Als je tien dagen op vakantie gaat, is er toch geen probleem. Zet je een laatste spuit voor je vertrekt en een paar dagen nadat je terugkomt, begin je je nakuur. Eenvoudiger kan toch niet. Ben je tenminste nog in anabole toestand op vakantie.
Kom ik dan in 'anabole toestand' überhaupt ook nog tot rust in mijn vakantie, want buiten af en toe de gym bezoeken is het doel van een vakantie nog steeds uitrusten... ;-)
Het is mijn 1e kuurtje en dit op latere leeftijd dus weet niet wat effect dit bij me teweeg brengt...
Van die kuur ga je je niet abnormaal gedragen. Testosteron is geen amfetamine. Waarom zou je niet kunnen uitrusten. Het zorgt er tenminste voor dat je tijdens je vakantie geen spieren zal verliezen en niet in een catabole toestand komt. En voor je vrouw is het toch ook plezanter als er een man naast haar ligt met zijn broek vol goesting. Daar dient vakantie toch ook voor.
---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------
zou het niet doen als je twijfelt, gaat alleen maar nadelig werken en omdat je het ook niet zeker weet zekere voor onzekere nemen denk ik dan.
Rare reactie. Heb jij al gekuurd? Dit lijkt mij toch een reactie van iemand die geen ervaring heeft met anabolen.

lol