XXL Nutrition

Vakantie en AAS

4ty

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Vraagje:

Ik wou 2weken geleden reeds starten met mijn 1ekuurtje, nl.'cools kuurtje'
Dus wk1-6 test E 250 + primo 200

Nu ben ik door omstandigheden (nekverschot en nu de griep) nog niet kunnen starten :-(

Ik vertrek binnen 8wk op vakantie dus geraak met dit kuurtje incl. nakuur niet meer tijdig rond...

Kuurtje doortrekken tijdens vakantie en na de vakantie nakuren of kuurtje 1wk inkorten?!

Graag jullie advies...
Thx

na vakantie kuren, vakantie = vakantie he.
niet zo'n moeilijke keuze imo.

Of na je vakantie? Niet gaan haasten met die shit

Aangezien je 41 bent ga ik er van uit dat je niet op een zuip vakantie gaat, maar ik zelf ben nog niet bepaald een expert op het gebied van AAS dus ik kan je hier ook niet mee verder helpen

Ik zou ook gewoon wachten tot na je vakantie in plaats van je in allemaal bochten te moeten wringen om een kuurtje ertussen te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga met vrouw en kind dus idd geen zuipvakantie... ;-)

Ik zou dan evt. de laatste inject nemen net voor de vakantie en dan net daarna starten met de pct.

Het betreft een hotel met gym (al stelt dat natuurlijk meestal niet zoveel voor).
Hoe zit het met de warmte in een zuiders land, meer vochtophoping dan?

Of raden jullie dit absoluut af?

Ik snap wel waarom je liever ervoor doet, kan je lekker showen op vakantie ;) Verstandiger is inderdaad erna, maar ik had em zelf denk ik in alle bochten voor ik mn zwembroek in ga willen knalle. :P

Ik snap wel waarom je liever ervoor doet, kan je lekker showen op vakantie ;) Verstandiger is inderdaad erna, maar ik had em zelf denk ik in alle bochten voor ik mn zwembroek in ga willen knalle. :P

:D lol

Nee niet zozeer daarom maar ben al heel lang aan het inlezen en train al zoveel jaren naturel dat ik nu eindelijk klaar ben voor mijn 1e kuurtje...

Heb dit reeds zorgvuldig gepland valt alleen nu een beetje ongelukkig door blessure/ziekte :-(

Plus, ik zou, mocht dit kuurtje meevallen in september terug 1tje willen doen en time on=2x time off dus dan komt ook dat in het gedrang mocht ik nu toch niet starten...

Hoe doen mensen die year on zin dit eigenlijk? Gewoon zetten voor vertrek en dan bij terugkomst zsm weer?

Dubbele shot voor je weggaat, of wat meenemen als je op trt zit kun je recept meekrijgen.
ikzelf heb tig zakken androgel liggen, smeer me daar op het strand wel mee in :)

Dubbele shot voor je weggaat, of wat meenemen als je op trt zit kun je recept meekrijgen.
ikzelf heb tig zakken androgel liggen, smeer me daar op het strand wel mee in :)

Dubbel shot is stel je zet 500per week. Voor je gaat 1000 zetten?

Ja dat riep ik effe zo snel, maar betwijfel eigenlijk of dat ivm je bloedwaardes nou wel zo slim is, daarintegen als je niet zet gaan je waardes ook heen en weer.

Ja dat riep ik effe zo snel, maar betwijfel eigenlijk of dat ivm je bloedwaardes nou wel zo slim is, daarintegen als je niet zet gaan je waardes ook heen en weer.

Ah oke ja dubbel hoeveel is meer uitstel van evt paar dagen lijkt me

Maar als ik de dag voor vertrek de laatste inject neem en ik ga 10d op vakantie dan kan ik
dus 4d na verlof starten met de nakuur...

Dus dan heb ik geen dubbele dosis voor vertrek nodig lijkt me?

Of ga ik na een weekje een dip krijgen?

En hoe zit het met vocht ophouden door de warmte? Iemand ervaring mee?

Ja valt dan gewoon in de weken tot aan je nakuur, kan gewoon.
Warmte =zweten dus denk eerder datje minder vocht vasthoud.

ja ik zou het ervoor doen en gewoon tijdens vakantie nakuren

Je kunt gewoon een vial test meenemen op vakantie hoor. Gewoon in je toillettas, niks aan de hand. Zelfs injects erbij gedaan afgelopen zomer. Ik heb zo snel even niet gelezen waar je naartoe gaat, maar naar kreta was het iig geen enkel probleem.

Je kunt gewoon een vial test meenemen op vakantie hoor. Gewoon in je toillettas, niks aan de hand. Zelfs injects erbij gedaan afgelopen zomer. Ik heb zo snel even niet gelezen waar je naartoe gaat, maar naar kreta was het iig geen enkel probleem.

ben je niet aangehouden of was het geen probleem?

ben je niet aangehouden of was het geen probleem?

Ze zeggen er niets over, op kreta is eigenlijk helemaal geen controle en loop je zo het land binnen zonder checkpoints. Gek genoeg controleren ze beter als je het land verlaat :p

Terug
Naar boven