Mr.Mike
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een onzin om dit goed te keuren. Verzachtende omstandigheden ja, maar iemand doden is nog altijd véél erger dan iemand misbruiken.
Een flink pak slaag had die pedoseksueelzeker verdient, en vervolgens de cel in, maar niet de dood. En mij maak je niet wijs dat die vader niet heel goed wist dat hij dodelijke slagen aan het uitdelen was. Beetje serieus blijven he. Dit lijkt op doodslag, maar verder onderzoek is nodig om dat uit te maken.
Waarom zou je moeten slaan tot hij niet meer beweegt? Denk je nu echt dat hij verder gaat met aanranden als jij daar al bent? Het volstaat om de politie te bellen en met beide getuigenissen gaat zo iemand lang de cel in. Niets geeft jou plots het recht om ook tot crimineel gedrag over te gaan en iemand zo toe te takelen laat staan te doden. Beetje makkelijk excuus he 'had mezelf niet meer onder controle' dus dan kan plots alles en kom je er zomaar mee weg?
Misbruik van kinderen is heel erg, maar geen reden om plots als samenleving te zeggen "ok sla ze nu maar dood, wij knijpen wel even een oogje dicht en bravo voor wat je gedaan hebt" wat een totale ontsporing van normen en waarden, je maakt jezelf nog crimineler dan de misbruiker. Maar het is ok want we hebben zo'n hekel aan pedocoïtusuelen dat we doodslag of zelfs moord gaan goedkeuren. Ik kan me dood ergeren aan zo'n debiele redeneringen, dan bewijs je echt dat je totaal geen ethisch besef hebt en bovendien zwaar hypocriet bent.
Daarom is er onderzoek nodig, maar wat je zeker niet moet doen is al op voorhand gaan juichen als iemand gestorven is, dat slaat gewoon nergens op. Iedereen verdient een eerlijk proces en niemand verdient het om te sterven. We leven niet meer in de middeleeuwen.
Waarom zou je moeten slaan tot hij niet meer beweegt? Denk je nu echt dat hij verder gaat met aanranden als jij daar al bent? Het volstaat om de politie te bellen en met beide getuigenissen gaat zo iemand lang de cel in. Niets geeft jou plots het recht om ook tot crimineel gedrag over te gaan en iemand zo toe te takelen laat staan te doden. Beetje makkelijk excuus he 'had mezelf niet meer onder controle' dus dan kan plots alles en kom je er zomaar mee weg?
Misbruik van kinderen is heel erg, maar geen reden om plots als samenleving te zeggen "ok sla ze nu maar dood, wij knijpen wel even een oogje dicht en bravo voor wat je gedaan hebt" wat een totale ontsporing van normen en waarden, je maakt jezelf nog crimineler dan de misbruiker. Maar het is ok want we hebben zo'n hekel aan pedocoïtusuelen dat we doodslag of zelfs moord gaan goedkeuren. Ik kan me dood ergeren aan zo'n debiele redeneringen, dan bewijs je echt dat je totaal geen ethisch besef hebt en bovendien zwaar hypocriet bent.
Daarom is er onderzoek nodig, maar wat je zeker niet moet doen is al op voorhand gaan juichen als iemand gestorven is, dat slaat gewoon nergens op. Iedereen verdient een eerlijk proces en niemand verdient het om te sterven. We leven niet meer in de middeleeuwen.
Als je de dader op dat moment niet dood slaat zou je zelf eens moeten laten onderzoeken
Ik denk dat jij die stap van het onderzoeken beter kan overslaan en jezelf direct moet laten opnemen.
fl**ker op man, als je als man zijnde iemand je dochter ZIET misbruiken, notabene een bekende van je, dan moet er toch wel iets knappen.
En gelukkig zijn dit meningen, mijn mening laat jou koud, en ik geef geen ruk om de jouwe.
Ik zou der trots op zijn hem doodgeslagen te hebben in ieder geval
Mensen die zeggen dat die dader een proces had moeten krijgen ipv doodgeslagen te worden zijn de mensen die ons in de financiële crisis hebben gewerkt..
Zo'n proces, terwijl iedereen weet dát hij het heeft gedaan, kost weer bakken met geld, die wij weer kunnen ophoesten..

is mogelijkheid in NL maar weet niet hoe dat in VS regelt is. Waarschijnlijk krijgt hij alleen een boete of vrijspraak
doden is natuurlijk heel erg en had niet gemogen, dat ben ik compleet met je eens. maar zoals eerder aangehaald, er is geen kerel op deze aardkloot die heel anders had gehandeld.Misbruik van kinderen is heel erg, maar geen reden om plots als samenleving te zeggen "ok sla ze nu maar dood, wij knijpen wel even een oogje dicht en bravo voor wat je gedaan hebt" wat een totale ontsporing van normen en waarden, je maakt jezelf nog crimineler dan de misbruiker. Maar het is ok want we hebben zo'n hekel aan pedocoïtusuelen dat we doodslag of zelfs moord gaan goedkeuren.