MuscleMeat

Vakantie / Optimaal resultaat

Rosaline

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
77kg
Hallo Dames,

Ik heb een vraagje waar iemand mij misschien wel mee kan helpen.

Over 3 weken ga ik op vakantie en ik wil graag een zo goed mogelijk resultaat halen qua lichaam.
Ik ben al een jaar bezig met afvallen en ondertussen 25 kilo lichter.
Mijn doel was nog wat minder maar sinds ik bijna elke dag sport gaat mijn gewicht niet meer omlaag.
Opzich vind ik dat niet zo heel erg want ik krijg natuurlijk ook meer spiermassa door het sporten.

Maar ik wil dus graag de aankomende 3 weken gebruiken om de maximaal haalbare resultaten te behalen. Alleen hoe doe ik dat? Is dat door cutten? Ik heb alles een beetje geprobeerd door te lezen maar eerlijk gezegd heb ik er echt geen verstand van, dus vandaar dat ik het maar vraag, misschien kan iemand mij even een beetje helpen zodat ik weet wat ik moet doen.

Mijn BMR is 1629 kcal
& activiteitsniveau 3 dus; 2513 kcal

Alvast bedankt voor de de moeite! :)

Hallo Dames,

Ik heb een vraagje waar iemand mij misschien wel mee kan helpen.

Over 3 weken ga ik op vakantie en ik wil graag een zo goed mogelijk resultaat halen qua lichaam.
Ik ben al een jaar bezig met afvallen en ondertussen 25 kilo lichter.
Mijn doel was nog wat minder maar sinds ik bijna elke dag sport gaat mijn gewicht niet meer omlaag.
Opzich vind ik dat niet zo heel erg want ik krijg natuurlijk ook meer spiermassa door het sporten.

Maar ik wil dus graag de aankomende 3 weken gebruiken om de maximaal haalbare resultaten te behalen. Alleen hoe doe ik dat? Is dat door cutten? Ik heb alles een beetje geprobeerd door te lezen maar eerlijk gezegd heb ik er echt geen verstand van, dus vandaar dat ik het maar vraag, misschien kan iemand mij even een beetje helpen zodat ik weet wat ik moet doen.

Mijn BMR is 1629 kcal
& activiteitsniveau 3 dus; 2513 kcal

Alvast bedankt voor de de moeite! :)

In 3 weken moet je niet heel veel verwachte
Cutten is inderdaad je doel

Activiteits niveau is vaak te overdreven
Meeste mensen vebranden niet 900 callorien op een dag
Mijn mening let hier op

Maak een voedingschema ga 500 calss onder je onderhoud zitten

Beste is een voeding schema maken en met 500 cals onder je onderhoud

900 kcal verbranden per dag kan wel, maar is afhankelijk van je conditie.
ik doe het 3x per week (900-1000), maar 7 dagen per week 900 lijkt me wel erg veel idd..

Terug
Naar boven