Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst ga je kijken wat je onderhoud is. Daarna ga je kijken wat wil je nu precies? Bulken/Cutten.
Dan begin je met je schema te maken. Doe bijvoorbeels zoiets.
ontbijt met bijvoorbeeld brinta. melk en een eitje
dan om de 2 uur eten. Dan geen rotzooi als mueslie of cornflaks maar gewoon brood met kipfilet/kalkoenfilet ofzo.
Kan ook nog tussen de middag rijst eten. Tonijn erbij.
eind van de dag gewoon bakje kwark eten.
Alles bij elkaar optelle.. kcal/eiwit/koolhydrate/vetten. Dan ga je kijke hoe dat bij je onderhoud zit. Daarna beetje mee spelen zodat je goed uitkomt...
Zoals hij zegt.
Gooi die coach van je maar uit het raam.
Zoals hij zegt.
Gooi die coach van je maar uit het raam.

Maarja Dwarvenwarrior,
Als wij denken dat we met veel eten spiermassa gaan aan zetten zijn we natuurlijk fout bezig. Krijgen we alleen maar dikke buiken van, totaal nutteloos.
Ofniet dan, Dwarvenwarrior?

Maarja Dwarvenwarrior,
Als wij denken dat we met veel eten spiermassa gaan aan zetten zijn we natuurlijk fout bezig. Krijgen we alleen maar dikke buiken van, totaal nutteloos.
Ofniet dan, Dwarvenwarrior?
waar gaat dat nou over M powerr en DwarvenWarrior? aangezien ik bezig ben met afvallen en wel genoeg PROBEER te eten....
) niet worden... kwark kan wel, nu nog leren eten
aah ok, maarja on-topic... ik had al wel het idee dat iets niet goed ging... val weinig af laatste 2 weken... maar ja ik ben ook maar een leek en doe mn best met de middelen die ik heb... wel is het zo dat mn ouders het niet zo op speciale dieten hebben dus moet me een beetje inhouden tot ik het huis uit ga (nog een jaartje)... smiddags rijst gaat hm dus helaas (vind het lekker) niet worden... kwark kan wel, nu nog leren eten
![]()