Fitness Seller

Iforce Tropinol

Voor bulbine natalensis geldt dat er alleen rattenstudies beschikbaar zijn. Op basis daarvan zijn een paar twijfelachtige menselijke bloedtesten door de fabrikant getoond en wordt het supplement natuurlijk de hemel in geprezen. Tot zover niks vreemds in supplementenland.

Je hebt het inderdaad gezegd, de supplementenland. Grotensdeels van wat we in ons nemen, is nooit bewezen wat voor schade ze (op een lange termijn) kunnen veroorzaken. Laat staan, ingredienten die alleen voor een pseudo effect zorgen. Maar dat geldt ook voor kuren, gen therapieen en andere risicovolle activiteiten die men nog steeds uitprobeert. Meestal heb je spijt en soms krijg je waarop je had gehoopt.

Maar of Bulbine natalensis idd effect zou hebben op een testosteron verhoging? Het klinkt zeker interessant tov andere ingredienten die dat claimen.
Alleen een bloedwerk zou het raadsel ontrafelen ;)

------------------------------------------------------
@FastBreak: vraag je huisarts voor een labonderzoek om je testosteron (vrij/totaal) te meten. Als die moeilijk doet, dan zeg dat je er zo en zo toch zelf voor betaalt via de eigen risico :D

Laatst bewerkt:
Voor mij is het geen gok, gewoon een kwestie van niet altijd meteen alles geloven/aannemen wat er op internet gezegd word. :)

Precies!
En daarom moet je zelf op onderzoek uitgaan. Heb je dat gedaan of neem je zomaar iedere substantie tot je?

Ik ben van mening dat Body en Fitshop haar huiswerk gedaan heeft alvorens dit product naar Nederland te halen.
Vandaar dat ik dit product dan ook zonder twijfel ga gebruiken.
Integendeel, ik ben er 100% van overtuigd dat B&F niet op de hoogte is van deze negatieve studies.

Wat betreft je vraag over bloedwerk, geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken. ;)

Je gaat naar je huisarts en zegt dat je een potentieel gevaarlijk supplement gaat nuttigen. :D Hij zal het je natuurlijk afraden, maar als je voet bij stuk houdt is er grote kans dat hij voor de zekerheid toch je bloedwaarden in de gaten houdt.

Het is natuurlijk ook mogelijk om naar een private instelling te gaan om je bloed te controleren. Alleen zal dat flink in de papieren lopen.

Integendeel, ik ben er 100% van overtuigd dat B&F niet op de hoogte is van deze negatieve studies.

Hoe kun je dat nou 100% zeker weten? :rolleyes:

En over het bloedwerk, ik heb een hekel aan naalden, dus dat gaat hem niet worden. ;)
Maar goed, één ieder die dit wel "durft", ga je gang. :D

Call me a chicken because i hate needles, but i ain't afraid of spiders. :D

ze beloven resultaten gelijk aan een degelijke anabolenkuur.... maar dan zonder anabolen... oftewel je weet al vantevoren dat het DIKKE ONZIN is.... 3.5a4 kg pure spier in een maand... laat me niet lachen

ze beloven resultaten gelijk aan een degelijke anabolenkuur.... maar dan zonder anabolen... oftewel je weet al vantevoren dat het DIKKE ONZIN is.... 3.5a4 kg pure spier in een maand... laat me niet lachen

Al geprobeerd? Niet?

Mensen hebben altijd de neiging een nieuwe product meteen de grond in te boren, zelfs al hebben ze het zelf nooit in gebruik gehad.

Als je het zelf geprobeerd hebt, en je hebt dan 0 resultaat behaald, dan kun je er over oordelen. ;)

No hard feelings i hope. ;)

Ben er wel benieuwd naar..ga altijd wel eerst even op onderzoek uit naar ervaringen van anderen. Kwam dit tegen:

"IForce lanceerde Tropinol in de herfst van 2010. Het lijkt erop dat iForce met Tropinol het gat probeert te vullen dat ontstond na het wegvallen van Reversitol. Daarin zat het designersteroid ATD.

IForce had in 2010 ruzie met de FDA vanwege Reversitol omdat de FDA vond dat steroidhormonen niet in supplementen thuishoren. Halverwege 2010 haalde iForce het product van de markt [fda.gov September 16, 2010] en in januari 2011 meldden persbureaus dat iForce 125.000 dollar boete moest betalen.

De onderzoekers die het testosteronverhogende effect van Bulbine natalensis aantoonden publiceerden in 2009 een studie waarover je verdraaid weinig leest op de bodybuildingboards. Da's raar, want die studie gaat over de eventuele bijwerkingen van de nieuwe wonderbare testosteronbooster. [Indian Journal of Experimental Biology vol 47, april 2009, 283-8.]

Dat onderzoek is eerlijk gezegd geen reclame Bulbine natalensis. In de proefdieren stijgt de concentratie triglyceriden [TAG] en het 'goede cholesterol' HDL zakt. De verhouding tussen het 'goede cholesterol' HDL en het 'gevaarlijke cholesterol' LDL verslechtert."

hele artikel met nog meer links over de ingrediënten in dit product:
http://www.ergogenics.org/369.html
link stond al op een pagina hiervoor zag ik..sorry..

