Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by admin
Op vakantie voor 3 maanden en daar kuren? Heb je toch al het voordeel van 1 goedkope kuur... als het al mogelijk is natuurlijk.
Ja Geoffke en dat nog wel in die mooie nieuwe zwembroek.Originally posted by Geoffke
'k vind het wel zwaar klote,... dat ik daar sustas voor 50 cent kan kopen, maar dat ik ze niet kan meenemen.
Het is zoals tussen 10 blote wijven zitten, en dat je er niet aan mag komen.![]()
Originally posted by Floyd
Geoffke, laten we erover ophouden als het slechte gevoelens naar boven haalt.
Maar wat betreft harddrugs; weet er alles van. Uit eigen ervaring.
Originally posted by ErEf
stop gewoon wat in je handtasje... dan blijft het lekker rustig hier
En met gezond verstand kun je prima met beide vormen omgaan.
Originally posted by Diver2000
Als ik op een feest zie hoeveel mensen daar een pilletje slikken, ook uit de hogere klasse denk ik dat ze gerust wel verstand hebben. Wat is het verschil tussen af en toe( eens per 2 of 3 maanden) een pilletje te slikken op een feest of tussen 3 maanden lang 1000 mg test in je ass te spuiten. Allebei kan het verslavend werken. AS doet hetzelfde als bv XTC, Bij allebei wordt de aanmaak van serotinine verhoogd. Hierdoor voel je je prettig en gaat alles lekker. Door die verhoging kunnen ook AS verslavend werken en komen na hun kuur veel mensen in een depressieve bui. ze missen de blijde stof.
Ik denk dat het verschil heel klein is.
Ik zal nooit een spuit met hero gebruiken maar op een feest wil ook ik wel eens een pilletje gebruiken.
greetz
Je hoofd is niet in orde op harddrugs, nooit ook niet als je ff stopt.Ik weet ook dat Harddrugs goed onder controlle te houden is mits het in je hoofd goed zit.