Fitness Seller

Iforce Tropinol

Wat ik me afvraag: Als je test met +- 350% verhoogd wordt, hoe zit dit dan als je na die maand er mee stopt?

Dus jij bent ermee begonnen? Wat heb je in het verleden genomen qua supps? Misschien een idee om het bij te houden?
Succes en keep us posted!

Vanavond ga ik hierover een log openen, dus daar probeer ik zoveel mogelijk info te verzamelen over hoe ik o.a. de Tropinol ervaar. :)

Waarom noem je het steeds een kuur? Het zijn geen anabolen?
Daarbij gezien je posts en sinds jij hier geregistreerd bent denk ik eerder dat je het product (moet) komen promoten hier.
Ik zeg niet dat ik het zeker weet, maar ik heb dit vaker gezien hier, nieuw product, nieuw lid, super geweldig log en review.

Ik zou zeggen succes

Waarom noem je het steeds een kuur? Het zijn geen anabolen?
Daarbij gezien je posts en sinds jij hier geregistreerd bent denk ik eerder dat je het product (moet) komen promoten hier.
Ik zeg niet dat ik het zeker weet, maar ik heb dit vaker gezien hier, nieuw product, nieuw lid, super geweldig log en review.

Ik zou zeggen succes

+1 oebi :thumbs:

ik weet nu al dat z'n log geweldig wordt en dat het product niets doet. testosting nr 2.

Dus jullie leveren allebei een geweldige bijdrage aan het forum?
Jullie hebben beide minder posts dan ik heb, en komen dan lopen klagen over een ander?

Mijn complimenten.

Tevens was ik in eerste instantie geeneens van plan om een log te starten, maar gezien de vraag van sommige members voor een log, heb ik dus uiteindelijk besloten dit dan wel te doen.

Ik wist op voorhand dat er altijd weer de gewoonlijke klagers zullen zijn, dat kun je verwachten hier op DBB.

Laatst bewerkt:
Dus jullie leveren allebei een geweldige bijdrage aan het forum?
Jullie hebben beide minder posts dan ik heb, en komen dan lopen klagen over een ander?

Mijn complimenten.

Tevens was ik in eerste instantie geeneens van plan om een log te starten, maar gezien de vraag van sommige members voor een log, heb ik dus uiteindelijk besloten dit dan wel te doen.

Ik wist op voorhand dat er altijd weer de gewoonlijke klagers zullen zijn, dat kun je verwachten hier op DBB.

Ach trek je er niet te veel van aan.
Je gaat een product min of meer verdedigen cq aanprijzen alvorens je het gebruikt hebt.
Daarbij blijf ik bij mijn stand punt over jou cq je log over tropinol.

Dergelijke logs cq aanprijzingen en verdedigingen over een product van iemand die net lid is op dit forum neem ik gewoon niet serieus genoeg.

Daarbij als ik lees hoe je traint ed.

Ach weet je wat: ik wens je enorm veel succes toe met je
"kuur" die naar alle waarschijnlijk de werking van steroiden zeker gaat overtreffen.
Ik ben razend benieuwd naar je voedingsschemaen je vooruitgang in de thuistraining en je fysiek.
Succes man!

Body en fitshop denkt altijd eerst goed na over de producten die ze in het assortiment doen, ben er wel zeker van dat zij research hebben gedaan naar dit product.

B&F is nu importeur van het merk.
Dat is wel even iets anders dan dat ze het alleen in een assortiment hebben.
Als importeur zeg je altijd dat het een super product is... waar ben je anders importeur voor. Je bent dan sowieso niet objectie/integer of je product.

Ik laat mij verder niet uit over dit product omdat ik zelf niet heb geprobeerd en daarom niet voor of tegen het product ben.. maar lijkt me wel beetje (erg) ongeloofwaardig.

hij is gebanned ??

?? Waar staat nou die Tropinol log dan? Wilde hem wel volgen eigenlijk....

Soortgelijke log voor jou:

Dag1: 1 pilletje genomen, voelde meteen al meer testo in mn bloed en mn spieren werden harder.
Dag2: De kracht was ongelovelijk, allemaal pr's gezet.
Dag3 t/m 29: zieke gains gemaakt.
Dag30: mijn laatste pilletje genomen, ben super tevreden over het product, kan 10kg extra bij al mijn oefeningen en weeg ook nog eens 10kg extra, bf is met 5% omlaag. Echt een aanradertje.

Soortgelijke log voor jou:

Dag1: 1 pilletje genomen, voelde meteen al meer testo in mn bloed en mn spieren werden harder.
Dag2: De kracht was ongelovelijk, allemaal pr's gezet.
Dag3 t/m 29: zieke gains gemaakt.
Dag30: mijn laatste pilletje genomen, ben super tevreden over het product, kan 10kg extra bij al mijn oefeningen en weeg ook nog eens 10kg extra, bf is met 5% omlaag. Echt een aanradertje.

Je vergeet het griezelig hoge libido, constante alpha male gevoel, pomp waarmee je uit je spieren scheurt, 30x nken op een dag en nog geen voldoening ;)

Verwachte wel dat het een onzin log zou worden maar wilde het toch wel volgen...
Niet iemand anders bezig met dit goedje? Ben op zich wel benieuwd naar de werking... (zonder bullshit verhalen)

Oke, nou dat doet niet veel goeds voor de geloofwaardigheid van Krimpie. Waarom zou je nou een kloon aanmaken?
Gelukkig zijn er nog goede mensen zoals jij, zonder leven, die dit goed uitzoeken.

Late reactie over het product maar wat ik zo lees, het zijn geen anabolen en gewoon goed te gebruiken om aan te komen in gewicht en bf naar beneden te werken?

Wil er mee beginnen maar eerst info zoeken wat het precies met je doet! Heeft iemand het ondertussen zelf ondervonden en wat vindt hij ervan?

als ik het goed heb kun je het beter niet gebruiken ivm je leeftijd verder durf ik er niks over te zegen

als je dit neemt blijf je dan nog natural bodybuilder?

Terug
Naar boven