MuscleMeat

Iforce Tropinol

Ja, alleen geen true natural bodybuilder meer

Zou dit product enige meerwaarde hebben in een nakuur, van een echte kuur?

Is er inmiddels duidelijkheid over mogelijke schadelijke werking van dit product? Ben zo dom geweest om eraan te beginnen zonder goed te onderzoeken hoe of wat. Neem nu zeventien dagen twee keer per dag een pil, één na het wakker worden en één om een uur of 18:00 voor het trainen. Ben zelf geen bodybuilder en train alleen thuis dagelijks met simpele pushups/pullups/situps/squats en dagelijks joggen tussen 60 en 120 min ongeveer. Merk niet echt verschil positief of negatief.

jonge maak je niet druk.. je zal hier totaal niets van merken.. want het werkt gewoon weg niet:)

Heb om 8:30 u halve pil genomen, nu, om 12:00 u gaat ie werken. Hij werkt zeker tot vanacht door. Hoop tussen 3 uur vanacht en morgenochtend 8 uur wat te slapen. Zeer euforisch, ineens zeer spraakzaam, dit maakt trainen ook leuker trouwens, ongekende en ongeremde energie, echt "hard gaan". Leuk die termologie, ga me die aanleren. Enorme behoefte aan gedouched zijn, schoon gepoetst gebit en frisse kauwgom kauwen. De kauwgom smaakt ineens enorm lekker terwijl ik er normaal niets van moet hebben. Als er normaal met elkaar gepraat wordt in dit forum wil ik nog wel een mooie review maken. (Zweten, kleurverandering urine, crash, kunnen slapen, lekkerder trainen, hoofdpijn/buikpijn/duizeligheid/droge mond /bijwerkingen, enz.).

Laatst bewerkt:
Heb om 8:30 u halve pil genomen, nu, om 12:00 u gaat ie werken. Hij werkt zeker tot vanacht door. Hoop tussen 3 uur vanacht en morgenochtend 8 uur wat te slapen. Zeer euforisch, ineens zeer spraakzaam, dit maakt trainen ook leuker trouwens, ongekende en ongeremde energie, echt "hard gaan". Leuk die termologie, ga me die aanleren. Enorme behoefte aan gedouched zijn, schoon gepoetst gebit en frisse kauwgom kauwen. De kauwgom smaakt ineens enorm lekker terwijl ik er normaal niets van moet hebben. Als er normaal met elkaar gepraat wordt in dit forum wil ik nog wel een mooie review maken. (Zweten, kleurverandering urine, crash, kunnen slapen, lekkerder trainen, hoofdpijn/buikpijn/duizeligheid/droge mond /bijwerkingen, enz.).

:orly::nowai:

Terug
Naar boven