Robbie1970
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast..snitchen?
Hij hoort gewoon voor het gerecht te verschijnen, net als de twee doodgeschoten jongens.
De dood is een te grote straf voor iemand die na 10 jaar gevangenisstraf zijn leven misschien wel gebeterd had.

Please het was geen straf maar een ongeluk
Hij kwam te overlijden terwijl mensen hem wilde stoppen, het is niet dat hij geëxecuteerd is.
Daarnaast kost 10 jaar cel bijna 800.000 euro, alsof die kerel daar recht op heeft![]()
Dat hij dood is geschoten is natuurlijk een straf voor de jongen, de vrouw buiten beschouwing gelaten.
Tevens wie ben jij om te bepalen of hij daar recht of geen recht op heeft.

Dat hij dood is geschoten is natuurlijk een straf voor de jongen, de vrouw buiten beschouwing gelaten.
Tevens wie ben jij om te bepalen of hij daar recht of geen recht op heeft.
T is geen straf, gewoon een nare bijkomstigheid. Als iemand aangereden wordt door een auto noem je het toch ook geen straf voor t slachtoffer?
Oh ik denk dat de meerderheid van Nederland geen 50 cent wilt doneren om zo iemand een 2e kans te geven, ik vind de 1x 50 cent voor een kogel in dit geval een stuk beter besteed.
Ik ga me absoluut niet druk maken omdat die dood is, jammer voor hem maar uiteindelijk is iedereen er beter af
Mijn definitie van het woord straf komt niet overeen met de jouwe.
Nevermind.
Onder criminelen niet nee maar een normaal mens geeft zo'n figuur gewoon aan. Niks mis mee om een crimineel te verraden, dat soort gasten hebben geen enkel krediet.
Uiteraard, maar je snapt dat ik bedoel onder de mensen die de verdachte kennen
Vertel. Sla ik de plank mis omdat ik iemand ben die liever de wet probeert te volgen in plaats van voor eigen rechter speelt?
Of is het tegenwoordig heel vanzelfsprekend dat elke winkel eigenaar (of woning eigenaar) een wapen in bezit heeft en deze gebruikt zonder de gevolgen ervan te kunnen overzien?

Maar de kans is groot dat het hetzelfde slag mensen zijn (of misschien dezelfde), die zondagavond stonden te demonsteren in Deurne, denk je niet? Dat is toch gewoon hardstikke krom.
is de wet een godsdienst ofzo
niet iedereen laat zich leiden als een schaap.
als zij die 2 randdebielen niet had geschoten was haar man nu dood geweest.
zelfde geld voor inbraken in woningen.
ga jij lief verzoeken of een inbreker je huis wilt verlaten?
die 2 zijn lekker dood en hebben t verdient klaar.
Het zijn dan ook niet echt bepaald de helderste mensen