XXL Nutrition

Vakantie en AAS

Je kunt gewoon een vial test meenemen op vakantie hoor. Gewoon in je toillettas, niks aan de hand. Zelfs injects erbij gedaan afgelopen zomer. Ik heb zo snel even niet gelezen waar je naartoe gaat, maar naar kreta was het iig geen enkel probleem.
Ik zou er toch voor uitkijken. In sommige landen is bezit strafbaar.

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt gewoon een vial test meenemen op vakantie hoor. Gewoon in je toillettas, niks aan de hand. Zelfs injects erbij gedaan afgelopen zomer. Ik heb zo snel even niet gelezen waar je naartoe gaat, maar naar kreta was het iig geen enkel probleem.

Lijkt me toch wel risky business...

Grieks eiland btw ;-)

Daarom schrijf ik ook dat ik niet weet waar hij naartoe gaat. Maar zolang het IN je koffer zit, valt het allemaal wel mee. Ik vloog zelfs vanaf Brussel naar Kreta. Maar niemand die in je koffer gaat kijken op die vluchten. Althans zo is mijn ervaring, risico dient eenieder natuurlijk voor zichzelf in te schatten ;)

Het hielp bij mij ook wel dat ik aankwam terug op Brussel om 02.00 nacht zondag naar maandag. Dus heb zelfs mijn halfvolle vial mee terug genomen :D

ok nice.

Iemand een idee hoe het zit met de huidgevoeligheid bij het zonnen icm AAS?

Geen problemen mee gehad afgelopen jaren..

neem je ook spuiten enzo mee? of koop je dat daar gewoon

Kan allebei, waar je je zelf beter bij voelt :)
Ik heb zoiets; je hebt een IM injecterbare olie bij je, die kun je moeilijk opdrinken.. Dus die moet IM ingebracht worden.. Dus die naalden en spuiten bij een vial test, vind ik niet raar. En als ze moeilijk doen zeg ik gewoon dat ik een junkie ben, maar wel graag schone naalden gebruik :D

Ik weet niet hoe goed je op je eten kan letten tijdens je vakantie anders zou je nolvadex gewoon in een potje vitamines kunnen doen.

K*t eten in je nakuur is sowieso zonde van de gains.

Of je zet een frontload en doet dan een week minder :p

Hij hoeft niet eens te nakuren in de vakantie toch.. als hij de laatste inject zet voordat ie weg gaat en TS zegt dat hij 10 dagen weg is, kan zn pct 4 dagen na zn vakantie beginnen :)

Kan allebei, waar je je zelf beter bij voelt :)
Ik heb zoiets; je hebt een IM injecterbare olie bij je, die kun je moeilijk opdrinken.. Dus die moet IM ingebracht worden.. Dus die naalden en spuiten bij een vial test, vind ik niet raar. En als ze moeilijk doen zeg ik gewoon dat ik een junkie ben, maar wel graag schone naalden gebruik :D

vraag me toch wel echt af of dit allemaal mag :P

Tja officieel moet je een begeleidend schrijven hebben van je dokter en moet het natuurlijk wel HG zijn en geen UG :D

Hij hoeft niet eens te nakuren in de vakantie toch.. als hij de laatste inject zet voordat ie weg gaat en TS zegt dat hij 10 dagen weg is, kan zn pct 4 dagen na zn vakantie beginnen :)

Scherp, heb je nog een weekje om in vakantie wat op te vangen.. Beetje op eiwitten letten dan :p

Tja officieel moet je een begeleidend schrijven hebben van je dokter en moet het natuurlijk wel HG zijn en geen UG :D

ah idd, naja voor mij niet van toepassing gear mee nemen op vakantie. maar evengoed mocht het ooit nodig zijn zou ik het nog niet aan durven ;P

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

kun je dan niet beter bij terugkomst nog wat test zetten denk je? klinkt miss stom maar stel je zou hoop verliezen krijg je het de week na vakantie miss terug en alleen test zou niet zo heel erg zijn ondanks dat je bloedwaardes ff flink schommelen. denk ik zo dan

Als er gym id kun je gewoon doortrainen toch?
En tja op je eten letten..dat is ook niet echt heel moeilijklijkt me.

Ik weet niet hoe goed je op je eten kan letten tijdens je vakantie anders zou je nolvadex gewoon in een potje vitamines kunnen doen.

K*t eten in je nakuur is sowieso zonde van de gains.

Of je zet een frontload en doet dan een week minder :p

bwaah wat is k*t eten. gewoon boven onderhoud zitten na je cycle.

Als je tien dagen op vakantie gaat, is er toch geen probleem. Zet je een laatste spuit voor je vertrekt en een paar dagen nadat je terugkomt, begin je je nakuur. Eenvoudiger kan toch niet. Ben je tenminste nog in anabole toestand op vakantie.

Als je tien dagen op vakantie gaat, is er toch geen probleem. Zet je een laatste spuit voor je vertrekt en een paar dagen nadat je terugkomt, begin je je nakuur. Eenvoudiger kan toch niet. Ben je tenminste nog in anabole toestand op vakantie.[/

Kom ik dan in 'anabole toestand' überhaupt ook nog tot rust in mijn vakantie, want buiten af en toe de gym bezoeken is het doel van een vakantie nog steeds uitrusten... ;-)

Het is mijn 1e kuurtje en dit op latere leeftijd dus weet niet wat effect dit bij me teweeg brengt...

Als je tien dagen op vakantie gaat, is er toch geen probleem. Zet je een laatste spuit voor je vertrekt en een paar dagen nadat je terugkomt, begin je je nakuur. Eenvoudiger kan toch niet. Ben je tenminste nog in anabole toestand op vakantie.[/

Kom ik dan in 'anabole toestand' überhaupt ook nog tot rust in mijn vakantie, want buiten af en toe de gym bezoeken is het doel van een vakantie nog steeds uitrusten... ;-)

Het is mijn 1e kuurtje en dit op latere leeftijd dus weet niet wat effect dit bij me teweeg brengt...

zou het niet doen als je twijfelt, gaat alleen maar nadelig werken en omdat je het ook niet zeker weet zekere voor onzekere nemen denk ik dan.

Terug
Naar boven