AndroidHealthClinic

valse beloftes supplementen

• Topic Starter Topic Starter
Stuur even een PB naar BnF... Die weten er alles van namelijk! :D

klantenservice is maar belabberd vind ik.... heb al meerdere malen geen antwoord gehad op gestuurde mails.
voor de rest is het ook niet top, als ik een mail stuur met bijvoorbeeld 3 vragen krijg ik nooit op alle 3 de vragen netjes antwoord, dus daar heb ik ook niks aan.

maar ag, wat moet je met de klantenservice van b&f als dbb bestaat :D

True :D

Ach het is gewoon zakkenvullen van BnF. Ben benieuwd of ze de cijfers hebben gedeponeerd bij de KvK, kijken of ik morgen eens kan zien hoeveel geld er eigenlijk in die toko omgaat :rolleyes:

True :D

Ach het is gewoon zakkenvullen van BnF. Ben benieuwd of ze de cijfers hebben gedeponeerd bij de KvK, kijken of ik morgen eens kan zien hoeveel geld er eigenlijk in die toko omgaat :rolleyes:

Hehe wat zijn we weer optimistisch :) Ken jij een onderneming die geen geld wilt verdienen? Je kunt zeggen wat je wilt, maar qua prijs zijn ze samen met XXL Nutrition het goedkoopst van alle webshops, en je kunt niet zeggen dat het zo'n belabberde kwaliteit is. Dat ze ook (in mijn ogen) minderwaardige producten uitbrengen, moet je er bijnemen. Daar heb je toch weinig last van als je ze niet zelf koopt?

Hehe wat zijn we weer optimistisch :) Ken jij een onderneming die geen geld wilt verdienen? Je kunt zeggen wat je wilt, maar qua prijs zijn ze samen met XXL Nutrition het goedkoopst van alle webshops, en je kunt niet zeggen dat het zo'n belabberde kwaliteit is. Dat ze ook (in mijn ogen) minderwaardige producten uitbrengen, moet je er bijnemen. Daar heb je toch weinig last van als je ze niet zelf koopt?

Daar gaat het niet om, het gaat mij om het tell-sell gehalte van sommige (zo niet alle) producten die BnF verkopen. Nogmaals het is een prima winkel voor je eiwitjes ;)

En ik vraag me af in hoeverre zich dat uitbetaald, om zo schaamteloos je producten te pluggen!

Laatst bewerkt:
en je kunt niet zeggen dat het zo'n belabberde kwaliteit is.

Meen je dit of is het een ontzettende mind**** dat je dat zegt ?

Ik heb dit topic gestart omdat 99% van alle supplementen simpelweg geen donder doen wat ze beloven te doen, en jij zegt dat we niet kunnen zeggen dat het belabberde kwaliteit is ???

Ik heb dit topic gestart omdat 99% van alle supplementen simpelweg geen donder doen met je, en jij zegt dat we niet kunnen zeggen dat het belabberde kwaliteit is ???

Eiwitten werken prima hoor, Creatine Monohydraat ook en DAA ook. Je moet alleen met je gezonde verstand beseffen dat je er geen Jay van wordt ;)

Verder volledig mee eens dat 99% van de beloftes LOOS zijn.

BnF heeft daarmee toch wel in 2012 de cijfers kunnen verviervoudigen t.o.v. 2011 ;) Dus die digitale marketing stront die ze hier verkondigen werkt wel :o

Is het een BV?
Gaat ik daar eens wat geld inpompen

Je hebt me nog steeds die cijfers niet gePM'ed.
En bij een BV kunnen zei niet kiezen wie of wat er aandelen koopt?
Of ik nou 21 of 51 bent, geld is geld

Je hebt me nog steeds die cijfers niet gePM'ed.
En bij een BV kunnen zei niet kiezen wie of wat er aandelen koopt?
Of ik nou 21 of 51 bent, geld is geld

Het bestuur zit vast te wachten op iemand zoals jij :roflol:

true story.

En volgens mij kun je beter nog even door studeren, als zij geen aandelen aan jou willen verkopen dan hoeven ze dit echt niet hoor :roflol:

Eiwitten werken prima hoor, Creatine Monohydraat ook en DAA ook. Je moet alleen met je gezonde verstand beseffen dat je er geen Jay van wordt ;)

Verder volledig mee eens dat 99% van de beloftes LOOS zijn.

