XXL Nutrition

Vader slaat aanrander dochtertje dood

Idd goed gedaan

in be4; je mag het recht niet in eigen hand nemen etc etc etc.

In Texas wel hoor.

Volgens de sheriff "heeft een vader het recht om zijn dochter te verdedigen."

verdedigen =/= zo lang slagen tot die eraan sterft.
Ik zou hier niet de rechter bij willen zijn...

In feite is het vrijwillige slagen en verwondingen met de dood tot gevolg(weet niet hoe het in texas noemt), wel met enorme verzachtende omstandigheden. Maar je krijgt de hele media en publieke opinie tegen je als je hier de straf voor toepast.

Noodweerexces maybe?

Hehe, dit lijkt me ook geen zelfverdediging meer. Maar goed als het echt waar is (wat niet altijd zo blijkt te zijn in dit soort verhalen) heb ik er geen probleem mee.

Hehehe niceeeeeee

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sad voor het dochtertje, maar nice voor het slachtoffer.

De dood is nog te goed voor dat soort figuren

Texas Murder Law

[Link niet meer beschikbaar]

The defendant intended to cause serious bodily injury and committed an act that was clearly dangerous to human life and this act caused the death of an individual.

Defense:

"Heat of passion" defense (i.e. The defendant was provoked to commit the crime by fear, rage, terror or some other extreme emotion.)

Punishment:

If the defendant is found to have been in the heat of passion at the time of the homicide, then the charge will be reduced to second degree felony. A second degree felony carries a sentence of between two and twenty years in a state prison and a fine of no more than $10,000.

In Nederland komt redelijkheid en billijkheid om de hoek kijken, hoe dat in Texas wordt uitgewerkt weet ik niet. Zo'n persoon mag in mijn ogen niet gestraft worden.

Wat een held, dochter kan later (als ze het beseft) trots op haar vader zijn!

In nederland ga je gelijk de gevangenis in voor het opkomen voor je dochtertje.

Lekker jonge

Gerechtigheid.

Op heterdaad ook nog, knappe kerel als je je dan in kunt houden.

Is met de dood tot gevolg maar met voorbedachte rade is het in ieder geval al niet en veel verzachtende omstandigheden, misschien ben je op zo'n moment wettelijk niet eens toerekeningsvatbaar, wie weet. Zoiets zal het ook wel worden maar het is in Amerika, dus..
In zo'n Texaanse gevangenis/tentenkamp wil je in ieder geval niet komen zitten alhoewel deze vader in ieder geval wel onder in het stapelbed mag slapen wss. De mooiste plek.

Terug
Naar boven