ook het moeilijkste moment.

Btw, de steak tartaar vd lidl is prima qua smaak en is super laag in vet (4.5 g p 100 g). Een stuk beter dan de reguliere tartaartjes. Ik gooi het in de airfryer daardoor blijft het ook nog mals.

20180609_115437.jpg

Screenshot_20180609-115614_MyFitnessPal.jpg

Dat ziet er erg smakelijk uit, geniet er van.

Hoe lang in de Airfryer, en welke temp?

Succes nog!
Je staat wel heel rechtop bij je Bor
Doe je dat expres?

Dat ziet er erg smakelijk uit, geniet er van.

Hoe lang in de Airfryer, en welke temp?
200 graden 15 min.. al gok ik dat dat per airfryer verschilt:)

Succes nog!
Je staat wel heel rechtop bij je Bor
Doe je dat expres?
Dank!

Is eigenlijk ook geen bor, maar een low pully row. Helemaal rechtop sta ik overigens niet, maar een stuk rechter dan bij bent over rows iig. Voelt ook weer net anders!
Ik voel deze variant iig erg goed:)

• Like
Waarderingen: 040B
Training van vandaag!

Ca 1.5 u na opstaan al in de sportschool. Best pittig, maar heb gedaan wat moest:p

BOXDEADS 20+15KG
8X100
5X120
5X140
5X140 VID
6X140
6X140
+5KG

GLUTEBRIDGE
10X130
10X130
10X130