- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik me afvraag: Als je test met +- 350% verhoogd wordt, hoe zit dit dan als je na die maand er mee stopt?

Daar ben ik ook benieuwd naar, maar dat kan ik je pas zeggen over een maand+.![]()
Dus jij bent ermee begonnen? Wat heb je in het verleden genomen qua supps? Misschien een idee om het bij te houden?
Succes en keep us posted!

Waarom noem je het steeds een kuur? Het zijn geen anabolen?
Daarbij gezien je posts en sinds jij hier geregistreerd bent denk ik eerder dat je het product (moet) komen promoten hier.
Ik zeg niet dat ik het zeker weet, maar ik heb dit vaker gezien hier, nieuw product, nieuw lid, super geweldig log en review.
Ik zou zeggen succes
+1 oebi
ik weet nu al dat z'n log geweldig wordt en dat het product niets doet. testosting nr 2.
Dus jullie leveren allebei een geweldige bijdrage aan het forum?
Jullie hebben beide minder posts dan ik heb, en komen dan lopen klagen over een ander?
Mijn complimenten.
Tevens was ik in eerste instantie geeneens van plan om een log te starten, maar gezien de vraag van sommige members voor een log, heb ik dus uiteindelijk besloten dit dan wel te doen.
Ik wist op voorhand dat er altijd weer de gewoonlijke klagers zullen zijn, dat kun je verwachten hier op DBB.
Body en fitshop denkt altijd eerst goed na over de producten die ze in het assortiment doen, ben er wel zeker van dat zij research hebben gedaan naar dit product.
Soortgelijke log voor jou:
Dag1: 1 pilletje genomen, voelde meteen al meer testo in mn bloed en mn spieren werden harder.
Dag2: De kracht was ongelovelijk, allemaal pr's gezet.
Dag3 t/m 29: zieke gains gemaakt.
Dag30: mijn laatste pilletje genomen, ben super tevreden over het product, kan 10kg extra bij al mijn oefeningen en weeg ook nog eens 10kg extra, bf is met 5% omlaag. Echt een aanradertje.

)