AndroidHealthClinic

Vaker sporten?

je schema is 10x niks

• Topic Starter Topic Starter
Eetschema heb ik van mn coach volgens hem moest ik 1600kcal ongeveer eten per dag...

maar wat kan ik dan het beste aanpassen? hoe e.d.?

En kwark kan ik wel gaan forceren maar dan is het de vraag hoelang ik het vol houd... lijkt me toch?

Eerst ga je kijken wat je onderhoud is. Daarna ga je kijken wat wil je nu precies? Bulken/Cutten.

Dan begin je met je schema te maken. Doe bijvoorbeels zoiets.

ontbijt met bijvoorbeeld brinta. melk en een eitje

dan om de 2 uur eten. Dan geen rotzooi als mueslie of cornflaks maar gewoon brood met kipfilet/kalkoenfilet ofzo.

Kan ook nog tussen de middag rijst eten. Tonijn erbij.

eind van de dag gewoon bakje kwark eten.

Alles bij elkaar optelle.. kcal/eiwit/koolhydrate/vetten. Dan ga je kijke hoe dat bij je onderhoud zit. Daarna beetje mee spelen zodat je goed uitkomt...

Eerst ga je kijken wat je onderhoud is. Daarna ga je kijken wat wil je nu precies? Bulken/Cutten.

Dan begin je met je schema te maken. Doe bijvoorbeels zoiets.

ontbijt met bijvoorbeeld brinta. melk en een eitje

dan om de 2 uur eten. Dan geen rotzooi als mueslie of cornflaks maar gewoon brood met kipfilet/kalkoenfilet ofzo.

Kan ook nog tussen de middag rijst eten. Tonijn erbij.

eind van de dag gewoon bakje kwark eten.

Alles bij elkaar optelle.. kcal/eiwit/koolhydrate/vetten. Dan ga je kijke hoe dat bij je onderhoud zit. Daarna beetje mee spelen zodat je goed uitkomt...

Zoals hij zegt.
Gooi die coach van je maar uit het raam.

Dit is denk ik één van de slechtste voedingsschema's die ik in de afgelopen maanden heb gezien.

Maarja Dwarvenwarrior,

Als wij denken dat we met veel eten spiermassa gaan aan zetten zijn we natuurlijk fout bezig. Krijgen we alleen maar dikke buiken van, totaal nutteloos.

Ofniet dan, Dwarvenwarrior?

Als je niks anders doet dan een vette pens kweken dan ben je inderdaad niet goed bezig. Als er nog wat spiermassa groeit zou dat leuk zijn ja...

Fijn dat je hier loopt te haten terwijl je prima weet wat ik bedoel in het topic met citaten van verstandslozen.

waar gaat dat nou over M powerr en DwarvenWarrior? aangezien ik bezig ben met afvallen en wel genoeg PROBEER te eten....

aah ok, maarja on-topic... ik had al wel het idee dat iets niet goed ging... val weinig af laatste 2 weken... maar ja ik ben ook maar een leek en doe mn best met de middelen die ik heb... wel is het zo dat mn ouders het niet zo op speciale dieten hebben dus moet me een beetje inhouden tot ik het huis uit ga (nog een jaartje)... smiddags rijst gaat hm dus helaas (vind het lekker:P) niet worden... kwark kan wel, nu nog leren eten:P

mueslireep wisselen voor noedels? of is dat helemaal niks?

aah ok, maarja on-topic... ik had al wel het idee dat iets niet goed ging... val weinig af laatste 2 weken... maar ja ik ben ook maar een leek en doe mn best met de middelen die ik heb... wel is het zo dat mn ouders het niet zo op speciale dieten hebben dus moet me een beetje inhouden tot ik het huis uit ga (nog een jaartje)... smiddags rijst gaat hm dus helaas (vind het lekker:P) niet worden... kwark kan wel, nu nog leren eten:P

Waarom 's middags geen rijst? Je kan zelf toch ook rijst kopen? Is allemaal zo gemaakt en kan je gewoon koud meenemen. Beetje tonijn of kip er doorheen:D

Terug
Naar boven