MuscleMeat

Vakantie 2011

2 weken Fuerteventura met de vriendin :)

4 weken Argentinië waarschijnlijk.
1 week buenos aires en dan rondreizen, plannen zijn nog wat vaag.

• Topic Starter Topic Starter
:D Heb mijn rijbewijs niet. Maar the motorcycle diaries staat zeker op mijn verlanglijstje ;)
Nee, ga vooral richting argentinië om mijn spaans weer wat bij te spijkeren en omdat het een ****ing mooi land schijnt te zijn.
Vorig jaar naar Peru geweest, ook vet.

Over een week is mijn vriendin uitgeteld, en krijgen we onze eerste kindje, dus vakantie zit er denk ik niet echt in.

Volgend jaar maar naar center parcs tussen andere gezinnen met allemaal van die jank jong gaan zitten, in plaats van een leuke verre reis maken... :mad:

Over een week is mijn vriendin uitgeteld, en krijgen we onze eerste kindje, dus vakantie zit er denk ik niet echt in.

Volgend jaar maar naar center parcs tussen andere gezinnen met allemaal van die jank jong gaan zitten, in plaats van een leuke verre reis maken... :mad:

de reden waarom ik geen kinderen moet.

In de meivakantie naar Frankrijk en in de grote vakantie loop ik stage.
Als ik klaar ben met mijn studie in september en een baan heb gevonden ga ik eind dit jaar met mijn moeder naar Canada en New York.

Ik ga op vakantie in de achter tuin van iris jagen op russiese beertjes

Ik ga op vakantie in de achter tuin van iris jagen op russiese beertjes

Dan ben je gauw uitgespeeld.

Oh ja, shit vergeten te vermelden:
2 weken home alone!!

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Als het goed is moet het ook leuk zijn hoor, is voor mij ook allemaal nieuw en ga het meemaken. :D

Leuk joh! Geniet ervan!
Niks mooier dan zo'n klein hummeltje te zien opgroeien

Net of een kind van 1 zo graag naar Centerparcs wil :D

Ken genoeg mensen die met baby naar een relaxdere bestemming vertrekken hoor. Vliegen kennen ze beter zo vroeg mogelijk leren ;)

27, 28 en 29 mei weekendje Parijs en 2 maten :D iemand nog tips??????

Eifeltoren

Arc de Triomphe, Montmartre, Quartier Latin, De Eiffeltoren, Sacre Coeur, Louvre, Champs-Élysées, Notre Dame, Le Marais, Centre Pompidou, Moulin Rouge, Boulevard Haussmann, Bois de Boulogne, Place de la Bastille, Cimetière du Père-Lachaise, Musee d’Orsay of Musée Picasso.. Zal vast nog wel meer zijn, maar hier heb je in een weekendje wel genoeg aan. :D

Mallorca el arenal 8 dagen

Ik denk dat ik deze zomer maar eens naar buiten ga.

Terug
Naar boven