XXL Nutrition

vakantie

arnoldjanssen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

ik heb een vraagje ik ga straks drie weken naar het buitenland en heb al beetje zitten googlen maar er is geen gym in de buurt. Maar ik wel daar wel een beetje trainen, weten jullie misschien oefeningen voor alle spiergroepen die je kan doen zonder gewichten en machines, heb daar wel gewoon huis tuin en keuken spullen tot mijn beschikken. Zoals stoelen banken tafels en dergelijke.

Alvast bedankt,

Arnold!

Dippen, chin ups, push upps, squats met je vriendin in je nek? Buikspieren kan sws

Als je gewoon goed op je voeding let zal je niet heel veel achteruit gaan

Ik zou me vakantie gewoon vieren :o

Towel curls, handoek rond een boom of iets, door je knien zakken, gehurkt en dan met lichaamsgewicht jezelf naar voren en achter trekken. Dippen met stoelen (als ze stabiel zijn); push ups met tas met zware dingen (boeken, vlessen) misschien met benen op een verhoging. Side raises met een tas met zware dingen. Of bicep curls met een tas. Ik zou ook een van de drie gewoon een rust week nemen.

Push ups, squats idd met je chickie of een ander chickie, bed lifts x 100 XD optrekken aan de deurpost als kan oid of trapjes. Je kan ook door rows doen. Elke deur met een row openmaken

sprinten
L sits
box jumps

en wat de rest zegt

Terug
Naar boven