XXL Nutrition

valse beloftes supplementen

Volgens mij is er al meerdere keren gezegd dat het hier niet om eiwitpoeders gaat.. want we weten allemaal dat dat wel werkt

Wat probeer je dan nog te zeggen, dat er producten zijn die volgens jou niet werken? Vermijd deze dan gewoon :) waarschijnlijk is er ook wel iemand die vindt dat de producten die volgens jou slecht zijn, geweldig goed werken.

Zo moeilijk is het toch niet B&F is de grootste van Nederland gek he dat ze dan ook de meeste verkoop en hoogste omzet cijfers hebben. Echter heel veel dieper hierop ingaan doe ik niet dat mag ook niet.

Ik snap Jordyvvl ofzo wel, een onwetende jongeman van 17 jaar bestelt op goed 'vertrouwen' een potje creatine voor zijn zuurverdiende centjes met 3,60 per uur. Hier komt hij volgens de advertentie en reclame 3-5kg van aan in spiermassa en dat gaat niet lukken. Die jongeman weet van niets en dus is hij wat dat betreft 'voorgelogen'. T is makkelijk zeggen van naïef etc, maar een groot deel van de mensen gelooft wat er op een verpakking staat. Eerlijk gezegd is het al raar dat consumenten van tevoren al moeten weten dat het niet klopt wat de fabrikant meldt.

• Topic Starter Topic Starter
Wat probeer je dan nog te zeggen, dat er producten zijn die volgens jou niet werken? Vermijd deze dan gewoon :) waarschijnlijk is er ook wel iemand die vindt dat de producten die volgens jou slecht zijn, geweldig goed werken.

lol.

lijkt me verstandig als je voortaan eerst leest wat er zoal gezegd is in een topic, en daarna pas gaat reageren.

Van B&F sommige dingen zijn niet voor jullie bedoeld. Maar heel moeilijk is het niet kwaliteit voor een lage prijs haalt de mensen over om bij B&F te bestellen ;).

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 13:05 ----------

Komt omdat ik teveel weet dus alles geformuleerd moet type haha

Jaarverslag kan iedereen zo downloaden hoor met een KvK account ;)

Jaarverslag kan iedereen zo downloaden hoor met een KvK account ;)

Ja die heb ik ook een paar haha. Maar het enige wat ik kan zeggen is B&F doet heel veel voor jullie om de juiste producten voor de juiste prijs te krijgen. Ik ben er heel blij mee en natuurlijk niet alle supps sta ik achter maar dat is wat ik ervan vind andere hebben er wel wat aan

Ja die heb ik ook een paar haha. Maar het enige wat ik kan zeggen is B&F doet heel veel voor jullie om de juiste producten voor de juiste prijs te krijgen. Ik ben er heel blij mee en natuurlijk niet alle supps sta ik achter maar dat is wat ik ervan vind en ik heb er veel aan, want ik krijg alles gratis :D

Fixed ;)

wel wat billenlikkers van B & F hier als de marge niet hoog genoeg is gaan ze het ook niet verkopen. Hoe laag de prijs ook is er zit altijd winst aan. Niet omdat ze ons zo mogen gaan ze het goedkoper aanbieden. Verder is over de webshop niks te klagen alleen dat het een Tell Sell webshop is en de klantenservice van lik me versie is.

wel wat billenlikkers van B & F hier als de marge niet hoog genoeg is gaan ze het ook niet verkopen. Hoe laag de prijs ook is er zit altijd winst aan. Niet omdat ze ons zo mogen gaan ze het goedkoper aanbieden. Verder is over de webshop niks te klagen alleen dat het een Tell Sell webshop is en de klantenservice van lik me versie is.

Lik me versie? :D

Haha

Maar eens!

Zie karma

Ik vind Rice & Protein van BodyLab goed, eet normaal en doe dit erbij.

Ik heb ook Cocktail gekocht om die dan twee keer per dag te proberen, heb nog nooit creatine genomen dus ben benieuwd, ben me er wel bewust van dat er een lagere dosis creatine in zal zitten dan ze aangeven, leek me een goede manier om het lichaam aan de stof te laten wennen.

Verder denk ik dat blikje Tonijn en rosbief beter zijn dan welke whey of cocktail of protein dan ook maar daar heb je niet altijd de zin en de tijd voor.

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 15:23 ----------

Ik draai zo'n 36jaar mee in dit wereldje en weet niet beter dat de meeste supplementen niet doen wat ze met grote dikke letters verkondigen. Zelfs bij de wel werkende supplementen moet je de beloften met een korreltje zout nemen :)

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 19:56 ----------

Van supplementen groei je ook, als je maar de juiste supplementen in de juiste hoeveelheid neem, bv 6 keer per dag een dubbele dosering MRP werk prima.

Of het de slimste manier is .?.?.?.?.?.?.

Vertel eens meer a.u.b, van welke suplementen kan je over doseren en dan toch effect verwachten?

lol.

lijkt me verstandig als je voortaan eerst leest wat er zoal gezegd is in een topic, en daarna pas gaat reageren.

lol.

Ik begrijp het maar heel goed, valse reclame enzo :) Allemaal niet leuk enzo, ben ik met je eens, maar wat boeit het nu als je er zelf niet intrapt? Moet ik dan ook medelijden hebben met iedereen die de Ab King Pro bestelde op tell-sell en nog steeds geen sixpack heeft?

En nu kunnen wij het wel eens zijn dat bv. Cocktail een product is dat eigenlijk totaal overbodig is en niet goed gedoseerd is, maar als er 1 iemand is die erbij zweert en zegt dat hij niets liever doet dan 3 van die per dag wegtikken, wie zijn wij dan om te zeggen dat het niet goed is? Als die persoon er maar iets aan heeft, toch? :)

Van B&F sommige dingen zijn niet voor jullie bedoeld. Maar heel moeilijk is het niet kwaliteit voor een lage prijs haalt de mensen over om bij B&F te bestellen ;).

Ik ben enorm blij voor je dat jij alles weet! Toch leuk dat je hun grote geheim met ons wilt delen: kwaliteit voor een lage prijs, had ik zelf anders ook nooit kunnen bedenken!

Komt omdat ik teveel weet dus alles geformuleerd moet type haha

HAHAHAHA gast, heb jij wel enig idee wat bepaalde woorden soms betekenen? Jij lult toch echt wat uit je nek he :D

Idd, elke onderneming moet nu eenmaal winst maken om te overleven, tuurlijk maken ze het niet goedkoop omdat ze ons leuk vinden, ik ben er zeker van dat ze overal winst op maken, en dat is toch ook logisch :) Iedereen bestelt gewoon de producten waar hij/zij wel van overtuigd is, en de rest laat je toch gewoon links liggen? :D

NIEUWE ACTIE BESTEL EN KRIJG ONZE OMZET CIJFERS

DEZE BURNER ZORGT VOOR EEN DAGELIJKSE VERBRANDING VAN 200 CAL'S EXTRA

DEZE GAINER ZORGT VOOR MEER GEWICHT DOOR DE SUIKERS

DEZE PRE WORKOUT WERKT NIET VOOR IEDEREEN

Willen jullie liever zulke teksten haha

Ik vind de klantenservice overigens gewoon prima. Als er iets mis is met mijn bestelling wordt het direct opgelost.

Terug
Naar boven