MuscleMeat

valse beloftes supplementen

• Topic Starter Topic Starter
lol.

Ik begrijp het maar heel goed, valse reclame enzo :) Allemaal niet leuk enzo, ben ik met je eens, maar wat boeit het nu als je er zelf niet intrapt? Moet ik dan ook medelijden hebben met iedereen die de Ab King Pro bestelde op tell-sell en nog steeds geen sixpack heeft?

En nu kunnen wij het wel eens zijn dat bv. Cocktail een product is dat eigenlijk totaal overbodig is en niet goed gedoseerd is, maar als er 1 iemand is die erbij zweert en zegt dat hij niets liever doet dan 3 van die per dag wegtikken, wie zijn wij dan om te zeggen dat het niet goed is? Als die persoon er maar iets aan heeft, toch? :)

true story, maar nu heb je het weer over een supp die gewoon werkt, en dat soort supps bedoel ik juist niet.
eiwitten zijn goed, creatine is goed, vitamines zijn goed, stop het in 1 pot en noem het cocktail, dan is het goed.

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 17:10 ----------

NIEUWE ACTIE BESTEL EN KRIJG ONZE OMZET CIJFERS

DEZE BURNER ZORGT VOOR EEN DAGELIJKSE VERBRANDING VAN 200 CAL'S EXTRA

DEZE GAINER ZORGT VOOR MEER GEWICHT DOOR DE SUIKERS

DEZE PRE WORKOUT WERKT NIET VOOR IEDEREEN

Willen jullie liever zulke teksten haha

Beetje overbodig die vraag, is't niet ?

Ik vind Rice & Protein van BodyLab goed, eet normaal en doe dit erbij.

Ik heb ook Cocktail gekocht om die dan twee keer per dag te proberen, heb nog nooit creatine genomen dus ben benieuwd, ben me er wel bewust van dat er een lagere dosis creatine in zal zitten dan ze aangeven, leek me een goede manier om het lichaam aan de stof te laten wennen.

Verder denk ik dat blikje Tonijn en rosbief beter zijn dan welke whey of cocktail of protein dan ook maar daar heb je niet altijd de zin en de tijd voor.

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 15:23 ----------

Vertel eens meer a.u.b, van welke suplementen kan je over doseren en dan toch effect verwachten?

Je lichaam hoeft niet aan creatine te wennen. Als je het in een lagere dosis neemt zal het alleen wat langer duren voor het in je lichaam is aangevuld en meer niet.

Weet jij nog meer supplementen die in hogere doseringen wel wat doen?
Je noemde 1 als voorbeeld, zijn er zo nog meer?
De reden dat ik het vraag is omdat ik gezien heb dat jij enorm veel kennis bezit over Bodybuilding en alles wat er mee te maken heeft.

Weet jij nog meer supplementen die in hogere doseringen wel wat doen?
Je noemde 1 als voorbeeld, zijn er zo nog meer?
De reden dat ik het vraag is omdat ik gezien heb dat jij enorm veel kennis bezit over Bodybuilding en alles wat er mee te maken heeft.

Prohormonen. :D Het staat immers in de supplementenrubriek... ;)

Laatst bewerkt:
Ik vind Rice & Protein van BodyLab goed, eet normaal en doe dit erbij.

Ik heb ook Cocktail gekocht om die dan twee keer per dag te proberen, heb nog nooit creatine genomen dus ben benieuwd, ben me er wel bewust van dat er een lagere dosis creatine in zal zitten dan ze aangeven, leek me een goede manier om het lichaam aan de stof te laten wennen.

B&f heeft goede creatine

image_zps00a28c53.jpg

Lijkt me niet hygiënisch zo'n creatine vial. Moet je ook veel bac water bij doen zeker.

Ja zou niet netjes zijn als de dop open is.

Ja precies, het hoort ook geseald te zijn.

Terug
Naar boven