Jordyvl
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
lol.
Ik begrijp het maar heel goed, valse reclame enzoAllemaal niet leuk enzo, ben ik met je eens, maar wat boeit het nu als je er zelf niet intrapt? Moet ik dan ook medelijden hebben met iedereen die de Ab King Pro bestelde op tell-sell en nog steeds geen sixpack heeft?
En nu kunnen wij het wel eens zijn dat bv. Cocktail een product is dat eigenlijk totaal overbodig is en niet goed gedoseerd is, maar als er 1 iemand is die erbij zweert en zegt dat hij niets liever doet dan 3 van die per dag wegtikken, wie zijn wij dan om te zeggen dat het niet goed is? Als die persoon er maar iets aan heeft, toch?![]()
true story, maar nu heb je het weer over een supp die gewoon werkt, en dat soort supps bedoel ik juist niet.
eiwitten zijn goed, creatine is goed, vitamines zijn goed, stop het in 1 pot en noem het cocktail, dan is het goed.
---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 17:10 ----------
NIEUWE ACTIE BESTEL EN KRIJG ONZE OMZET CIJFERS
DEZE BURNER ZORGT VOOR EEN DAGELIJKSE VERBRANDING VAN 200 CAL'S EXTRA
DEZE GAINER ZORGT VOOR MEER GEWICHT DOOR DE SUIKERS
DEZE PRE WORKOUT WERKT NIET VOOR IEDEREEN
Willen jullie liever zulke teksten haha
Beetje overbodig die vraag, is't niet ?

Allemaal niet leuk enzo, ben ik met je eens, maar wat boeit het nu als je er zelf niet intrapt? Moet ik dan ook medelijden hebben met iedereen die de Ab King Pro bestelde op tell-sell en nog steeds geen sixpack heeft?
Het staat immers in de supplementenrubriek...