AndroidHealthClinic

Vader slaat aanrander dochtertje dood

Doet me denken aan die clip van Nickelback, I'll come for you (ofzo)

In ieder geval mooi, die kerel verdient een lintje.. :)

Edit:

Die Cowboy helemaal aan het einde van het filmpje is echt een baas met zn stokje in zn mond:p

Lijkt me een vrij menselijk daad dit.
Ik zou ook zijn hersenpan inrammen.

Wat een onzin om dit goed te keuren. Verzachtende omstandigheden ja, maar iemand doden is nog altijd véél erger dan iemand misbruiken.

Een flink pak slaag had die pedoseksueelzeker verdient, en vervolgens de cel in, maar niet de dood. En mij maak je niet wijs dat die vader niet heel goed wist dat hij dodelijke slagen aan het uitdelen was. Beetje serieus blijven he. Dit lijkt op doodslag, maar verder onderzoek is nodig om dat uit te maken.

Wat een onzin om dit goed te keuren. Verzachtende omstandigheden ja, maar iemand doden is nog altijd véél erger dan iemand misbruiken.

Een flink pak slaag had die pedoseksueelzeker verdient, en vervolgens de cel in, maar niet de dood. En mij maak je niet wijs dat die vader niet heel goed wist dat hij dodelijke slagen aan het uitdelen was. Beetje serieus blijven he. Dit lijkt op doodslag, maar verder onderzoek is nodig om dat uit te maken.

QFT, als jou kind voor je ogen word aangerand door zo'n kerel vlieg je ook uit je vel..

Je kind van 3 ligt in de stal terwijl je kameraad haar aan het misbruiken is, dan ga je toch helemaal los op zo een figuur?

Als je in een moment van ongekende woestheid zit ga je niet tellen hoeveel klappen je zo een vent geeft dan sla je tot hij niet meer beweegt.
Dat deze man sterft zegt mischien meer over de kracht van de vader of de zwakte van de dader, daar kun je die vader nooit op aankijken imo.

"Heat of Passion".

Wat je zegt klopt wel, dat ga ik niet ontkennen want als we allemaal voor eigen rechter gaan spelen is het eind zoek.
Maar dat kindje heb levenslang en ook ik als vader van een zoon van 12 zou het niet kunnen verwerken als ik getuige zou zijn van zo een gebeurtenis, denk dat ik hem stuk zal maken net als die kerel gedaan heb.

Als je in een moment van ongekende woestheid zit ga je niet tellen hoeveel klappen je zo een vent geeft dan sla je tot hij niet meer beweegt.

Waarom zou je moeten slaan tot hij niet meer beweegt? Denk je nu echt dat hij verder gaat met aanranden als jij daar al bent? Het volstaat om de politie te bellen en met beide getuigenissen gaat zo iemand lang de cel in. Niets geeft jou plots het recht om ook tot crimineel gedrag over te gaan en iemand zo toe te takelen laat staan te doden. Beetje makkelijk excuus he 'had mezelf niet meer onder controle' dus dan kan plots alles en kom je er zomaar mee weg?

Misbruik van kinderen is heel erg, maar geen reden om plots als samenleving te zeggen "ok sla ze nu maar dood, wij knijpen wel even een oogje dicht en bravo voor wat je gedaan hebt" wat een totale ontsporing van normen en waarden, je maakt jezelf nog crimineler dan de misbruiker. Maar het is ok want we hebben zo'n hekel aan pedocoïtusuelen dat we doodslag of zelfs moord gaan goedkeuren. Ik kan me dood ergeren aan zo'n debiele redeneringen, dan bewijs je echt dat je totaal geen ethisch besef hebt en bovendien zwaar hypocriet bent.

Dat deze man sterft zegt mischien meer over de kracht van de vader of de zwakte van de dader, daar kun je die vader nooit op aankijken imo.

Daarom is er onderzoek nodig, maar wat je zeker niet moet doen is al op voorhand gaan juichen als iemand gestorven is, dat slaat gewoon nergens op. Iedereen verdient een eerlijk proces en niemand verdient het om te sterven. We leven niet meer in de middeleeuwen.
.....

wel het minst wat hij verdiend

en wil niet weten wat er in nederland met die vader zou gebeuren

Zijn alle kennissen die jou met regelmaat helpen je kameraden?

Vriend, kameraad, kerel, gozer..
Het is gewoon een woord om iemand te beschrijven die je kent voor mij meer niet, maar als je het storend vind zal ik volgende keer wel even aan je denken als ik het woord kameraad wil gebruiken.:rolleyes:

Rednecks.

/thread

Vriend, kameraad, kerel, gozer..
Het is gewoon een woord om iemand te beschrijven die je kent voor mij meer niet, maar als je het storend vind zal ik volgende keer wel even aan je denken als ik het woord kameraad wil gebruiken.:rolleyes:

Ik ken je niet, maar je wil me wel kameraad noemen?

Liever niet.

Dus als je ooit eens iemand dood wilt slaan hoef je alleen maar te zeggen dat hij een poging deed je dochtertje "aan te randen" ... (wat betekent "alledgedly mollested" eigenlijk ?)

Terug
Naar boven