Laatst bewerkt:
Maar welke hoeveelheid Bulbine natalensis zit er nu in Tropinol?

Er word overal gesproken over de testresultaten, maar niemand weet te vertellen hoeveel er nu exact in de Tropinol zit.
Zonder dat gegeven, kun je dus ook niet zeggen of Tropinol slecht is, toch?

Op internet word vaak alleen maar gesproken over deze log/testresultaten, en daaruit concludeert iedereen dan meteen dat Tropinol slecht is omdat het Bulbine natalensis bevat.

@fastbreak: Ben benieuwd of je er iets van merkt, wel posten hier he :)

Heb altijd wel is een testbooster voor de lol willen proberen, maar jammer dat dit ''Methyltheobromine'' = cafeine bevat waar ik niet goed tegen kan. Iemand een andere aanrader?

Laatst bewerkt:
als je 3-4-5kg wilt bijkomen kan dit alleen door steroids. Laat je toch niets wijsmaken man toch! Steroids zijn pak duurder en ongezonder maar werken wel effectief en is zijn geld waard, met een aangepast voedingsschema natuurlijk!
Ga je van redbull ook vliegen dan?

Ga je van redbull ook vliegen dan?

Ik wel, zie mij vliegen..... wiiiiieeeeeewwwwww

Red Bull geeft je vleugelssssss

@fastbreak: Ben benieuwd of je er iets van merkt, wel posten hier he :)

Uiteraard, al is het maar om de negatievelingen wakker te houden. ;)
Als de kuur voorbij is, zal ik ook een review plaatsen.

Vandaag ben ik dus met de kuur begonnen.
Over 4 weken, na de kuur, zal ik dus een review online knallen.

Wilde graag een supplementenlog hierover starten, maar helaas zitten er te veel klagers op DBB die zo'n log binnen 1 dag met alle plezier naar de hemel helpen.
Anders had ik met plezier een Tropinol log gestart. :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik wel, zie mij vliegen..... wiiiiieeeeeewwwwww

Red Bull geeft je vleugelssssss

Uiteraard, al is het maar om de negatievelingen wakker te houden. ;)
Als de kuur voorbij is, zal ik ook een review plaatsen.

Vandaag ben ik dus met de kuur begonnen.
Over 4 weken, na de kuur, zal ik dus een review online knallen.

Wilde graag een supplementenlog hierover starten, maar helaas zitten er te veel klagers op DBB die zo'n log binnen 1 dag met alle plezier naar de hemel helpen.
Anders had ik met plezier een Tropinol log gestart. :)

Gewoon loggen pik! Denk dat een hoop mensen geintereseerd zijn

:)

Laatst bewerkt:
Als jij een goede log bij houd met wekelijkse update en progressie foto's gaan we die echt niet afkraken hoor. Maar over dit soort wondermiddeltjes die zelfs nog betere resultaten als AAS beloven, zijn wij gewoon zeer kritisch ;)

Body en fitshop denkt altijd eerst goed na over de producten die ze in het assortiment doen, ben er wel zeker van dat zij research hebben gedaan naar dit product.

Nou, jullie hebben me over kunnen halen. ;)

Vandaag is dus dag 2 van de kuur van start gegaan.
Ik zal in de loop van de avond een log over de Tropinol gaan starten.

Enige wat ik helaas niet kan toevoegen in de log zijn foto's, dit omdat ik hier de mogelijkheid niet toe heb.

PS: als ik een log start, dan zul je wel moeten lezen, want ik heb de neiging om flinke lappen tekst te posten voor zoiets. ;)

Dus in de loop van deze avond zal ik mijn log gaan starten, ik weet nog niet de exacte tijd, maar komt allemaal goed. :)

Nou, jullie hebben me over kunnen halen. ;)

Vandaag is dus dag 2 van de kuur van start gegaan.
Ik zal in de loop van de avond een log over de Tropinol gaan starten.

Enige wat ik helaas niet kan toevoegen in de log zijn foto's, dit omdat ik hier de mogelijkheid niet toe heb.

PS: als ik een log start, dan zul je wel moeten lezen, want ik heb de neiging om flinke lappen tekst te posten voor zoiets. ;)

Dus in de loop van deze avond zal ik mijn log gaan starten, ik weet nog niet de exacte tijd, maar komt allemaal goed. :)

succes ik ga je volge! ;)

Ik was het eerst niet van plan om te doen, maar er schijnt nogal vraag naar te zijn, aangezien mijn inbox vandaag vol stond met vragen over de Tropinol. :D

Dus toch maar een log aanmaken straks.. ;)

Als jij een goede log bij houd met wekelijkse update en progressie foto's gaan we die echt niet afkraken hoor. Maar over dit soort wondermiddeltjes die zelfs nog betere resultaten als AAS beloven, zijn wij gewoon zeer kritisch ;)

Dan zal ik mijn best maar eens gaan doen om een log bij te gaan houden. :)

Ik weet op voorhand al dat ik op enkele zaken commentaar ga krijgen, maar daarover kunnen jullie straks meer lezen in mijn log. ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven