MuscleMeat

Vrouw juwelier schiet overvallers dood

Had ik al vermeld maar deze juwelier is niet aangesloten bij die branche-organisatie.

Dat boeit toch niet man, elke juwelier of uberhaupt winkelier weet dat je gewoon mak je zuurverdiende centjes mee moet geven en 't liefst nog even moet waarschuwen als overvaller zijn veter los is zodat ie niet per ongeluk op z'n rotkop valt. Dan gauw naar de politie gaan, afgewimpeld worden en hopen dat je je geld terug krijgt van de verzekering.

Eigen rechter spelen zal niemand goedkeuren maar als die bontjas haatbaard gewoon net als de meeste anderen normaal werk had gezocht en niet zijn heil had gezocht in het jatten van mensen hun centen die er WEL voor gewerkt hebben was er nu niks aan de hand geweest. Had mevrouw dit gezeik niet gehad, waren Yusuf en Mehmet niet doorzeeft en hadden hun families geen snipperdag ( HAHA ) op hoeven nemen om in Eindhoven en Deurne te gaan protesteren. En most of all had je dan niet die simpele zak van een Wilders die hiermee weer 10 000 extra stemmen heeft gescoort geholpen.

Re: Overval Deurne: Moet de vrouw die de 2 overvallers dood schot vervolgd worden of niet?

,

Laatst bewerkt:
Ik lig er niet wakker van dat er een paar criminelen doodgeschoten zijn. Langzaam uit elkaar trekken dat soort.

ja man, ga straks iedereen die in de gevangenis ook neer maaien :cool: heb mn ak47 al klaar

en doodstraf voor iedere overtreding dan zijn we er tenminste van af

Het gedonder begint al op fb met van die onwijs trieste mensen...
en als het een allochtoon was die mij vermoordde, zat ze nu in de cel..

fl**ker toch op met je discriminatie.. Volgens mij hebben die apen echt geen idee wat ze werkelijk zeggen.

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

overheid pleegt met belastingen de overval, jullie komen hier zeiken om overval 10 euro vieze rotzooiss

Nog zo'n figuur met oogkleppen op.. Potverdomme he alsof geld het belangrijkste is hier. Wat denk je dat ze die mensen voor ellende veroorzaken en angst.. Alsof geld dan nog belangrijk is.

Het gedonder begint al op fb met van die onwijs trieste mensen...

fl**ker toch op met je discriminatie.. Volgens mij hebben die apen echt geen idee wat ze werkelijk zeggen.

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

Nog zo'n figuur met oogkleppen op.. Potverdomme he alsof geld het belangrijkste is hier. Wat denk je dat ze die mensen voor ellende veroorzaken en angst.. Alsof geld dan nog belangrijk is.

Je gaat toch ook niet op fb kijken als je serieuze reacties wilt lezen?

Je gaat toch ook niet op fb kijken als je serieuze reacties wilt lezen?

Haha nee weet ik.. Maar kwam dat plaatje tegen die hier gepost werd dus ik was benieuwd wat er allemaal gezegd werd.

Vind het zo triest dat ze het meteen op discriminatie gooien omdat het nu "toevallig" om 2 Marokkanen gaat.

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Het zegt wel weer iets over hoe twisted een bepaalde groep in Nederland is.

Nou precies.. Dit dus.

Als je op fb en YouTube gaat lezen dan snap je niet meer op welke wereld je leeft

Indeed
tumblr_mj5823ohgL1ru74s4o1_500.jpg

doen die 'mensen' gewoon om te provoceren,dat jullie dat nog niet doorhebben...
dat is hun leven,haat,ruzie,stelen,oproer schudden.Is toch weer duidelijk in dat laatste filmpje ook.

doen die 'mensen' gewoon om te provoceren,dat jullie dat nog niet doorhebben...
dat is hun leven,haat,ruzie,stelen,oproer schudden.Is toch weer duidelijk in dat laatste filmpje ook.

sow, mensen tussen aanhalingstekens zetten

dude

Hou eens op met je noodweer. Iemand doodschieten is geen noodweer, tenzij er zelf op je geschoten wordt of iets vergelijkbaars.

Niemand hier weet nog wat er precies binnen heeft afgespeeld, dus zeggen of het wel of niet gerechtvaardigd is is nog veel te voorbarig.

Al was het een koudbloedige executie dan nog vind ik het prachtig.

Wat een giller dat er nog een derde betrokkene bij is, en dat de Marokkaanse samenleving hem veilig verborgen houdt. Iets met bevestigde vooroordelen over dat hypocriete zooithe

Terug
Naar boven