Crimby
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 21%
Hey mensen,
Ik ben nu al 6 weken bezig met een verbeterde levensstijl.
Nu ontbijt ik, eet ik 6x per dag, sport ik 3x per week.
Nu wil ik voornamelijk afvallen en ben dan ook afgelopen 6 weken van 24,75% vet naar 21,75% vet gegaan. De kilo's gaan er af en er op maarja dat komt door spiermassa.
Hier mijn eet en sport schema:
08.00 Cornflakes met banaan en halfvolle melk
10.15 Muesli reep met mandarijn
12.30 2 volkorensneetjes met beleg (runderrookvlees of kaas meestal)
15.00 4 volkorenkoekjes met een schaaltje optimel yoghurt
17.30 Avondeten (woon thuis, dus wat de pot schaft, wel let eet ik max 1x per week friet of pizza)
20.00 een glas halfvolle melk met 3 rijstwafels.
Dit eetschema is op gezet door mijn voedings en sport coach, hier is rekening gehouden met mijn werk (ben student, dus werk niet veel) en aantal keer sporten. Ik zit ongeveer op 1600-1700 kcal.
Ik sport 3x in de week; maandag, woensdag, vrijdag
Dan doe ik het volgende:
10 min cardio (cross trainer)
buik, borst en rug spieren (geen idee hoe deze oefeningen heten)
10 min cardio (loopband)
Buik, borst+schouder en been spieren
10 min cardio (cross trainer, kan niet roeien vanwege slechte onderrug)
Ook dit schema is opgezet door mijn coach. Daarbij neem ik dagelijks 2x visolie in, dit omdat ik zelf geen vis lust en dus geem omega 3 binnenkrijg.
In het verleden (heb vaker gefitnessed) heb ik RDX Ultra, fat blockers, Kelp (Zeewier), Chroom en stacker 3 gebruikt maar hadden weinig effect behalve dat ik niet meer sliep van de overdoses cafeine.
Nu is mijn vraag; heeft het nut om vaker te sporten? heb nu vakantie... dus meer tijd, maar aan de andere kant is rust ook belangrijk.... en daarbij heeft het nut om supplementen in te nemen? Zo ja welke? Wel is het zo dat ik niet wil dat als ik stop met deze in te nemen dat ik dan weer aankom...
Extra informatie:
Man
21 jaar
1.84m
91kg
21,75% (gister gemeten)
Ik ben nu al 6 weken bezig met een verbeterde levensstijl.
Nu ontbijt ik, eet ik 6x per dag, sport ik 3x per week.
Nu wil ik voornamelijk afvallen en ben dan ook afgelopen 6 weken van 24,75% vet naar 21,75% vet gegaan. De kilo's gaan er af en er op maarja dat komt door spiermassa.
Hier mijn eet en sport schema:
08.00 Cornflakes met banaan en halfvolle melk
10.15 Muesli reep met mandarijn
12.30 2 volkorensneetjes met beleg (runderrookvlees of kaas meestal)
15.00 4 volkorenkoekjes met een schaaltje optimel yoghurt
17.30 Avondeten (woon thuis, dus wat de pot schaft, wel let eet ik max 1x per week friet of pizza)
20.00 een glas halfvolle melk met 3 rijstwafels.
Dit eetschema is op gezet door mijn voedings en sport coach, hier is rekening gehouden met mijn werk (ben student, dus werk niet veel) en aantal keer sporten. Ik zit ongeveer op 1600-1700 kcal.
Ik sport 3x in de week; maandag, woensdag, vrijdag
Dan doe ik het volgende:
10 min cardio (cross trainer)
buik, borst en rug spieren (geen idee hoe deze oefeningen heten)
10 min cardio (loopband)
Buik, borst+schouder en been spieren
10 min cardio (cross trainer, kan niet roeien vanwege slechte onderrug)
Ook dit schema is opgezet door mijn coach. Daarbij neem ik dagelijks 2x visolie in, dit omdat ik zelf geen vis lust en dus geem omega 3 binnenkrijg.
In het verleden (heb vaker gefitnessed) heb ik RDX Ultra, fat blockers, Kelp (Zeewier), Chroom en stacker 3 gebruikt maar hadden weinig effect behalve dat ik niet meer sliep van de overdoses cafeine.
Nu is mijn vraag; heeft het nut om vaker te sporten? heb nu vakantie... dus meer tijd, maar aan de andere kant is rust ook belangrijk.... en daarbij heeft het nut om supplementen in te nemen? Zo ja welke? Wel is het zo dat ik niet wil dat als ik stop met deze in te nemen dat ik dan weer aankom...
Extra informatie:
Man
21 jaar
1.84m
91kg
21,75% (gister gemeten)
Laatst bewerkt:

je kunt geef spieren kweken en vet verliezen tegelijk. en aangezien je van hoog komt denk ik eerlijk gezegd niet dat je met een half uurtje 'cardio' per week er komt, wat dacht je van 3*30 minuten om te beginnen ipv 10...
zeker als je er dan nog in slaagt om vet (volgens berekening) 300 gram vet te verlieze :s