BnF heeft daarmee toch wel in 2012 de cijfers kunnen verviervoudigen t.o.v. 2011 ;) Dus die digitale marketing stront die ze hier verkondigen werkt wel :o

omdat er zoveel stomkoppen zijn die het geloven verkopen ze het,
en ik heb gewoon medelijden met die stomkoppen, want die geven hun geld uit aan teringzooi. :D

Laatst bewerkt:

Ik heb dit topic gestart omdat 99% van alle supplementen simpelweg geen donder doen wat ze beloven te doen, en jij zegt dat we niet kunnen zeggen dat het belabberde kwaliteit is ???
als je niet kan groeien of afvallen zonder en zelfs met supplementen, dan is het niet de schuld van b&f of xxl of wie dan ook -> dan ben jij gewoon niet goed bezig.
Als je niet voor jezelf kan uitzoeken welke supps wetenschappelijk onderbouwd zijn en jij koopt dingen omdat er mooie verkoopprattjes staan -> dan ben je nog dommer bezig.
extreme marketing zit overal tegenwoordig, ga je morgen een boom kopen voor 200.000 euro als ze beloven dat er geld aan gaat groeien?

als je niet kan groeien of afvallen zonder en zelfs met supplementen, dan is het niet de schuld van b&f of xxl of wie dan ook -> dan ben jij gewoon niet goed bezig.
Als je niet voor jezelf kan uitzoeken welke supps wetenschappelijk onderbouwd zijn en jij koopt dingen omdat er mooie verkoopprattjes staan -> dan ben je nog dommer bezig.
extreme marketing zit overal tegenwoordig, ga je morgen een boom kopen voor 200.000 euro als ze beloven dat er geld aan gaat groeien?

Tuurlijk :trollface:
Je moet ergens in investeren in deze bittere tijden

mooi voorbeeld, maar... als iets wordt verkocht door middel van leugens dan is het toch gewoon strafbaar.

als ik jou vertel dat ik een mooie telefoon heb, die je van 300 meter hoogte op de grond kan laten vallen en dan is die nog niet kapot, ook al snap je dat het niet waar is je moet er toch van uit kunnen gaan dat degene die het product verkoopt de waarheid spreekt over zijn product....

en daar gaat het om.. het gaat er niet om dat een telefoon het gewoon niet overleeft bij een val van 300 meter, het gaat erom dat ik als verkoper lieg over dat feit.. dan zou het meer dan logisch zijn dat ik strafbaar ben als ik het product met die leugens verkoop.. maar wat ik dus nu begrijp van de meeste hier is; De koper is gewoon stom dat die het product koopt, hij had beter na moeten denken.

Laatst bewerkt:
Daar gaat het niet om, het gaat mij om het tell-sell gehalte van sommige (zo niet alle) producten die BnF verkopen. Nogmaals het is een prima winkel voor je eiwitjes ;)

En ik vraag me af in hoeverre zich dat uitbetaald, om zo schaamteloos je producten te pluggen!

Ja ok, tuurlijk gaat het er soms over, maar hier maakt elke webshop zich volgens mij wel schuldig aan hoor :) en zoals je zelf al zegt, je moet gewoon weten waar je mee bezig bent, en door de verkooppraatjes heenkijken. Gewoon lekker zoals je zegt eiwitten bestellen en producten met namen zoals 'Thermal XTC' links laten liggen :)

Vergelijk BnF dan eens met andere producenten, en ze doorstaan de vergelijking toch met glans? Er zijn wel onderzoeken geweest over de werkelijke eiwitwaarde die proteine shakes doorgaans bevatten, maar de grote Amerikaanse producenten kwamen hier even slecht uit als de huismerken :) En het is niet zo dat ze liegen over wat eiwitten en koolhydraten in je lichaam doen, het zijn meestal gewoon de praatjes eromheen die je moet doorprikken, hoort nu eenmaal bij marketing he :)

Je mag in reclames wat overdrijven. Dat is niet verboden.

Je bent ook wel naïef als je de verkooppraat allemaal gelooft. Snap ook niet waarom b&f hierin betrokken wordt. Het is bij hen niet anders dan bij een ander. Ieder commercieel bedrijf probeert haar product als beste op de markt te zetten. Je bent ook debiel als je bij je reclame zet dat het niet werkt maar wel 50/maand kost.

Vergelijk BnF dan eens met andere producenten, en ze doorstaan de vergelijking toch met glans? Er zijn wel onderzoeken geweest over de werkelijke eiwitwaarde die proteine shakes doorgaans bevatten, maar de grote Amerikaanse producenten kwamen hier even slecht uit als de huismerken :) En het is niet zo dat ze liegen over wat eiwitten en koolhydraten in je lichaam doen, het zijn meestal gewoon de praatjes eromheen die je moet doorprikken, hoort nu eenmaal bij marketing he :)

Volgens mij is er al meerdere keren gezegd dat het hier niet om eiwitpoeders gaat.. want we weten allemaal dat dat wel werkt

Terug
Naar boven